پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: آپلود سایت روی windows server 2008 R2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
من یه سایت دانشگاهی طراحی کردم و طبق قوانین باید روی سرور دانشگاه سایت آپلود شه. به دلایلی مسئولین سرور اصلی دانشگاه همکاری نکردن با من و باید خودم روی سرور (windows sql server 2008 R2) سایت رو نصب کنم. یهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیدا کردم ولی هنوز نتونستم بالا بیارم سایت رو. اگه مثلا از xampp استفاده کنم و سایت رو در فولدر data سرور نصب کنم به نظرتون می شه IP اون رو به مسئول سرور اصلی بدم تا به دامین وصل کنه؟ یکم گیج شدم کلا الان! اگه کسی راهنمایی کنه ممنون می شم.
فکر می کنم قبلا آقای سیدی این کار را انجام داده باشند می توانید از ایشون راهنمایی بگیرید.
بله امکانش وجود داره
بله ولی بعد از کمی تحقیق و مشورت با یکی از دوستانم از xampp استفاده نکردم، php رو تحت IIS 7 نصب کردم و mysql ام جدا نصب کردم و موارد لازم رو کانفیگ کردم، و از FastCGI هم استفاده کردم و سایت با سرعت بسیار خوبی در شبکه خودشون باز می شه، phpmyadmin ام نصب کردم که یه سری مشکل کوچیک داره که حل می شه، فقط فعلا در شبکه محلیشون تا اینکه تغییرات لازم رو بدم و عمومی شه، مثلا لینک های صفحه اصلی به صفحات دیگه دچار مشکل شده چون از mod_rewrite استفاده کردم که از طریق سرور باید این مشکلم حل کنم.
لینک مرجع