پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: نحوه استفاده از پلاگین و ماژول ها در جوملا 1.5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام و احترام

وقتی یک پلاگین یا ماژول رو از قسمت حذف /نصب جوملا، نصب می کنم پیغام موفقعیت هم می ده.اما نمیدونم برای استفاده از این پلاگین یا ماژول از کجا باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
شما وقتی یک پلاگین / ماژول / کامپوننت و قالبی رو نصب که کردید ، هر کدوم در جوملا دسته بندی خاص خودش رو داره ، مثلا برای انتخاب قالب قسمت قالبها و برای ماژول و پلاگین هم همینطور از قسمت خودشون عمل میکنید، برای کامپوننت هم برای نمایش باید از قسمت منوها به اون لینک بدید .
بعضی از ماژولها وقتی نصب میکنید توی قسمت ماژولها نمیاد و باید خودتون دکمه جدید رو بزنید و اون ماژول رو فراخوانی و در موقعیت دلخواهتون منتشر کنید .
برای پلاگینها هم بدین صورت که بعضی هنگام نصب بطور خودکار منتشر میشند و بیشترشون بایدخودتون برید قسمت پلاگینها و پلاگین مورد نظرتون رو منتشر کنید .
سلام خسته نباشید. من پلاگین SIGE رو نصب کردم و منتشر نیز کردم ولی گفته یه کد برا فراخوانی باید بنویسیم {gallery}folder{/gallery من نمیدونم اینو کجا باید بنویسم و پوشه رو در هاستم ایجاد کردم ولی کدرو کجا بنویسم؟
ممنون از راهنماییتون
هر کجای مطلب که دوست دارید و مایل هستید تصاویر در اونجا نمایش داده شود.مثلا همین خطوطی که من مینویسم فرض مطلب من می باشد و یمخواهیم بعد از آن گالری تصاویر نمایش داده شود فقط کافیست کد را در زیر ان مانند کدی که در زیر قرار دادم مانند متن وارد کنید.چون در ادیتور نمیتوان از راست کلیک استفاده کرد کد را کپی کنید و با کلیدهای ترکیبی کیبورد پیست کنید

{gallery}folder{/gallery}

اگر الان جوملا بود و این پلاگین فعال در بالای این خط بجای کد گالری تصویر نمایش داده میشد
لینک مرجع