پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: ويرايش ظاهري کامپوننت هیکاشاپ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام و عرض ادب
من کاپوننت هیکاشاپ را در لوکال و بر روی جوملا 3 نصب نمودم ظاهرا همه چیز خوب کار می کند. می خواهم تغییرات در خروجی آن بدهم نمی دانم کدام فایل ها را باید ویرایش کنم. مثلا اندازه تصاویر و همچنین محل و اندازه باکس سبد خرید و همچنین محل یا موقعیت قیمت را تغییر دهم. ضمنا یک مشکل نیز وجو دارد قیمت ها را در زیر تصویر از راست درج می کند. مثلا iRR00012 لطفا راهنمایی نمائید.
ارادتمند
سلام
کاش دمو قرار میدادید تا بهتر راهنمایی شود.
این قسمت رو چک بفرمایید .
Hikashop->Products->Characteristics
در این قسمت شما خاصیت های جدیدی مانند سایز رنگ وزن و هر مورد دیگری را می تونید اضافه کنید و با کلیک بر روی هر مورد می توانید گزینه های مورد نظر خود را ست کنید

کامپونتها>هیکاشاپ>محصولات>مشخصات>size>مقادیر اضافه کردن.
با سلام و تشکر از لطف و محبت جنابعالی
در مدیریت جوملا وارد کامپوننت هیکاشاپ و تنظیمات آن را کاملا بررسی نمودم در آین قسمت هیچ کمکی جهت رفع مشکل نمی شود. و همچنین کلیه فولدر ها و فایل های مربوطه را بررسی نمودم
فایلی به نام Characteristics پیدا نکردم.
مشکل من در صفحه اصلی هیکاشاپ که محصولات را به نمایش گذاشته روی هر کدام از محصولات کلیک نمائید در صفحه بعد تصویر و مشخصات آنرا نمایش می دهد. در این بخش بعضی از فیلد ها احتیاج به تغییرات و جابجایی دارد.
می خواست یک تصویر در خصوص مشکلات ارسال کنم موفق نشدم
با تشکر
برای تغییرات دز ظاهر کامپوننت و سایت باید قایل های css و ایندکس مربوطه را ویرایش کنید
باسلام و عرض ادب
من در لوکال و جوملا 3 کارمی کنم هیکاشاپ را نصب کردم. در برخی موارد می خواهم ظاهر کامپوننت را تغییراتی بدهم موفق نشدم من تمام فولدر ها را بررسی کردم و بویژه فایل های CSS متاسفانه نتوانستم به منظورم برسم. برای مثال در هیکاشاپ در زمان معرفی محصول بعد از مشخصات محصول پیام زیر می باشد. می خواهم آنرا ویرایش نمایم.
HikaShop , Joomla!™ Shopping Cart Extension
ارادتمند
دوست عزيز براي تغيير در ظاهر اگر با كدنويسي آشنا هستيد كه ميتونيد براش قالب بنويسين اگر هم آشنايي نداريد كه بايد سفارش بديد براتون طراحي بشه .
اون متني هم كه نمايش ميده كپي رايت برنامه است كه ميشه برش داشت ولي بايد فايلهاش رو بررسي كرد .
همه مواردی که گفتید انجام شدنی است منتها برای قیمت باید در فایل های هسته کامپوننت هیکاشاپ کد مربوط به نمایش قیمت رو پیدا کنید و نحوه نمایشش رو تغییر دهید.
اینکار نیاز به آشنایی مناسبی با php دارد.
برای تغییر ظاهر هم میتونید با ویرایش css قالب هیکاشاپ تغییرات رو اعمال کنید.منتها شما باید آدرس سایت رو قرار دهید تا دوستان بتونند آنلاین سایت رو ببینند و با کمک فایرباگ و وب دولووپر تغییرات رو اعمال کنند و اگر مناسب بود شما را راهنمایی کنند و بگویند کجاها چه تغییراتی اعمال کنید.
برای همین بهتره سایتتون رو بیارید روی هاست تا دوستانی که میتوانند کمک کنند بتوانند سایت رو مشاهده و کمک کنند.
مشکلات در لوکال قابل پشتیبانی نیست به خاطر دلایلی که خدمتتون عرض کردم.
اکثر کامپوننت ها دارای کپی رایت هستد بخصوص نسخه رایگانشون و برای حذف اون اگر در تنظیمات کامپوننت امکان غیر فعال کردن نمایش کپی رایت نبود باید متن کپی رایت رو توسط نت پد پلاس پلاس ++notepad در تمامی فایل های کامپوننت جستجو کنید و سپس حذف یا متن خودتون رو جایگزین کنید.البته ممکنه با حذف در کارکرد افزونه مشکلاتی پیش بیاد که باید تست کنید.
سلام و عرض ادب
با تشکر از لطف و راهنمایی های جنابعالی
مشکل عمده من این است که نتوانستم محل و فایل های مورد نطر را جهت ویرایش پیدا کنم، از فایر باگ نیز استفاده می کنم محل هایی را که فایر باگ نشان می دهد را جستجو می کنم متسفانه موفق نمی شوم
ارادتمند
ای کاش تاریخ ارسال سوال و جواب ها در هر پست نمایش داده می شد تا بدونیم این مشکل هنوز هست یا نه ! جواب تک تک این سوالات رو دارم.
بالای هر پست تاریخ ارسال آن نوشته شده است.مثلا آخرین پست مورد نظر شما برای 24 خرداد 94 می باشد.
لینک مرجع