![]() |
|
چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ (/thread-3770.html) صفحهها: 1 2 |
RE: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - mahdi fathi - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰ ۰۹:۵۸ عصر این مشکل حل شد . توسط صدرا حسابی
RE: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - rezaetemadi - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰ ۱۰:۰۶ عصر خوب دوست لطفا بگویئد چطوری حل شد ! RE: چطوری میتونم ماژول رو تو زیر منو بزارم ؟ - mahdi fathi - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰ ۱۱:۱۴ عصر اگه به این سایت برین می فهمین : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
|