پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: ویژه کردن برخی از کاربران و اختصاص برخی منابع سایت به کاربران ویژه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان.
من میخوام بعضی از کاربرانی که عضو سایت شده و سپس وجه واریز کردن رو به عنوان کاربران وی آی پی در نظر بگیرم و بعضی از مطالب و ماژول ها و کامپوننت های سایتم رو مخصوص این کاربران بکنم/
چطوری میتونم این کار رو انجام بدم؟
سلام
معمولا برای این کار از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استفاده می کنند که پلاگین های پرداخت اون توسط چندتا از تیم های جوملایی منتشر شده، کلا بد نیست به افزونه های بخش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نگاهی بندازید.
ممنون آقای حسابی
ولی منظور من از مدیریت کاربران خود جوملا بود.چنین کاری رو میشه بدون کامپوننت خاصی انجام داد؟مثل تفاوت استفاده از منابع برای کاربران عمومی و کاربران عضو شده... یه فرقی هم بین کاربران عضو شده و کاربران ویژه بذاریم
RSMembership هم دقیقا برای همین مدیریت کاربران جوملا و عضویتشون کاربرد دارد، شما اگه بدون کامپوننت بخواید این کارو انجام بدید باید همه چیز به صورت دستی انجام بشه، یعنی مثلا کاربران بعد از عضویت سطح دسترسی عضو شده رو دارند، و بعد کسانی که از نظر شما VIP شوند (با پرداخت یا هر روشی که مربوط به ساییتون هست) باید سطح دسترسی VIP که خودتون تعریف کرده اید داشته باشند، و این افراد VIP علاوه بر موارد عمومی به منوها و یا افزونه هایی دسترسی دارند که در سطوح دسترسی جوملا مشخص می کنید.
لینک مرجع