پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ (/thread-3770.html)

صفحه‌ها: 1 2


RE: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - mahdi fathi - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰ ۰۹:۵۸ عصر

این مشکل حل شد . توسط صدرا حسابی Rose


RE: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - rezaetemadi - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰ ۱۰:۰۶ عصر

خوب دوست لطفا بگویئد چطوری حل شد !


RE: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - mahdi fathi - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰ ۱۱:۱۴ عصر

اگه به این سایت برین می فهمین : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

Ok