![]() |
|
ساخت سایت مثل adidas - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: ساخت سایت مثل adidas (/thread-3943.html) صفحهها: 1 2 |
ساخت سایت مثل adidas - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۱۲ صبح سلام و درود دوستان یکی از دوستانم در بیرون از ایران به مشکل اساسی بر خورد کرده ، قرار شده برای یک کمپانی سایتی را طراحی کند تقریبا شبیه : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. سایت مورد نظر با ASP نوشته شده است : برای آن کمپانی خیلی مهم است که نمایش محصولاتش مثل سایت آدیداس باشد ، خوب من چند تا افزونه به ذهنم رسیده ولی گفتم از شما اساتید هم نظری بگیرم ! البته یک نمونه دیگر هم داده :http://www.puma.com/ RE: ساخت سایت مثل - صدرا حسابی - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۳۱ صبح من نگاه می کنم مورد مشابهی اگه دیدم بهتون می گم ولی بعیده برای جوملا آمادش باشه یعنی من چشم نخورده تا حالا، باید با فلش طراحی شه RE: ساخت سایت مثل adidas - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۳۵ صبح ممنون می شوم از شما ، دقیقا کپی ، پیست آن را نمی خواهم ، یک چیزی شبیه آن باشد ، تا آنجائی هم که امکان دارد با فلش نباشد ! RE: ساخت سایت مثل adidas - Pourdaryaei - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۳۵ صبح پشت همچنین سایتهایی مطمئن باش بهترین طراحان دنیا قرار دارند و بیشتر این سایتها رو مینویسند ، شاید بتونی تا حدودی با بعضی ماژولها شبیه این سایتها درست کنید ولی کپی فکر نمیکنم RE: ساخت سایت مثل adidas - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۴۱ صبح نه به هیچ وجه قصد کپی پیست ندارم ! فقط می خواهم تا 80 درصد شبیه این سایت بسازم ! RE: ساخت سایت مثل adidas - صدرا حسابی - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۵۱ صبح به یه طراح باید بدین براتون طراحی کنه و هزینه کنید اگه چیز خوبی می خواید، من اگه زمان امتحانام نبود براتون با فلش طرحش رو مشابه می زدم. RE: ساخت سایت مثل adidas - ابوالفضل حیدری - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۵۶ صبح درود اينكه افزونه اي واسه ساختن يه گالري مثل اين سايت آديداس هست يا نه رو نميدونم اما خدايي از ايده آديداس خيلي خوشم اومد. ما اين نگاه رو نياز داريم ما يه جور ديگه ديدن رو نياز داريم اگر من يا خيلي از طراحان ايراني قرار بود يه سايت واسه آديداس بزنيم مطمئناً يه اسلايد شو مينداختيم وسط صفحه و محصولات رو با افكت هاي متفاوت نشون ميداديم. ولي يه بار ديگه به سايت آديداس بريد و نگاه كنيد. طراح يه مشت تصوير در ابعاد مختلف و كاملاً نا منظم رو در كمال آگاهي توي صفحه چيده. نظمي كه در چيدمان هست اصلاً در نگاه بيننده خودنمايي نمي كنه اما باعث يه هارموني زير پوسته بيروني ميشه كه باعث ميشه بيننده به تك تك محصولات به صورت مستقل توجه كنه و در ضمن بخاطر عدم تيك كردن بصري ديده شده ها و ديده نشده ها ممكنه چندين بار روي يك محصول توقف كنه. دوستش داشتم مرسي ايده مرسي آديداس RE: ساخت سایت مثل adidas - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۴:۵۸ صبح ولی من شخصا اصرار دارم تا آنجائی که امکان دارد خودم طراحی کنم ! چون تجربه خوبی برای من است ، از طرفی اصرار دارم با فلش نباشد ! اتفاقا زمان امتحانات دانشگاه من هست ... ![]() اینکه دلیل دارم خودم طراحی کنم ! فقط بیشتر برای من تجربه کاری اش مهم است ، چون در این کار تجارب زیادی را خواهم یافت ... در صفحات دیگر تقربا یک صفحه معمولی است ، همین ، البته خوب بر روی آنها هم کار کرده ! RE: ساخت سایت مثل adidas - Reza Ganji - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۱۱ صبح خوب این گالری با فلش طراحی شده. من دیدم گالری های مختلفی با css3 طراحی کردند ولی باز در این حد نمیشه ! RE: ساخت سایت مثل adidas - rezaetemadi - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۱۴ صبح دقیقا من حرف آقای حیدری را قبول دارم ! زمانیکه دوستم به من مشکل خودش را گفت ، من نمونه کارهای خود را معرفی کردم خوشش آمد ولی ... من در نظرم تقریبا چیزی که آقای حیدری گفت در نظر داشتم ولی با دیدن نمونه کار سایت آدیداس نگاهم به کار عوض شد و دیگر مثل گذشته به کارم نگاه نمی اندازه ، خلاقیت چیزی است که متاسفانه خیلی از ما ها نداریم ، ما خلاقیت را به این می دانیم که یک اسلایدر بیاندازیم ، ما قبل از فکر کردن کار می کنیم . بعدش فکر ... البته خدا نکرده به دوستان بر نخورد من اول خودم را می گویم ، چون خیلی وقت ها چنین اشتباهی را انجام می دهم ، من فوتسالیست هستم و حرفه ای هم بازی می کنم تا 3 ماه دیگر هم به یک تیم اسپانیایی می پیوندم ! یک بار در یکی از بازی ها ( فینال مسابقات داشنجویی جهان )، یک بازیکن ( رومانیائی ) در گوشم فش داد ، خیلی بد ، من هم کاملا متوجه حرفش دم ، و سریع عکس العمل نشان دادم ،ولی هیچ کس حرفم را باور نکرد ، نه داور نه بازیکنان ... هیچ کس... می دانید چرا ... چون آن فقط درگوشم گفت . فقط من شنیدم نه هیچ کس دیگر ، ولی حرفهای من را همه هم دیدند و هم شنیدند ، البته من حرف بدی نزدم ولی حرکت های من فقط تنها جریمه اش اخراج بود ... اخراج شدم ، تیم آن بازی را باخت و دوم شد ، فقط به خاط اینکه در آن لحظه اول عمل می کردم و بعد فکر ... البته این داستان را گفتم تا بدانیم اگر قبل از کارمان فکر کنیم ، خیلی بهتر است ، اگر فکر کنیم شاید بتوانیم چنین چیز هائی بسازم ! شاید در این حد نتوانیم ، ولی شاید بتوانیم شبیه این بساریم ، حتی با جوملا! ... به نظر شما اینطور نیست ... |