![]() |
|
کامپوننت جدول ساز - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: کامپوننت جدول ساز (/thread-3885.html) صفحهها: 1 2 |
RE: کامپوننت جدول ساز - rezaetemadi - ۲۸-۱۰-۱۳۹۰ ۱۰:۴۱ عصر آقای پردل فکر کنید من یک جدول درست کردم و که 100 تا فیلد داره حالا من می خواهم فیلد 101 را اضافه کنم ام ا می خواهم این فیلد را ما بعد از فیلد 23 قرار بدهم باید چی کار کنم ! RE: کامپوننت جدول ساز - Mojtaba Pordel - ۲۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۹:۱۳ عصر تو ستون عملكرد، مي تونين چينش رديف ها رو تعيين كنيد. بعد هم دكمه ذخيره كردن ترتيب جدول رو كليك كنيد |