![]() |
|
درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) (/thread-16532.html) صفحهها: 1 2 |
RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۲۰ صبح اگر از ریدایرکت استفاده کرده باشه وقتی که دفعه اول سایت را میزنید به آدرس splash میره و بعد از کلیک روی contino to site که توی روت اصلی میرید و اگر اونجا دوباره روی home کلیک کنید میبینید که ریدایرکت نمیشه پس از ریدایرکت استفاده نکرده قبلا (چندماه پیش) بر اساس کش سیستم فقط میتوستی یک بار صفحه splash را ببینی جدیدا کاری کرده که هربار سایت را میزنی میتونی ببینی RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - رضاندیمی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۲۸ صبح دوست عزیز خب من دیدم ردایرکت به نظر من .homeرو هم امتحان کردم. خب شما مگه نمیخواین اول به ساب دامین بره بعدش به روت اصلی؟ فقط شما یه چیز اضافه میخواین اونم اینه که وقت ورود به روت اصلی بره RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۳۵ صبح ممنون تست میکنم اگه مشکلی بود دوباره همینجا ادامه میدم بازم تشکر RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - رضاندیمی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۳۷ صبح ممنون دوست عزیز،وظیفست،یه بار ریدایرکت کنید،امتحان کنید،باز مشکلی بود بگید. ریدایرکت سی پنل هم 1دقیقه ای. موفق باشید یاعلی RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - Reza Ganji - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ صبح اگر صفحه اسپلش مثل اون میخواهید میتونید از پلاگین SplashR استفاده کنید.پلاگین زیر رو ببینید : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۵:۴۴ صبح ممنون آقای گنجی ولی این به درد کار من نمیخوره ولی افزونه ی عاییی هستش RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - Reza Ganji - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۵:۵۵ صبح چرا بدرد کارتون نمیخوره ! صفحه اسپلش رو باید به سلیقه خودتون ایجاد کنید.دقیقا اون نمونه سایتی هم که معرفی کردید از صفحه اسپلش استفاده کرده. RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۶:۳۳ صبح میدونم اون استفاده کرده من میخواستم به جای این صفحه یک سایت جوملا بیاد بالا :) RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - Reza Ganji - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۱:۲۸ عصر نمیشه به این راحتی اینکار رو کرد که کاربر اول بره به یه آدرس دیگه بعد از ورود دوباره برگرده به آدرسی که ریدایرکتش کردید. تو صفحه اسپلش میتونید ماژول ورود رو قرار دهید اگر با اون پلاگین نتونستید یدونه پرو هست که تجاریه باید خریداری بشه. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |