پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: مشکل در حذف xampp
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان نمیدونم طرح این سوال تو این بخش درست بود یا نه
من xampp رو حذف کردم ولی ی پوشه به اسم mysql که حاوی فایلی به همین نام است پاک نمیشه و پیغام میده که این فایل در جای دیگه ای درگیره
من تمام سیستم رو چک کردم نفهمیدم کجا درگیره که ببندمش که پاکش کنم
لطفا راهنمایی بفرمایید

-------------------------

نقل قول: با توجه به اینکه این صفحه در جستجوهای کاربران در گوگل مشاهده میشود و به این صفحه هدایت میشوند توضیحاتی در این پست اضافه میکنم.چون این تاپیک مربوط به سال 92 می باشد!
در گذشته نرم افزار xampp مشکلات زیادی با ویندوز داشت ولی اکنون این مشکلات اکثرا رفع شده. برای نصب برنامه شما در درایو C اصلا نصب نکنید. منظور درایو ویندوز یا پوشه پروگرام فایل است.
برنامه را در درایو دیگری در یک پوشه دلخواه نصب کنید و هنگام اجرای برنامه میتوانید روی آیکن برنامه یا در پوشه نصب برنامه روی آیکن xampp-control.exe راست کلیک کنید و ران از ادمینستریتور را بزنید.
شما حتی میتوانید چند نسخه برنامه زمپ را نصب کنید مثلا گاهی نیازی به پی اچ پی 5.2 را دارید یا گاهی نیاز به نسخه 7.0 یا 8.0 پی اچ پی. بنابراین میتوانید در پوشه های مختلف نصب و استفاده کنید و البته توجه داشته باشید هر بار فقط یکی رو میتونید باز کنید و استفاده کنید.این کاری است که من انجام میدهم.برای دانلود نسخه های مختلف زمپ با پی اچ پی دلخواه میتوانید در سایت گیت هاب تمامی نسخه های جدید و قدیمی زمپ را مشاهده کنید و نسخه همراه با پی اچ پی دلخواه را دانلود کنید. لینک دانلود همه نسخه های زمپ برای ویندوز از گیت هاب را بعد از نقل قول قرار میدهم
باتشکر - گنجی

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از نرم افزار unlocker استفاده کنید یا با سیف مد ویندوز رو بیارید بالا و حذفش کنید.
میتونید در تسک منیجر هم چک کنید ببینید کدام پروسسور در حال استفاده است.
البته معمولا با یک ری استارت ویندوز مشکل حل میشه.
لینک مرجع