مشکل با کامپوننت تیکت دهی پیشرفته جوملا 1.0.11 Hoduma با امکان کد رهگیری
|
۲۹-۶-۱۳۹۱, ۰۱:۴۴ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
مشکل با کامپوننت تیکت دهی پیشرفته جوملا 1.0.11 Hoduma با امکان کد رهگیری
با سلام .
در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. دوست عزیزمان keran4i زحمت کشیدن و این افزونه را ترجمه کردن اما وقتی نصب میکنیم و یک منو بهش انتصاب می دهیم می گیود که شما دسترسی بهش ندارید با اینکه روی حالت ثبت نام شده قرار می دهیم و ابتدا وارد سایت هم میشویم . در وب سایت یکی از دوستان نصب بود اما اصلا گزینه ای برای ارسال تیکت نداره . در قسمت مدیریت هم جایی برای مشاهده تیکت نداره . جریان چیه ؟؟؟؟ ظاهرا باید چند افزونه دیگر هم نصب کنیم . دوستان لطفا راهنمایی فرماید . |
|||
۲۹-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۰۹ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: مشکل با کامپوننت تیکت دهی پیشرفته جوملا 1.0.11 Hoduma با امکان کد رهگیری
دوست گلم در همون معرفی توضیح داده بودم که شما باید کاربران ثبت نام شده قبلی در سایتتون رو توسط فایل پلاگینی که بهتون دادم اضافه کنید
به این صورت که پلاگین رو نصب و فعال میکنید بعد در کامپوننت، افزودن کاربر جوملا رو میزنید تا کاربران ثبت نام شده تا اینجای سایتتون اضافه بشه! بعد از نصب این کامپوننت با ثبت نام کاربران جدید خودکار کاربران اضافه خواهند شد برای مدیریت تیکت ها هم باید یک کاربر رو به عنوان مدیر تعیین کنید سپس از طریق خود سایت وارد و به بخش پشتیبانی برید تا بتونید بر تیکت های ثبت شده مدیریت داشته باشید و پاسخ بدید موفق باشید و سربلند یا علی |
|||
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان