پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: درخواست پشتیبانی تیکت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام با اجازه دوستان میخواستم بدونم کامپوننتی میشناسید برای جوملا که برای پشتیبانی تیکت باشه البته فارسی اگه کسی میشناسه یا داره بزاره تا دوستان استفاده کنند
بنده یه سیستم تیکت میشناسم که دانلود کردم از جوملا که تو توضیحات از فارسی شدن صحبت کرده و لی بعد از نصب همه جا انگلیسی شاید مشکل از سیستم من باشه اگه دوستانی نصب کردن بگن چه جوری بود
اینم لینک کامپوننت اگه دوستان نظری دارن میتونن اینجا بگن تا دوستان بتونن کمک کنند
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

شماها تست کنید شاید فارسی باشه
کلمه عبور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در قسمت زبان سايت دو فايل زبان موجود است كه فايل اصلي و مورد نياز ترجمه شده!
ولي در كل بهترين سيستم پشتيباني براي جوملا آر اس تيكت است و چون تجاري است ما در اينجا براي دانلود نميتوانيم قرار دهيم ولي اگر بخواهيد استفاده كنيد بهترين گزينه آن است.
با درود
بنده از سیستم RSTicket استفاده می کنم. البته نال شده. یک سری باگ هم داشت یه جورایی برطرف کردم. اگر خواستید تو پیغام خصوصی بگید براتون ارسال کنم

موفق باشید
سلام
من ظاهرا مشکل ایمیل تو سرور یا جوملا دارم که این کامپوننت نصب نمیشه تا یا کار نمیکنه
از ارورری که هنگام نصب مواجه میشم یه کپی گرفتم گفتم که یه کپی اینجا بزارو
دوستان یه زحمتی بکشن مشکل از کجاست به نظر من که از ایمیل من کا تماس میگیرم میگن هیچ مشکلی نداره خوب می خواستم ببینم شما تنظیماتی برای این مشکل سراغ دارید
سرورم سی پنل و بی نهایت ایمیل و ... شما تنظیمات خواصی سراغ دارید
من قبلا کامپوننت حسابگرم نصب کردم که با خطا ارسال ایمیل مواجع شدم العان این کامپوننت هم با همان مشکل اشاره داره و نصب نمیشه من که این کامپوننت را از جومینا دانلود کردم نصب شد کار نکرد و فارسی نبود
یه سرچ دیگه ای هم کردم تو سایت آشیانه یه نسخه دیگه گرفتم که اون و که می خوام نصب کنم این ارورو میده ممنون میشم که کمک کنید
با تشکر
***************************************
[*]JInstaller::install: خطای SQL. DB function failed with error number 1062
Duplicate entry 'Email_Server' for key 1 SQL=INSERT INTO `jos_rstickets_settings` (`setting`, `value`) VALUES ('Email_Server', 'pop.email.com'), ('Email_Server_Port', '995'), ('Email_Address', 'your@email.com'), ('Email_Address_Account', 'your@email.com'), ('Email_Address_Password', 'yourpassword'), ('Email_Cron_Type', 'cron'), ('Email_Cron_Interval', '1'), ('Email_Cron_Lastcheck', '1216322510'), ('Email_Address_Fullname', 'Customer Support'), ('Frontend_TicketTime', '1'), ('Frontend_TicketCode', '1'), ('Frontend_TicketSubject', '1'), ('Frontend_StaffFullname', '1'), ('Frontend_CustomerFullname', '1'), ('Frontend_TicketPriority', '1'), ('Frontend_TicketStatus', '1'), ('Backend_TicketTime', '1'), ('Backend_TicketCode', '1'), ('Backend_TicketSubject', '1'), ('Backend_StaffFullname', '1'), ('Backend_CustomerFullname', '1'), ('Backend_TicketPriority', '1'), ('Backend_TicketStatus', '1'), ('Date_Format', 'd/m/Y'), ('Date_Format_JS', 'dd/mm/yyyy'), ('License_Code', ''), ('Autoclose_Cron_Interval', '120'), ('Autoclose_Cron_Lastcheck', '1216320710'), ('Autoclose_Interval', '1'), ('Autoclose_Email_Interval', '3'), ('Email_Server_Protocol', '/pop3'), ('Email_Server_Security', '/ssl'), ('Email_Accept_New_Tickets', 'no'), ('Email_Reply_Above', '____________________________________________________________'), ('RStickets_Link', '1'), ('RStickets_Show_Menu', '1'), ('Captcha_Enabled','1'), ('Captcha_Characters','5'), ('Captcha_Dots','1'), ('Captcha_Lines','1'), ('Captcha_Case_Sensitive','1'), ('Email_Default_Department','0'), ('Date_Timezone',''), ('RStickets_Add_Tickets','yes'), ('RStickets_MySQL_UTF8','1'), ('RStickets_Custom_User_Link',''), ('Staff_Can_Add_Tickets','all'), ('Captcha_Enabled_For','unregistered,users,staff,');
نسخه قبلي هنوز پاك نشده يا ناقص پاك شده به همين دليل اين خطا نمايش داده ميشه.

بايد به صورت دستي در ديتابيس خودتون جداولي كه نام آنها با jos_rstickets شروع ميشوند را پاك كنيد و بعد اقدام به نصب مجدد كامپوننت كنيد
من یه مبتدیم و زیاد با این چیزا آشنا نیستم
میخواستم بدونم کجا باید دستی پاک کنم
من تو پوشه کامپوننت چیزی پیدا نکردم اینی که شما میگید در کدام مسیر هستش ؟
بايد از طريق phpMyAdmin وارد شويد و ديتابيس مورد نظر كه براي جوملا ساخته ايد را انتخاب و جداول مربوطه را پيدا كنيد و حذف كنيد.
شايان ذكر است در صفحه اول پي اچ پي ماي ادمين ميتونيد زبان فارسي را انتخاب كنيد تا بهتر متوجه كارايي هي ان شويد.
من دیتا بیس و حذف کردم
العان این ارور و میده

[*]JInstaller::install: خطای SQL. DB function failed with error number 1062
Duplicate entry '1' for key 1 SQL=INSERT INTO `jos_rstickets_departments` (`DepartmentId`, `DepartmentName`, `DepartmentPrefix`, `TicketAssignmentType`, `TicketGenerationRule`, `NextTicketNumber`, `UserEmailTicket`, `StaffEmailTicket`, `FileUpload`, `NotifyNewTicketEmails`, `NotifyAssign`, `FileUploadExtensions`, `DepartmentPriority`, `DepartmentOrder`) VALUES (1, 'Billing', 'BILLING', 'static', 'random', 9, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 1), (2, 'Licensing', 'LICENSE', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 2), (3, 'Tech Support', 'TECH', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'high', 3);
SQL = INSERT INTO `jos_rstickets_departments` (`DepartmentId`, `DepartmentName`, `DepartmentPrefix`, `TicketAssignmentType`, `TicketGenerationRule`, `NextTicketNumber`, `UserEmailTicket`, `StaffEmailTicket`, `FileUpload`, `NotifyNewTicketEmails`, `NotifyAssign`, `FileUploadExtensions`, `DepartmentPriority`, `DepartmentOrder`) VALUES (1, 'Billing', 'BILLING', 'static', 'random', 9, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 1), (2, 'Licensing', 'LICENSE', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 2), (3, 'Tech Support', 'TECH', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'high', 3);
[*]کامپوننت نصب: خطای SQL یا مفقود شدن فایل SQL. DB function failed with error number 1062
Duplicate entry '1' for key 1 SQL=INSERT INTO `jos_rstickets_departments` (`DepartmentId`, `DepartmentName`, `DepartmentPrefix`, `TicketAssignmentType`, `TicketGenerationRule`, `NextTicketNumber`, `UserEmailTicket`, `StaffEmailTicket`, `FileUpload`, `NotifyNewTicketEmails`, `NotifyAssign`, `FileUploadExtensions`, `DepartmentPriority`, `DepartmentOrder`) VALUES (1, 'Billing', 'BILLING', 'static', 'random', 9, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 1), (2, 'Licensing', 'LICENSE', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 2), (3, 'Tech Support', 'TECH', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'high', 3);
SQL = INSERT INTO `jos_rstickets_departments` (`DepartmentId`, `DepartmentName`, `DepartmentPrefix`, `TicketAssignmentType`, `TicketGenerationRule`, `NextTicketNumber`, `UserEmailTicket`, `StaffEmailTicket`, `FileUpload`, `NotifyNewTicketEmails`, `NotifyAssign`, `FileUploadExtensions`, `DepartmentPriority`, `DepartmentOrder`) VALUES (1, 'Billing', 'BILLING', 'static', 'random', 9, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 1), (2, 'Licensing', 'LICENSE', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'normal', 2), (3, 'Tech Support', 'TECH', 'static', 'random', 1, '1', '0', 'yes', '', '0', 'zip', 'high', 3);
[*]حذف فایل انتخابی ممکن نبود.: 'uninstall.rstickets.php'
[*]حذف فایل انتخابی ممکن نبود.: 'install.rstickets.php'
دوست گرامی تشکر میکنم از راهنماییتان
مشکل حل شد
مشکل برای دیتا بیس ها بود من یکی رو پاک نکرده بودم
الان سیستم نصب شد
موفق باشید

همه چی خوبه و فقط مشکل هستش اونم اینه کد کد امنیتیش بالا نمیاد و رو نمادش عکس × میزنه و باز نمیشه میشه بگید مشکل از کجاست از خود کامپوننت یا جای دیگه
از دوستان کسی میدونه مشکل از کجا هستش
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اینم لینکش

دوستان کسی میدونه چجوری میشه کلا کد امنیتی رو از روش برداشت اخه میخوام کاری کنم که فقط اعضا بتونن درخواست پشتیبانی بدن
دسترسي لينك ارسال تيكت را كه در بخش منوها ساختيد بر روي گزينه "فقط اعضا" قرار بديد
بنابراين كاربران عضو فقط امكان مشاهده و ارسال تيكت خواهند داشت
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع