پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: درخواست نمونه پروپوزال برای طراحی وب سایت (rfp)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان
خسته نباشید
من یه نمونه پروپوزال برای طراحی سایت میخوام که ترجیحا فارسی باشه.
اگه برای یه سایت و شرکت مشخص باشه که دیگه خیلی عالیه.
ممنون
سلام دوستان
خسته نباشید
من یه نمونه پروپوزال برای طراحی سایت میخوام که ترجیحا فارسی باشه.
اگه برای یه سایت و شرکت مشخص باشه که دیگه خیلی عالیه.
ممنون

چون واقعا احتیاج دارم
با اینکه دیدم 1 سالی از اینم پست میگذره اما آوردمش بالا
ممنون میشم بفرستین واسم

ayatollahi121@gmail.com
هنگام تهیه و گردآوری یک پروپوزال طراحی وب باید عناصر زیر را در نظر بگیرید :

اطلاعات شما

شامل سوابق کاری شما و تاریخچه شرکت ، شرایط ، مهارتها ، موفقیتهای گذشته و موارد و جزئیات مربوطه

بررسی کلی پروژه

۰شرکتی که شما پروپوزال را برای آن آماده و ارسال می نمایید .

۰درک شما از محصولات و خدمات آن شرکت

۰بازار هدف

۰اهداف وب سایت و خلاصه ای اجمالی از نحوه دستیابی شما به این اطلاعات .

موضوع پروژه

شرحی از سبک سایتی که شما پیشنهاد می کنید .

عناصری که در ترویج نام تجاری مشتریان بکار گرفته می شود و یا عناصری جدیدی که شما توسعه خواهید داد .

ملاحظات ویژه

از قبیل زبان ، امنیت و یا سایر موضوعات مربوط به شرکت ، سایت یا بازار هدفی که باید مورد توجه قرار گیرد .

فلوچارت

دیاگرامی که صفحات مختلف سایت ، و نحوه راهبری و اجرای آن در آینده را نمایش می دهد.

تشریح فلوچارت

تشریحی از جزئیات هر صفحه

برنامه زمانی توسعه

شرحی از هر یک از مراحل توسعه ، تخمین کامل زمانی و یاداشتهای مربوط به مذاکره با مشتریان و منبعی از اطلاعات مربوط به بازخورد مشتری .

این امر ممکن است پرداختهای ثبت شده در رابطه با پروژه های مورد نظر و فعالیتهای مربوط به ترویج سایت را نیز شامل شود . اتلاف زمانی را که مجری با آن مواجه می گردد را مشخص نمایید و حتما اجرا و ترویج سایت را تنها پس از تست کامل آن انجام دهید. اجرای نا مناسب می تواند ماهیانه هزینه های ناشی از ترافیک را در بر داشته باشد .

هزینه

شرحی از تفکیک هزینه ها و مجموع تعرفه ها شامل مدت زمانی که برای محاسبه مجدد پیش از قیمت گذاری می بایستی در نظر گرفته شود . این امر شامل بخشهایی از قبیل ثبت اسم دامنه ، اجاره فضا و منابع خارجی برای توسعه بخشهایی از سایت که شما قادر به انجام آنها نخواهید بود . حتما مواردی چون مدت زمان سفر ، برق ، تلفن و مواد مصرفی را در محاسبات خود منظور کنید .

عامل دیگر که در هزینه های یک پروپوزال حائز اهمیت است اینست که یک پروپوزال خوب ساعتها از وقت شما را خواهد گرفت و شما باید به نوعی آن را جبران کنید .

در اشتیاق شما برای عقد قرارداد ، چنانچه به خواسته خود نزدیک شوید ممکن است پولی را از دست دهید . مواردی را که در برنامه ریزی طراحی وب با آن روبرو می شوید را در نظر بگیرید و تاخیرها را در برنامه ریزی خود پیش بینی کنید . وقت طلاست .

در حال حاضر نرخ رایج برای خدمات طراحی وب به نظر می رسد رقمی بین ۲۵ تا ۷۵ دلار امریکا برای هر ساعت کار باشد ، که البته بستگی به پیچیدگی کار و توانایی و قابلیت طراح دارد .

اصطلاحات و شرایط

انتظارات و تعهدات . در پروژه های وب تاخیر در تحویل پروژه به خاطر تامین بازخورد لازم و جلب رضایت مشتری به سبب اجرای کامل آن خیلی غیر عادی نیست . تنها مهم اینست که انتظارات شما از مشتریان به نسبت تعهدات شما نسبت به آنها مشخص باشد . نتایج تحلیل مذاکرات و مکانیزم بازخورد باید تعریف شود . چنانچه مشتریان شما اطلاعات خود را به موقع تامین نکنند بایستی در مورد برنامه های آینده آگاهی داشته باشند ، یا روند میانی تغییرات و اقدامات شما را چنانچه خودتان در حال اجرای باقیمانده پروژه باشید را درخواست نمایند . شما باید براورد و جزئیات میزان خسارتی را که که برای خدمات قابل ارائه خود پرداخت می نمایید را مشخص کنید .

نمونه برداری

مراقب باشید که از مشتریان خود دور نشوید تنها کافی است به آنها یک ایده خوب در مورد اینکه از چه سایتی بازدید کنند را بدهید . آنها را از کپی رایت مطالب و توضیح قابلیتهای ذهنی مطمئن سازید .

نگهداری و پشتیبانی

خلاصه ای از یک پیشنهاد برای نگهداری سایت در حال پیشرفت یا مفاهیم تصمیم گیری مشتریان برای بروز رسانی یا نگهداری سایت توسط خودشان پس از پیاده سازی سایت .
لینک مرجع