زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۶:۵۳ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راز موفقیت کسب و کار
۲۵-۸-۱۳۹۶, ۰۱:۱۵ صبح
ارسال: #1
راز موفقیت کسب و کار
بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.

اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند

دسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.

آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.

چرا این کارآفرینان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را باور ندارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.

دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.

کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.

چرا این اتفاق می افتد؟

تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان