![]() |
|
درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) (/thread-16532.html) صفحهها: 1 2 |
درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۳:۲۵ صبح با سلام خدمت اساتید. فرض کنید سایتی داریم با آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. خب روی روت اصلی سایت یه اسکریپت نصب شده که ما میخوایم هرکسی که آدرس فوق را میزنه اول به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. هدایت بشه و وقتی که توی این شاخه اومد سایت جوملایی که طراحی کردیم را ببینه. بعدش اونجا توی سایت جوملایی که اومد یه قسمت داریم که نام کاربری و پسورد را میزنه و وارد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. میشه. میخوام بدونم چجوری این کد را باید روی سایت قرار داد ؟ آیا با htaccess باید این کار را انجام داد ؟ RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - محمدسلیمانی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۳:۴۱ صبح باید یک ساب دامین ایجاد کنید از پنل هاست میتونید این کارو انجام بدید. RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۳:۴۶ صبح LOL اصلا متوجه منظورم نشدید لطفا کسی که توی برنامه نویسی وارده کمک کنه RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - محمدسلیمانی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۳:۴۹ صبح توضیح دادم عزیز من نیاز به برنامه نویسی نداری باید زیردامنه ایجاد کنید. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۳:۵۲ صبح خب اگه با این روش ریدایرکت بشه پس هیچوقت کاربر نمیتونه روت اصلی سایت را ببینه. درست میگم ؟ RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - رضاندیمی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۳:۵۷ صبح دوست عزیز اول اینکه این کار نشدنیه،یعنی شما میخواین کاربر اول به ساب دامین هدایت بشه بعد با عضویت و ورود وارد روت اصلی بشه که این نشدنیه. فقط همون که آقای سلیمانی گفتن فقط میتونی ساب دامین ایجاد کنیو کاربرا به همون آدرس منتقل بشن . RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۰۴ صبح چرا نشدنیه ؟ این سایت را ببینین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. البته با V_ P _ N برید هیچ کاری نشدنی نیست لطفا یکی کمک کنه RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - رضاندیمی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۱۵ صبح حب شما بفرمایید هاسستون چی هستش؟دایرکت ادمین یا سی پنل؟ RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - YasinDesign - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۱۶ صبح من میخوام این روش را روی cpanel و plesk اجرا کنم RE: درخواست یک کد (خیلی خیلی مهم ) - رضاندیمی - ۱۴-۸-۱۳۹۳ ۰۴:۱۷ صبح این از ردایرکت استفاده کرده دیگه بگید تا براتون بگم چیکار کنین. |