زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۶:۰۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اطلاعیه مهم در مورد نحوه مدیریت انجمن
۱-۱۱-۱۳۹۰, ۰۶:۰۱ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱-۱۱-۱۳۹۰ ۰۶:۰۳ صبح، توسط Reza Ganji.)
ارسال: #1
Wink اطلاعیه مهم در مورد نحوه مدیریت انجمن
باسلام
با توجه به اینکه جدیدا جو انجمن کمی تغییر کرده و تعداد ارسال های اسپم زیاد شده و باعث شده نظم انجمن تحت تاثیر قرار بگیرد تصمیم گرفتیم که کمی قوانین انجمن را سخت بگیریم.
البته این نکته ها رو مدیران انجمن و برخی از کاربران بارها گزارش کردند و از این موضوع گلایه مند بودند.
بنابراین از تمام دوستان و کاربران عزیز درخواست میکنم قوانین انجمن را که برای نظم بخشی به انجمن است رعایت کنند.
از این پس تاپیک های تکراری و ارسال های اسپم مانند ارسال پست بجای تشکر سریعا حذف میشوند.
همچنین از دوستان درخواست میکنم مشکلات خود را در انجمن های مربوط به مشکل مطرح کنند و مدیران ابتدا تاپیک های کاربران را انتقال میدهند ولی درصورت تکرار کاربر تاپیک هایی که کاربر در انجمن غیر مرتبط زده شده باشد حذف خواهد شد.
همچنین تاپیک های تبلیغاتی نیز سریعا حذف خواهند شد.

از دوستان نیز درخواست میکنم درصورت مشاهده تاپیک هایی که قوانین رو نقض میکنند با فشردن دکمه گزارش که در زیر هر ارسال وجود دارد آن را گزارش کنند.

از بچه های مدیریت نیز درخواست میکنم این موارد رو حتما پیگیر باشند.دوستان هم توجه داشته باشند این قوانین برای استفاده بهینه همه کاربران انجمن است و بدون نظم انجمن کارایی خود را از دست میدهد.
از همه دوستانی هم که در انجمن همکاری میکنند و نظم رو همیشه رعایت میکنند تشکر میکنم.
باتشکر
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Pourdaryaei ، مرتضی محمدجانی ، صدرا حسابی ، majid33 ، صابرمحمدی ، ابوالفضل حیدری ، mahdi fathi ، محمدسلیمانی ، محمدرضا بهارلو ، gogerd ، btheme ، vahid.exe ، farjadp ، babani ، شاهین سمیع عادل ، memare-ahvaz ، behzadsohrab ، ali_gh8 ، محمد ، mahdi33
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان