زمان کنونی: ۴-۲-۱۴۰۳, ۰۶:۴۹ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
۲۲-۱-۱۳۹۰, ۰۹:۰۲ عصر
ارسال: #1
درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی بزرگواران.

من برای کامپوننت تیکت و پشتیبانی چند تا از کامپوننتهای منتشر شده رو نصب و ازمایش کردم ولی هیچکدوم کارایی لازم رو نداشت دو تا از جومینا نصب کردم که برای عموم بود که خواستم رو براورده نکردن ار اس تیکت رو هم نصب کردم ولی به خاطر نال بودن مثل اینکه مشکلاتی داره تیکتهای ارسالی رو برای پشتیبانی نمایش نمیده ممنون میشم دوستان اگر کامپوننت مناسبی رو میشناسن معرفی کنن که یوزر بتونه قسمت و موضوع پشتیبانی رو هم انتخاب بکنه پیشاپیش ممنون به خاطر راهنمایی.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۲-۱-۱۳۹۰, ۰۹:۴۶ عصر
ارسال: #2
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
با سلام

دوست عزیز از این میتونید استفاده کنید.مختص اعضا بود که الان به صورت عمومی انتشار پیدا کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

موفق باشید
امضاء Sir_Amin
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط شاهین سمیع عادل ، mahdi-j ، Reza Ganji ، farjadp
۲۲-۱-۱۳۹۰, ۱۰:۲۳ عصر
ارسال: #3
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
ممنون امین گرامی ولی اصلا منظور بنده امنیت نبود منظور ارسال و پاسخ تیکت و پشتیبانی بود مثل این کامپوننت که عمومی نیست:



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۲-۱-۱۳۹۰, ۱۱:۵۶ عصر
ارسال: #4
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
كامپوننت RSticket چيزي هست كه شما نياز داريد-بهترين و كاملترين- ولي تجاري هست سرچ كنيد پيدا ميشه Smile
در پي سي دكتر هم ما از همين سيستم استفاده ميكنيم
امضاء tarantino
فقط خدمت گزاری به جوملای ایران
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، mahdi-j ، شاهین سمیع عادل ، farjadp ، memare-ahvaz
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۱۲:۲۰ صبح
ارسال: #5
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
ممنون
[url=member.php?action=profile&uid=174][b]tarantino
[/url] گرامی من از قضا
[/b]RSticket رو نصب کردم حتی بوسیه یوزر هم تست کردم که ارسال شد دو عدد تیکت فقط نمیدونم چطور و از کجا تیکتها رو رسیدگی میشه کرد من مدیر بخش رسیدگی هم ایجاد کردم و تنظیمات رو هم انجام دادم ولی بعد از ارسال تیکت در پنل مدیریت تیکتی دریافت نمیکنم! ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.Rose


یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۱۲:۳۹ صبح
ارسال: #6
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
در پنل مديريت نميتونيد تيكتهاي رو بررسي و پاسخ بديد

بايد منوي مربوط به پاسخ تيكت ها رو در بخش منوها ايجا كنيد .. سپس در صفحه اصي سايت وقتي بر روي منو ساخته شده كليك كنيد ليست تيكتهاي ارسال شده را مشاهده ميكنيد و همونجا هم ميتونيد پاسخ بديد
امضاء tarantino
فقط خدمت گزاری به جوملای ایران
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، mahdi-j ، شاهین سمیع عادل
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۰۱:۲۶ صبح
ارسال: #7
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
یه دنیا ممنون از راهنمایی. یه سوال دیگه پیش اومد برام چون در منویی که ایجاد میشه امکان پاسخگویی نیست ایا باید گزینه خاصی فعال بشه من دسترسی رو به ادمین دادم با مشخصات ادمین هم که وارد میشم این سه تب هست. ارسال درخواست - درخواستهای پشتیبانی من-درخواستها. به نظر شما کامپوننت مشکل داره یا تنظیمات من؟ در قسمت درخواستهای پشتیبانی من تیکتها هستن ولی هیچ ادیت یا پاسخی نمیشه داد فقط میشه دسته بندیشون رو عوض کرد . قسمت درخواستها هم خالیه همیشه.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۰۲:۱۴ صبح
ارسال: #8
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
با انتخاب گزينه درخواستها و مشاهده تيكتها كافيست تيكت مورد نظر را انتخاب كنيد.پس از انتخاب تيكت بايد دكمه "ارسال پاسخ" وجود داشته باشه

در تنظيمات اين كامپوننت موارد زير را انجام دهيد:(به عنوان مثال)

در بخش Departments يك دپارتمان بنام "پشتيباني" ايجاد كنيد و ذخيره كنيد
در بخش Groups يك گروه به نام "مسئولين" ايجاد كنيد و ذخيره كنيد

در بخش Staff يك كارمند از ليست يوزها انتخاب كنيد - در اينجا ترجيحا همان Administrator را انتخاب كنيد و گروه را بر روي "مسئولين" قرار دهيد و بخش را بر روي بخش "پشتيباني" قرار دهيد و ذخيره كنيد


حالا اگر با يوزر و پسورد ادمين در بخش كاربري سايت لوگين كنيد امكان پاسخگويي به تيكت ها را داريد
امضاء tarantino
فقط خدمت گزاری به جوملای ایران
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، mahdi-j ، شاهین سمیع عادل
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۰۲:۴۴ صبح
ارسال: #9
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
بازم تشکر به خاطر راهنماییRose مشکل از خود کامپوننت بود که نسخه فارسی رو از یکی از انجمنها دانلود کرده بودم با نسخه اصلی این مشکل رو نداره و تمامی گزینه ها فعال هست. یه سوال دیگه هم داشتم البته شاید اینجا مکان مناسبی براش نباشه به هر حال ممنون میشم از دوستان راهنمایی کنند که ماژولها یا کامپوننتهای جوملا که دارای فایل زبان هستن میشه به صورت استاندارد دو زبانه کرد؟ ایا اموزش یا روش خاصی داره چون در ورد پرس این امکان هست ولی در جوملا من نمیدونم میشه یا نه؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۲۳ صبح
ارسال: #10
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
بله اين امكان ممكن است!
لطفا درخواست هاي خود را در تاپيك جديد مطرح كنيد.در وقت مناسب در اين مورد توضيحاتي خواهم داد و شايد دوستاني كه وقت دارند مطلبي در اين مورد بنويسند!
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط مهدی بختیاری ، mahdi-j ، soldooz ، شاهین سمیع عادل ، memare-ahvaz
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان