پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: قابل توجه دارندگان سایت های محلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه با توجه به افزایش روز به روز نیازهای بازدیدکنندگان ، آنها با توجه به محل اقامت خود شروع به جستجو در شهر و محله های نزدیک می کنند. آنها باید بدانند با چه کسانی معامله می کنند . کاربران به جز بازدید از وب سایت شما تمایل خواهند داشت از محل کسب و کار شما نیز دیدن کنند . برای سهولت کار یک نام تجاری انتخاب کنید و برای بهینه سازی سایت خود از کلمات کلیدی خاص محلی و محل جغرافیایی کسب و کار استفاده نمائید . چیزی که می تواند بازدید کنندگان وب سایت شما را در سطح جهانی بالا ببرد اطمینان بازدیدکنندگان محلی به نام تجاری شماست اگر سایت خود را به صورت محلی و جغرافیایی بهینه سازی کنید باعث افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش خریداران خواهد شد و این کار باعث می شود سود آوری شرکت شما بالا رود .
برای اینکه سایت خود را برای کسب و کار محلی بهینه سازی کنید ابتدا باید نام شهر را به کلمات کلیدی اصلی در تگ های عنوان مطالب و تگ توضیحات اضافه کنید با این کار ربات های موتور جستجو بر روی نام شهر و تفسیر آن تأکید می کنند و در نتیجه وب سایت شما را در نتایج جستجو نشان خواهند داد.
برای بهینه سازی می تواند از متا تگ های اطلاعات محلی دیگری نیز استفاده نمائید ، یکی از آنها متا از جمله «کشور» است که می توانید نام کشوری که هدف شماست را در تگ های اصلی قرار دهید و دیگری«موقعیت جغرافیایی» است و دیگر اینکه هر کشور دارای اطلاعات منحصر به فرد خود است که با استفاده از این اطلاعات باعث رتبه بندی محلی مطلوب تری برای وب سایت شما خواهد شد .
گوگل امکان ثبت وب سایت شما در لیست کسب و کار های محلی بدون هزینه داده است ، و شمامی توانید تمامی اطلاعات خود را به آن اضافه نمائید با این کار بازدید کنندگان به بازدید از سایت تجاری شما خواهند پرداخت و راه برای آنها باز خواهد شد . یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی ایجاد لینک می باشد . موتورهای جستجو برای لینک های دریافتی از هر وب سایت اهمیت زیادی قائل هستند و یکی از وسیله های اندازه گیری محبوبت وب سایت ها به شمار می رود و در آخر اینکه یک سرویس دهنده میزبان مناسب برای خود استفاده کنید.



منبع : -طراحی پرتالSite design-web design
طراحی سایت-طراحی وب سایت- شرکت طراحی سایت-طراحی سایت نونگار
لینک مرجع