پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: نحوه بکاب از سی پنل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام
ممکن است بفرمایید که چه جوری از مطالب و اخرین تغییرات در سی پنل بکاب گرفته و دوباره در موقع لزوم ریستور نماییم؟ در داریکت ادمین این کار ساده است اما در سی پنل نتونستم اعمال کنم؟ چون برای بکاب گیری دو گزینه وجود دارد و نفهمیدم که چه کنم؟ در جلوی Backup Destination چهار گزینه وجود دارد و فیلم راهنمای اش را دیدم چند تا گزینه ریموت داشت که نفهیدم منظورش چیه؟ من می خوام از کل مطالب سایت بکاب گرفت شود و همانجا باشد و که بعدا بتونم برگردانم و یا ازش دانلود کنم. bakub.zip در روت هاست میده که نمی دانم چه جوری برگردانم؟. وقت که گزینه ریستور را انتخاب می کنم از هارد آدرس می ده تو خود هاست چیزی نیست. اما در دایرکت ادمین خیلی ملموس تر است از همانجا آدرس میده.
یک فایل 40 مگابایتی ایجاد شده که تصویرش را ارسال کردم در زیر ولی چه جوری میشه نمی دانم.
قبلا در این مورد راهنمایی شده در انجمن !
برروی بک آپ ویزارد کلیک کنید و در صفحه باز شده اتخاب کنید میخواهید بک اپ بگیرید یا ریستور کنید.با کلیک برروی گزینه بک اپ در پنجره جدید میتوانید انتخاب کنید فول بک آپ میخواهید بگیرید یا از قسمت های مختلف سایت مانند home directory یا MySQL Databases و یا Email Forwarders & Filters که اگر میخواهید بک آپ کلی از سایت بگیرید فول بک آپ را انتخاب کنید.این بک آپ در home directory ذخیره میشود واگر بخواهید از دیتابیس بک اپ بگیرید همون لحظه میتونید دانلود کنید !
سلام جناب آقای گنجی.
تشکر از شما
من تو سایت جستجو کردم اما به چیزی بر نخوردم.
طبق راهنمایی شما بکاب گرفتم شد 24 میگابایت بنام : backup-2.11.2012_wahyir.tar.gz
که هم در دایرکتوری است و هم دانلود کردم قبلا که 40 میگ بود نمی دانم چرا 24 میگ شد با اینکه من فول بکاپ را انتخاب کردم؟ آن فایل 40 میگی را حذف کردم هرچه بود. آیا اگر یک وقتی کل سایت و هاست دچار مشکل شود این بکاپ دانلود شده مشکل را حل می کند یا نه؟
مجددا تشکر
بک آپی که شما تهیه کردید کل اطلاعات سایت هایی که بر روی هاست دارید و اگر به مشکلی بربخورید میتونید خیلی راحت با ریکاوری مشکل را حل کنید
با سلام
و تشکر از شما جناب پیام عمرانی و سایر دوستان که ما را کمک می کنید تا به جهل مان پیروز شویم.
خواهش میکنم و امیدوار هستم که این روند تبادل اطلاعات همینگونه ادامه پیدا کند و شما هم اگر در هر زمینه ای اطلاعاتی دارید از دیگران دریغ نکنید
موفق و پیروز باشید
این بک آپ شامل کل فایل ها و ایمیل ها و دیتابیس ها می باشد !
وقتی آن را دانلود کردید از فشردگی خارج کنید و متوجه میشوید کل هاست را در اختیار دارید !
خوبی سی پنل اینه که بک آپ را فشرده کرده و از حجم آن بسیار می کاهد !
لینک مرجع