پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: درخواست يك سايت انگليسي با قالب جوملا2.5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
من قالب يك سايت گل فروشي يا كتاب ... مي خوام كه انگليسي باشه وداراي ماژولهاي اب وهوا ، نقشه گوگل ،اسلايد شو ،تب منو،ترنس ليتور،پليرفيلم و كامپوننت فروشگاه ساز باشه. اين يك پروژه درسي هست كه ما بايد تمام اين موارد رو به فارسي تبديل كنيم .البته به اضافه دوزبانه بودن سايت فارسي شده.من كلي سرچ كردم ولي سايتي كه داراي همه اين قابليتها باشه و رايگان هم باشه پيدانكردم. لطفا راهنمايي فرماييد. با تشكر Eyes
درود بر شما
برای این کار بهتر است مورد "قالب های جوملا" را در نت جستجو کنید و قالب دلخواه را انتخاب و موارد مورد نیاز را به آن اضافه کنید. گمان نکنم همه اینها در یک بسته نصبی موجود باشد.
برای نمونه به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت مراجعه کنید.

شاد باشید و شادی بخش دیگران
با سلام
ورودتون رو به انجمن پارس جوم تبریک میگم.
همونطور که دوست خوبمون آقای محرم پور گفتند اون امکاناتی که شما دنبالش هستید رو فکر نمیکنم بتونید یکجا و در یک بسته نصبی گیر بیارید. شما یه بسته نصبی که ازش خوشتون اومده و تا حدودی به خواست شما نزدیکه رو انتخاب و نصب میکنید، بعد از اون افزونه ها و امکانات اضافی مدنظرتون رو میتونید اضافه کنید. در این انجمن هم تقریبا همه چیزهایی که دنبالش هستید رو به راحتی میتونید پیدا کنید.
برای نمونه براتون لینک یکی از قالبهای فروش گل رو قرار میدم. پیدا کردنش در سایت های وارز کار زیاد سختی نیست. در ضمن این قالب از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک مرجع