زمان کنونی: ۱-۲-۱۴۰۳, ۱۱:۵۶ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تجزیه و تحلیل وب گوگل آنالیتیکز
۱۸-۱۰-۱۳۹۰, ۰۷:۲۳ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰-۶-۱۳۹۱ ۰۴:۵۹ عصر، توسط محمدسلیمانی.)
ارسال: #1
تجزیه و تحلیل وب گوگل آنالیتیکز
اگر شما صاحب یک وب سایت و یا یک وبلاگ نویس باشید و یا از خوانندگان وبلاگ باشید، به طور قطع به شمارنده ای که تعداد بازدیدکنندگان کل، ماهانه، روزانه و... را نشان می دهد برخورد کرده اید. در شکل 1 نمونه ای از این شمارنده ها را که توسط وب سایت های مختلف ارائه می شوند را مشاهده می کنید:
منبع عکس
با نگاهی به تصویر 1 شما تنها یک مشت عدد را مشاهده می کنید که شاید در نگاه اول بسیار ارزشمند به نظر برسند، اما حقیقت چیز دیگری است. اعداد و نمودار نمایش داده شده در تصویر بالا تنها به شما آماری را می دهند که ارزش افزوده ای ندارند و ممکن است تنها به شما امید بدهد که وب سایت شما پربازدیدکننده است در حالی که به عنوان یک مدیر حرفه ای وب‌سایت باید شما پا را فراتر از این اعداد بگذارید و این اعداد را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهید.
در فضای اینترنت هزاران ابزار آمارگیری برای وب سایت های مختلف وجود دارد که به شما آماری مانند نمونه بالا را می دهند، اما باید به این نکته دقت کنید که این آمار و اعداد را که از روش های مختلف جمع آوری کرده‌اید تنها یک مشت عدد هستند که بدون تجزیه و تحلیل ارزشی ندارند و با گذشت هر روز، آمار روز قبل را در سطل آشغال می ریزید!
تجزیه و تحلیل وب (Web Analytics)
تجزیه و تحلیل وب در ویکی‌پدیا به این صورت تعریف شده است: «اندازه‌گیری، جمع‌آوری و تجزیه و گزارش اطلاعات موجود در اینترنت به منظور درک و بهینه کردن آنها در وب.»
به عبارتی دیگر تجزیه و تحلیل وب، مطالعه رفتار آنلاین در جهت بهبود آن است. اگر این تعریف را برای یک وب سایت که شما مدیر آن هستید محدود کنیم باید گفت که منظور از تجزیه و تحلیل داده های یک وب سایت که همان آمار بازدیدکنندگانش است، آن است که شما بتوانید نحوه رفتار بازدیدکنندگان وب سایت خود را با محتوا و چگونگی برقراری ارتباط با آن را کشف کنید.
اهمیت این موضوع در این است که شما با درک رفتار بازدیدکنندگان خود می توانید هر چه بهتر وب سایت خود را با توجه به رفتار آنها بهبود بدهید.
دو مثال از اهمیت تجزیه و تحلیل وب
۱- اگر شما نویسنده یک وبلاگ هستید و با بررسی رفتار بازدیدکنندگان خود متوجه شوید که مطالب شما در زمینه آی تی بیشتر از مطالب شما در زمینه سینما بازدیدکننده داشته است، می توانید تمرکز بیشتر خود را بر روی مطالب آی تی بگذارید و اینگونه میزان بازدیدکنندگان خود را هر روز بالاتر ببرید و مخاطبان بیشتری جذب کنید.
۲- فرض کنید که صاحب یک وب سایت فروش کالا هستید. شما در این فروشگاه محصولات مختلفی را به صورت آنلاین به فروش می رسانید. با تجزیه و تحلیل آمار بازدیدکنندگان خود متوجه می شوید که پوشاک بیشتر از بخش فیلم بازدیدکننده دارد در حالی که شما تمرکز خود را بر روی بخش فیلم گذاشته اید و هر روز یک محصول جدید در این بخش قرار می دهید در حالی که بخش پوشاک خود را هر شش ماه یک بار به روز می کنید. در این مرحله شما با توجه به این تجزیه و تحلیل متوجه اشتباه خود می شوید و بخش پوشاک خود را هر روز و بخش فیلم خود را هر دو هفته به روز می کنید و بدین صورت می بینید که درآمد فروشگاه شما به یکباره افزایش پیدا می کند.
چرا گوگل آنالیتیکز؟
ابزارهای گوناگونی برای تجزیه و تحلیل وب وجود دارد که یکی از قوی ترین این ابزارها گوگل آنالیتیکز است که به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد. در این دوره آموزشی شما با بخش های مختلف این سرویس رایگان گوگل آشنا می شوید به گونه ای که بتوان به صورت رایگان و با صرف کمترین زمان ممکن قادر به تجزیه و تحلیل داده های وب سایت خود باشید.
برای درک بهتر گوگل آنالیتیکز می توانیم آن را به یک دستگاه رادیولوژی تشبیه کنیم که بیمار در آن نقش وب سایت شما را ایفا می کند.

همانطوری که دستگاه رادیولوژی آنچه که در زیر پوست یک بیمار وجود دارد را نشان می دهد، گوگل آنالیتیکز نیز زیر پوست وب سایت شما را نشان می دهد.
در تصویر بالا سه تصویر از دست، سر و بالاتنه بیمار نشان داده شده است که دارای نقاط قرمزی یا همان مشکلات این بیمار است. گوگل آنالیتیکز نیز دقیقا همین کار را برای وب سایت شما انجام می‌دهد به این صورت که می آید و مشکلات وب سایت شما را با تجزیه و تحلیل داده هایی که بدست آورده است به شما نشان می دهد.
این نکته را نباید فراموش کرد که شما برای درمان بیمار نیاز به یک فرد متخصص مانند پزشک دارید تا بیمار را درمان کند، این موضوع برای وب سایت شما نیز دقیقا صادق است. بدین گونه که گوگل آنالیتیکز مشکلات وب سایت شما را تنها نشان می دهد و درمان آن نیاز به یک فرد مانند خودتان دارد تا براساس اطلاعاتی که گوگل آنالیتیکز به شما می دهد، مشکلات وب سایت را حل کنید.
به طور خلاصه می توان گوگل آنالیتیکز را یک فرآیند نامید که ابتدا اندازه‌گیری می‌کند، سپس تجزیه و تحلیل می‌کند و به ما آن را نمایش می دهد و در نهایت ما براساس آن اقدام می کنیم.
در این دوره شما با روش های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل گوگل آنالیتیکز آشنا نمی شوید، بلکه با آنچه که لازم دارید تا وب سایت خود را بهبود دهید و مخاطب بیشتری جذب کنید آشنا می شوید و به نوعی هر آنچه که لازم است در مورد این ابزار بدانید را خواهید آموخت.
از جمله نکاتی ضروری که به آن پرداخته خواهد شد می توان به این موارد اشاره کرد:
۱- چگونه به کمک ابزار رایگان گوگل آنالیتیکز بتوانید به تجزیه و تحلیل وب پرداخت، به گونه ای که توانایی شما را در درک و اصلاح وب سایت تان بالا ببرد.
۲- چگونه بازدیدکنندگان وب سایت خود را ارزیابی کنید و تخمین بزنید که آنها از چه طریقی به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده اند.
۳- چگونه بازدیدکنندگان وب سایت شما با محتویات آن برخورد می کنند.
۴- چگونه قسمت های محبوب و موثر وب سایت خود را کشف کنید و آنها را بهبود دهید و چگونه مشکلات وب سایت خود را رفع کنید.
و موارد دیگری که در طول این دوره و به مرور زمان با آنها آشنا خواهید شد و خواهید آموخت.

منبع : درسنامه
البته این همش نیست اگه دوستان مایل باشند میتونم یک اموزش جامع براتون همینجا قرار بدم


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
       
امضاء محمدسلیمانی
چالش هاتو محدود نکن، محدودیت هاتو به چالش بکش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط btheme ، rezaetemadi ، shafiee ، Reza Ganji ، صدرا حسابی ، Pourdaryaei ، zaban26
۲۶-۱۰-۱۳۹۰, ۱۲:۳۹ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶-۱۰-۱۳۹۰ ۱۲:۴۶ صبح، توسط محمدسلیمانی.)
ارسال: #2
RE: تجزیه و تحلیل وب گوگل آنالیتیکز
سه نکته طلایی گوگل آنالیتیکز
۱- اطلاعات درست، مهمترین ویژگی گوگل آنالیتیکز
یکی دیگر از مزیت های گوگل آنالیتیکز آن است که اطلاعات دقیق و درستی از وضعیت بازدیدکنندگان وب سایت به شما می دهد. به طوری کلی داشتن اطلاعات نادرست و تصمیم گیری براساس آنها بسیار خطرناک تر از نداشتن اطلاعات است.

برای درک بهتر به این مثال توجه کنید:
وب سایت شما روزانه ۱۰۰ بازدیدکننده دارد که از این تعداد ۹۹ نفر از آنها هیچ کلیکی بر روی تبلیغات نمایش داده شده بر روی وب سایت شما نمی کنند و تنها ۱ نفر بر روی هر ۱۰۰ تبلیغ وب سایت شما کلیک می کند.

حال اگر شما تنها به اعداد و ارقام نگاه کنید و به تجزیه و تحلیل آنها نپردازید، خوشحال خواهید بود که به صورت متوسط هر بازدیدکننده بر روی تبلیغات وب سایت شما یک بار کلیک کرده است، اما آیا این نتیجه‌گیری درست است؟

به کمک گوگل آنالیتیکز شما می توانید به جزییات و رفتار بازدیدکنندگان خود دست پیدا کنید و متوجه مواردی مانند مثال بالا شوید تا در تصمیم گیری های خود دچار خطا نشوید و میزان خطا را به حداقل میزان ممکن کاهش دهید. پس همواره این را به خاطر داشته باشید که اعداد بدون تجزیه و تحلیل ممکن است شما را به راه کج و نادرست هدایت کنند.
۲- تقسیم بندی قدرتمند، شاهکار گوگل آنالیتیکز
یکی از امکانات فوق العاده کاربردی گوگل آنالیتیکز تقسیم بندی های مختلف است که به شما اطلاعات ارزشمندی از بازدیدکنندگان وب سایت شما می دهد و علاوه بر آن این امکان یکی از اولین گام ها در تجزیه و تحلیل صحیح است.

به عنوان مثال به کمک گوگل آنالیتیکز می توان فهمید که بازدیدکنندگان از کدام کشور و شهر جهان به وب سایت شما مراجعه کرده اند، از چه مرورگری استفاده می کنند، از چه سیستم عاملی استفاده می کنند، کیفیت مانیتور آنها چگونه است، از طریق چه موتورهای جستجویی به وب سایت شما مراجعه کرده اند، از طریق چه کلمات کلیدی (Keywords) به وب سایت شما رسیده اند، از چه نوع اینترنتی (دیال آپ، پر سرعت و...) استفاده می کنند و هزاران بخش دیگر.

در این دوره آموزشی ما تنها به قسمت های مهم خواهیم پرداخت و کشف دیگر قسمت ها را بر عهده شما خواهیم گذاشت.

۳- مقایسه آمار توسط گوگل آنالیتیکز، روشی بهتر برای درک آمار
یکی از قابلیت های دیگر و جذاب گوگل آنالیتیکز مقایسه دقیق آمار بدست آمده از وب سایت شماست. برای درک اهمیت این قابلیت بد نیست مثالی بزنیم.

به جدول زیر توجه کنید:
مرجع بازدیدکنندگان درصد بازدیدکنندگان مفید تعداد کل بازدیدکنندگان
‏google.com ۲۴.۹۰٪ ۹۱۲۰
‏yahoo.com ۷۵.۱٪ ۳۵
اگر تنها به درصد بازدیدکنندگان (ستون وسط) توجه کنیم، احتمالا خواهید گفت که اکثر بازدیدکنندگان از طریق موتور جستجوی یاهو به وب سایت شما مراجعه کرده اند، اما اگر به تعداد کل بازدیدکنندگان (ستون سمت چپ) نگاه کنید و براساس آن درصد بازدیدکنندگان مفید را محاسبه کنید خواهید دید که بیشتر بازدیدکنندگان از طریق موتور جستجوی گوگل به وب سایت شما مراجعه کرده اند،

چرا؟ زیرا ۲۲۷۰ بازدیدکننده مفید از گوگل آمده اند و تنها ۲۶ نفر از یاهو!
به همین دلیل می توان به اهمیت مقایسه آمار پی برد و اینکه تنها نگاه کردن به درصدها و مقایسه نکردن آنها باعث می شود که در برخی موارد اطلاعات کاملا متفاوتی نصیب شما بشود!

گوگل آنالیتیکز دقیقا همین کار را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد و با تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از وب سایت شما، اطلاعات دقیقی را در اختیار شما می گذارد که براساس آن می توانید برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت وب سایت خود برنامه ریزی کنید.

در پایان این درس بد نیست یک بار دیگر به این نکته اشاره شود که بازدیدکننده زیاد به معنای موفقیت یک وب سایت نیست و نباید تنها براساس یک مشت عدد در مورد موفقیت و عدم موفقیت یک وب سایت تصمیم گیری کرد، بلکه فاکتورهای مختلفی وجود دارند که تمامی آنها را می توان به صورت رایگان و در یک مکان به نام گوگل آنالیتیکز در دست داشت.
ایجاد حساب در گوگل آنالیتیکز


در دو درس گذشته با مفهوم تجزیه و تحلیل وب و همچنین سه نکته طلایی گوگل آنالیتیکز آشنا شدید. در این درس شما را با ساختار کلی گوگل آنالیتیکز، ثبت نام و فعال کردن آن در وب سایت خود آشنا می شوید.

شاید در طول دو درس گذشته برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا ما با وجود ده ها وب سایت فعال در زمینه تجزیه و تحلیل وب و نشان دادن آمار وب‌سایت ها، این همه بر روی ابزاری به نام گوگل آنالیتیکز تاکید می کنیم؟

به جای پاسخ به این سوال شما، یک مثال می زنیم تا با اهمیت استفاده از گوگل آنالیتیکز بیشتر آشنا شوید. فرض کنید که می خواهید وضعیت بازدیدکنندگان وب سایت خود را از طریق ابزارهای وب سایت خود بسنجید؛ برای این کار شما باید یک سرور، مرکز داده ها و همچنین فضای کافی برای ذخیره کلیه اطلاعات بازدیدکنندگان خود در اختیار داشته باشید و علاوه بر آن به فرد یا افرادی متخصص نیاز دارید که این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند. به همین دلیل این روش برای شما هزینه بر و وقت گیر است.

اما با استفاده از گوگل آنالیتیکز شما تنها با وارد کردن یک کد جاوا اسکریپت (Java script) تمامی مراحل بالا را بر عهده سرورهای قدرتمند گوگل می گذارید که خروجی آن همان تصویری است که در داشبورد حساب گوگل آنالیتیکز مشاهده می کنید:

در درس گذشته در مورد سه نکته طلایی گوگل آنالیتیکز صحبت کردیم، اما شاید بد نباشد که علاوه بر آن سه نکته طلایی، سه نکته نقره‌ای نیز در مورد این ابزار بگوییم:
۱- دقت: استفاده از کوکی مرورگرها باعث شده است تا آمار ارائه شده از سوی گوگل آنالیتیکز نسبت به ابزارهای مشابه دارای دقت بیشتری باشد.

۲- هزینه: شما با استفاده از گوگل آنالیتیکز، تمامی هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری تجزیه و تحلیل آمار وب سایت خود را بر عهده گوگل می گذارید. اهمیت این موضوع زمانی روشن می شود که شما از گوگل آنالیتیکز به صورت رایگان استفاده می کنید اما هزینه های آن را گوگل پرداخت می کند!

۳- عدم قطعی: تا به حال چند بار شده است که به وب سایت گوگل بروید و باز نشده باشد؟ جواب شما احتمالا عدد صفر خواهد بود. به همین دلیل و با توجه به پراکندگی سرورهای گوگل در سرتاسر جهان، تجزیه و تحلیل وب سایت شما به دلیل مشکلات فنی هیچگاه متوقف نخواهد شد. علاوه بر آن با توجه به قدرت بالای سرورهای گوگل، سرعت باز شدن وب‌سایت شما نیز افزایش خواهد یافت.

با این مقدمه به سراغ ایجاد یک حساب در گوگل آنالیتیکز و چگونگی فعال کردن آن در یک وب سایت می رویم.

ایجاد حساب در گوگل آنالیتیکز
اولین گام در استفاده از گوگل آنالیتیکز، ایجاد یک حساب در این سرویس است. اگر شما یکی از کاربران جیمیل هستید، می توانید از طریق آدرس ایمیل و کلمه عبور ایمیل خود به گوگل آنالیتیکز وارد شوید. اما اگر شما هیچ حسابی در گوگل ندارید، می توانید با ایجاد یک حساب از امکانات گوگل آنالیتیکز بهرمند شوید.

در این دوره فرض را بر این می گذاریم که شما یک حساب جیمیل دارید؛ در صورتی که حساب جیمیل ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که دوره استاد بزرگی ایمیل و جیمیل را بگذرانید تا با مزیت های جیمیل آشنا شوید.

برای ساخت یک حساب در گوگل آنالیتیکز به آدرس google.com/analytics مراجعه کنید. صفحه ای که مشاهده می کنید مانند تصویر زیر است:

همانگونه که گفته شد،‌ اگر شما در یکی از سرویس های گوگل مانند جیمیل حساب دارید، تنها کافی است که بر روی گزینه Access Analytics کلیک کنید. در غیر این صورت برای باز کردن یک حساب، بر روی گزینه Sign Up Now کلیک کنید و یک حساب در گوگل آنالیتیکز با هر آدرس ایمیلی که به آن دسترسی دارید (جیمیل، یاهو، هات میل و...) ایجاد کنید.

زمانی که حسابی در گوگل آنالیتیکز ایجاد کردید و یا با جیمیل خود وارد گوگل آنالیتیکز شدید، با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید برای شروع و معرفی وب سایت خود بر روی گزینه Sign Up کلیک و مراحل زیر را طی کنید:

۱- آدرس وب سایت یا وبلاگ، نام دلخواه که می تواند نام وب سایت یا وبلاگ شما باشد، کشور محل زندگی و اختلاف زمانی را وارد و بر روی Continue کلیک کنید.
۲- نام و نام خانوادگی خود را که می تواند هر نامی باشد و محل زندگی خود را وارد کنید و بر روی Continue کلیک کنید.

۳- در این مرحله باید شرایط و قوانین این سرویس گوگل را قبول کنید. برای این کار تنها کافی است که گزینه Yes, I agree to the above terms and conditions را تیک بزنید و بر روی Create New Account کلیک کنید.

نکته: شما با قبول شرایط و قوانین گوگل آنالیتیکز، به گوگل اجازه می دهید که به اطلاعات آماری وب‌سایت شما دسترسی داشته باشد.

۴- در این مرحله، وارد کردن و ثبت وب‌سایت شما در گوگل آنالیتیکز به پایان رسیده است و کدی به شما نشان داده می شود که باید آن را در وب سایت خود قرار دهید تا براساس آن گوگل آنالیتیکز بتواند آمار وب سایت شما را دریافت کند و در نهایت تجزیه و تحلیل های لازم را انجام دهد.

همانگونه که گفته شد و در تصویر بالا نشان داده شده است، آخرین مرحله ثبت یک وب سایت در گوگل آنالیتیکز، قرار دادن کد ارائه شده از سوی گوگل آنالیتیکز است. شما باید در این مرحله کد ارائه شده از سوی گوگل آنالیتیکز را در وب سایت خود درج کنید تا گوگل آنالیتیکز قادر باشد وضعیت وب‌سایت شما را تجزیه و تحلیل کند.

در این مرحله شما با چندین گزینه در سمت چپ مواجه هستید که در این دوره آموزشی فرض بر این است که شما می خواهید گوگل آنالیتیکز را تنها برای یک دامنه یا آدرس اینترنتی فعال کنید. اما برای درک بهتر هر یک از این گزینه ها، توضیح کوتاهی در مورد هر یک از آنها ارائه می دهیم:

۱- A single domain: شما می خواهید تنها برای یک آدرس اینترنتی گوگل آنالیتیکز را فعال کنید و در این دوره آموزشی این گزینه انتخاب شده است.

۲- On domain with muliple subdomains: این گزینه را زمانی انتخاب می کنید که وب سایت شما دارای چندین زیر دامنه یا ساب دومین است. به عنوان مثال شما در yourname.com وبلاگ می نویسید و در shop.yourname.com یک فروشگاه اینترنتی دارید. به کمک این گزینه شما می توانید ترافیک دامنه و تمامی زیر دامنه های وب سایت خود را به کمک این کد تجزیه و تحلیل کنید.

۳- Multiple top-level domains: این گزینه برای زمانی است که شما می خواهید برای چندین دامنه یا آدرس اینترنتی متفاوت یک کد گوگل آنالیتیکز را وارد کنید و تمامی ترافیک موجود در این وب سایت ها را به صورت یکجا مشاهده کنید.

همانگونه که گفته شد در این دوره آموزشی ما ساده ترین مورد که گزینه اول است را مورد استفاده قرار می دهیم و برای سایر موارد می توانید با کمی جستجو در اینترنت به راهنمایی های جامعی دست پیدا کنید.

حال شما باید کد ارائه شده توسط گوگل آنالیتیکز را در وب‌سایت خود قرار بدهید. برای این کار باید این کد را در تمامی صفحاتی که می خواهید ترافیک آنها را گوگل آنالیتیکز بررسی کند قرار بدهید. اگر شما از سیستم های مدیریت محتوایی (CMS) مانند وردپرس، جوملا و... استفاده می کنید، تنها کافی است که این کد را بین دو تگ <head> و </head> قرار دهید. به عنوان مثال اگر شما از وردپرس استفاده می‌کنید، می توانید با مراجعه به فایل header، کد ارائه شده از سوی گوگل آنالیتیکز را قبل از </head> قرار بدهید و سپس بر روی دکمه Update کلیک کنید.

اما اگر شما از سیستم های مدیریت محتوا استفاده نمی کنید و صفحات وب سایت شما به صورت HTML هستند، باید در بخش Header تک تک صفحاتی که می خواهید از ترافیک آنها مطلع شوید، کد ارائه شده را وارد کنید.

اگر در زمینه وارد کردن کد مشکل دارید، می توانید با کمی جستجو پاسخ و روش چگونگی قرار دادن این کد را پیدا کنید و یا با یکی از دوستان خود که در حد ابتدایی با HTML آشنا است مشورت کنید.

نکته: برای آنکه تجزیه و تحلیل آمار وب‌سایت شما توسط گوگل آنالیتیکز دارای دقت کافی باشد، شما باید حدود ۲ هفته از زمانی که کد HTML را در وب سایت خود قرار می دهید صبر کنید.
امضاء محمدسلیمانی
چالش هاتو محدود نکن، محدودیت هاتو به چالش بکش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط صدرا حسابی ، Reza Ganji ، rezaetemadi ، irandigitall ، Pourdaryaei ، memare-ahvaz ، zaban26
۲۶-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۲۴ صبح
ارسال: #3
RE: تجزیه و تحلیل وب گوگل آنالیتیکز
تصاویرت کجایند !
مهندس منبع را هم بگذار

می شود بگوئید من کد را باید کجا قرار دهم !
امضاء rezaetemadi
راه اندازی سایت فروش فایل با بهترین فروشگاه ساز فایل جوملا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۶-۱۰-۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ صبح
ارسال: #4
RE: تجزیه و تحلیل وب گوگل آنالیتیکز
                ببخشید تصاویر جا موند
به ترتیب توضیحات
امضاء محمدسلیمانی
چالش هاتو محدود نکن، محدودیت هاتو به چالش بکش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط احسان افشاری ، rezaetemadi ، memare-ahvaz ، zaban26
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان