پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: سوال در مورد کامپوننت k2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام
بعد از نصب نسخه فارسی شده کامپوننت k2 در این کامپوننت بعد از ایجاد مجموعه تازه وقتی آن را منتشر زده میکنم ابتدا بصورت در انتظار تایید در می اید و بعد از ساعاتی بصورت منتشر شده اما در صفحه اصلی سایت نمایش داده نمیشود من در قسمت ماژولها موقعیت محتوای این ماژول را در قالب مشخص کرده ام.اما نمی دانم مشکل از کجاست؟لطفا راهنمایی کنید
دوست گرامی
اولاً برای اینکه بهتر بشه مشکلات رو بررسی کرد آدرس وب سایتت رو هم میدادی
دوماً اینکه در کامپوننت K2 اول مجموعه رو مشخص کنید و بعد مطلبی رو به اون مجموعه اختصاص بدهید
سوماً اینکه بهتر هستش موقعیت ماژول رو در سایتت تغییر بدی و یه چند تا موقعیت دیگه قرار بدی ببین باز همون مشکل رو داری...
در آخر اینکه نسخه فارسی ورژن قبل رو اگر استفاده کردید اون رو به آخرین نسخه انگلیسی ارتقا بده حتماً

موفق و موید باشیدRose
مشکل در تاریخ انتشار آیتمهاست . بهتره از نسخه اورجینال k2 استفاده کنید
سلام

تو کامپونت K2 برچسب ها چه تفاوتی با توضیحات و کلید واژه ها دارند مثلا وقتی وقتی قسمت برچسب ها رو با کلید واژه های مربوط به مطلب پرکردیم دیگه لازم نیست بریم توضیحات وکلید واژه ها رو که باعٍث Index مطالب توگوگل می شند پرکنیم (کلا تفاوت متاتگ و کلید واژه ها با برچسب ها ) چیست؟
توضیحات متا دیگه خیلی برای گوگل اهمیتی ندارن حداقل این طوری به نظر میاد . تگ ها برای دسته بندی مطالب مرتبط لازمه و باید با دقت تنظیم بشن . حتی اگه مطالب مرتبط رو غیر فعال کرده باشید با کلیک روی تگها به مطالب مرتبط هدایت میشن . سئوی سایتتون رو بعضی ها میگن بهتر میکنه .
درود بر شما
همانطور که گفته شد باید تاریخ انتشار مورد بازبینی قرار گیرد
اصولا آیا تاریخ آیتم ها درست تنظیم شده است
آیا در تنظیمات کلی جوملا ساعت بر روی تهران شده

شاد باشید و شادی بخش دیگران
ضمن عرض سلام و تشکر از دوستان

من طبق مطالبی که از سئو خوندم یکی میگه متاتگ تاثیر داره ولی یکی میگه تاثیر نداره ولی حتی این متا تگ و کلمات کلیدی از جوملا 3 هم حذف نشدند در ضمن تو یه سایتی هم خوندم که اصلا این متاتگ وکلمات کلیدی رو نذاری اصلا مطلبت تو گوگل Index نمی شه ولی یه سوال : این تاثیر کلمات متاتگ و کلیدی گفته گوگل که تاثیری ندارند .
نگا موتور جستجو فقط گوگل نیست . مثلا بینگ متاتگ براش خیلی مهمه . ولی گوگل داره به سمت مطلب محوری و اهمیت به کاربر یپش میره . یعنی سایتی که در گوگل کلیک بیشتری بخوره و یا گوگل پلاس بیشتری داشته باشه یا کاربرها مدت بیشتری رو درش باشن ،مطالبش نقل قول شده باشه ، منطقه ی جغرافیایییش با کاربر یکی باشه ، مشابه جستجوهای اخیر کاربر باشه و ... مهمه
شما به عنوان مطلب، اسم مستعار ، اون چند خط اول مطلب و تازه و جدید بودن مطلب خیلی اهمیت بده .
عنوان خوب و چند خط اول که خلاصه ی مطلبتون باشن . باعث میشه که کاربر توی لیست گوگل روی سایت شما کلیک کنه ،
انتخاب اسم مستعار خوب برای مطلب ، مجموعه و منو باعث میشه لینکها زیبا ،کوتاه و مرتبط با مطلب ؛ تولید بشن که کلیک کاربر رو بالا میبره و نقل قول رو راحت میکنه .(تولید منو برای مجموعه ها ها هم مهمه)
مطالب مرتبط و تگها باعث میشن که کاربر مدت بیشتری در سایت شما بمونه و چند تا مطلب دیگه رو هم نگاه کنه ،
ضمنا کاش سوال جدید رو در تاپیک جدید میپرسیدی .
لینک مرجع