زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۶:۲۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن ping
۸-۱۲-۱۳۹۵, ۱۰:۰۹ عصر
ارسال: #1
مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن ping
مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن ping
بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بهترین و با پتانسیل ترین بازدیدکنندگان را به سایت شما وارد کند. تمام بازدید کنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند، کسانی هستند که دقیقاً چیزی را می خواهند که شما عرضه می کنید.
در این پست به توضیح مفهوم پینگ و نحوه پینگ کردن می پردازیم که ارزش بسیار بالایی برای شما خواهد داشت.
در بین انبوه سایت ها و وبلاگ های موجود، اینکه بتوانیم توسط موتورهای جستجو ایندکس شویم، چیزی نیست که دور از دسترس باشد و سخت انجام گیرد و امروز برای یک بلاگر و مدیر سایت، مدت زمانی که طول می کشد تا مطالب جدیدش ایندکس شود، اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت. برای اینکه مطلب شما به سرعت ایندکس شود یک راه ساده وجود دارد و آن اینکه موتور جستجو را از وجود این مطلب جدید مطلع سازید (پینگ کنید!) یعنی دقیقاً مانند زمانی که حضور خود در پادگان را به افسر مربوطه اعلام میکنید تا وظایف آن روزتان را روشن سازد!
حال فکر کنید که قرار است مثلاً به چند افسر حضور خود را اعلام کنید. با این حساب باید تک تک آنها را پیدا کرده و بگویید “من اومدم!”. اما اگر یک سیستم مرکزی وجود داشته باشد که مثلاً با یک کارت کشیدن، تمام افسرها از حضور شما باخبر شوند، با سرعت بسیار بالایی می توانید وظایف روز خود را دریابید.
دقیقاً درباره موتورهای جستجو هم به همین صورت است. اگر بخواهید مطلب جدید خود را دستی به تمام موتورهای جستجو معرفی کنید، زمان زیادی از شما خواهد گرفت همچنین شاید موتور جستجو به دلیل معرفی مکرر یک سایت، آن را بلاک کند. اما با استفاده از روش هایی می توان موتورهای جستجوی اصلی را با سرعت از انتشار مطلب جدید در سایت مطلع نمود. به کل این پروسه یعنی آگاه سازی موتور جستجو از تولید محتوای جدید در سایت یا بلاگ، پینگ کردن گفته می شود.
وردپرس در هسته خود قابلیت پینگ کردن موتورهای جستجو را دارد ..
اما اگر شما از وردپرس استفاده نمی کنید، علاوه بر پلاگین های موجود برای CMS های مختلف، می توانید از دو سایت زیر نیز برای پینگ کردن موتورهای جستجو بهره بگیرید:[*]http://pingomatic.com[*]http://autopinger.com
کار کردن با این سایتها بسیار ساده است.
منبع :دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان