![]() |
|
مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر (/thread-3896.html) صفحهها: 1 2 |
RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - rezaetemadi - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۲۶ صبح شما این سایت را ببینید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. دقیقا همین قالب است و بر روی اینترنت اکسپلور مشکلی ندارد هم بر روی IE7 هم IE8 و هم بر روی IE9 سازگاری کامل دارد ولی نمی دانم در اینجا چه مشکلی پیدا کرده ! RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - صدرا حسابی - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۳۷ صبح توی اون ماژول fiisheye که برای کانونات استفاده کردی jquery رو غیر فعال کن (چون این پلاگیم مربوط به جی کوئری رو نصب کردی) کلا یه بار غیر فعالش کن ببین مشکلت حل می شه یا نه، اگه لینگ فرهنگی دانشاه الزهرا رو دیده باشی منم قبلا ازش استفاده کردم بودم و اولاش کلی اختلال ایجاد می کرد تو IE! اگه حل نشد باید به نوبت ماژولا و بعد پلاگینارو غیر فعال کنی و تو IE تست کنی تا ببینی مشکل از کدومه RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - rezaetemadi - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۴۸ صبح آقای حسابی الان یک اشتباهی رخ داده ! سایت اول :http://fdmi-samacollege.ir/ این سایت بر روی IE مشکلی نداره سایت دوم : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. این سایت بر روی IE مشکل داره ! RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - صدرا حسابی - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۵۶ صبح خب آخرین بار که رو IE تست کردی کی بود؟ یه افزونه ای اضافه کردی یا تغییری دادی که مشکل ایجاد کرده، اونارو باید غیر فعال کنی ببینی چی می شه، حتی ممکنه مشکل از google-analytics باشه و از یه پلاگین دیگه استفاده کنی مشکلت حل شه! RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - rezaetemadi - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۱۹ صبح از google-analytics این که نبود ! بقیه چیز های را هم که نصب کرده بودم را غیر فعال کردم و مشکل از انها هم نبود ! ![]() کمک ! نظر دوستان چیست ؟ راستی بچه ها فقط در صفحه اصلی چنین مشکلی وجود دارد !!! RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۲۹ صبح سلام مجدد دوستان هنوز مشکل من حل نشد ! می شود بیشتر راهنمائی ام کنید RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۴۲ صبح بچه ها کسی قالبی نداره که با همه مرورگرها ست باشد ! RE: مشکل قالب در اینترنت اکسپلورر - Reza Ganji - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۰۷ عصر بسیاری از قالب های جومینا با این مرورگر ست هستند و میتونید تست کنید ! |