پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: تغییر موقعیت ماژول ورود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
با سلام دوستان

وقتی از ماژول ورود توی سایت استفاده می کنی پس از اینکه کاربر وارد شد کلمه ورود تبدیل به خروج میشه و توی همون موقعیت که ورود بوده می مونه.میشه موقعیت خروج رو تغییر بدیم مثلا عکس زیر رو ببیید.می خوام خروج در زیر هدر قرار بگیره

[attachment=4704]
یعنی موقعیت ورود یک جا باشه و موقعیت خروج جای دیگه ؟
بله .مثلا در حالت ورود وسط صفحه باشه بعد از ورود بالا زیر هدر.با css ها اینکار رو انجام دادم اما متاسفانه چئن از یک div برای هر دو حالت استفاده کرده برای هر دو اعمال میشه.
دو تا ماژول تعریف کنید
ماژول اول را در صفحه اول فعال کنید و در باقی صفحات غیر فعال
ماژول دوم را در صفحه اول غیر فعال کنید و در باقی صفحات فعال
حال ماژول اول را در صفحه اول ( در موقعیت وسط صفحه یا هر جای دیگری که خواستید ) نمایش دهید و ماژول دوم را در موقعیت بالای صفحه نمایش دهید .
جناب شاهین
ممنون از جواب شما.یکی از مشکلات من اینه که نمی دونم چطوری باید اون فایلی رو که div ها در اون تعریف شدن رو پیدا کنم.میه در این مورد منو راهنمایی کنید
خواهش می کنم دوست عزیز
این مورد به روش کد نویسی قالب شما بستگی داره و نمی توان به صورت کلی برایش راه کاری ارائه داد جز اینکه آموزش های مربوط به طراحی قالب را پیگیری کنید و از افزونه WebDeveloper فایرفاکس بهره ببرید .
ازاین افزونها استفاده می کنم اما مشکلی که وجود داره اینه که ادرس فایلی که استفاده شده رو نمی گن باید خودت بگردی.برای اموزش به جای خاصی باید مراجعه کنم؟در این مورد ه ممنون میشم راهنماییم کنید.
یک دنیا ممنون
خواهش می کنم دوست عزیز
برای WebDeveloper این افزونه این کار را به درستی انجام میدهد . باید از نوار ابزار آن استفاده کنید .
WebDeveloper > CSS > View Style Information
برای آموزش هم یا باید در وب جستجو کنید یا در کلاسهای آموزشی شرکت کنید .
برای پیدا کردن css ها مشکلی ندارم .متاسفانه فایل های html و php برام مشکل هست.برای اونا راهمی نیست؟
با تشکرRose
در مورد جستجو یک عبارت یا تکه کد خاص وقتی در فایل های php قرار دارد و مسیر رو نمیدونید باید توسط نت پد پلاس جستجو کنید.میتونید در کل فایل های یک پوشه در یک لحظه دنبال عبارت مورد نظر بگردید.
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع