زمان کنونی: ۲۸-۱-۱۴۰۳, ۰۳:۵۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی بدون نیاز به افزونه
۱-۷-۱۳۹۵, ۰۲:۱۲ صبح
ارسال: #1
ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی بدون نیاز به افزونه
با سلام
دوستان می خواهم سایتی را معرفی کنم که بر اساس rss سایت شما و بدون نیاز به هیج افزونه ای و بر اساس زمان بندی تعریف شده به وسیله شما، لینک ها و مطالب سایتتان در شبکه های احتماعی انتشار یابد.
این سرویس های بسیار خوب که در بین کاربران هم معروف و مورد استفاده است، سایت و سرویس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
است که با کمک این سایت می توانید با دادن آدرس URL خوراک و RSS خود به آن، به طور اتوماتیک و بدون دخالت خودتان پست ها و مطالب سایتتان به شبکه های اجتماعی(فیسبوک – توئیتر و لینکدین) فرستاده شود.
نحوه کار با Twitterfeed بسیار راحت است.
ایتدا یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید و یا با استفاده از حساب کاربری خود در گوگل، قیسبوک، یاهو، لینکدین و ... وارد شوید.
در مرحله بعد پس از وارد کردن نامی برای فید سایت خویش، لینک Feed سایت خود را وارد کنید.
در بخش تنظیمات پیشرفته نیز تنظیمات و مجوز حساب های فیسبوک، توئیتر و لینکدین خود را انجام دهید. در تنظیمات می توانید زمان ارسال لینک های شما به شبکه های اجتماعی را تعیین کنید و نیز می توانید معین کنید لینک های شما توسط چه سایت های کوتاه کننده لینکی، کوتاه شوند برای مثال سرویس bit.ly را می توانید انتخاب کنید و از سایت bit.ly مشخصات Api خود را درآورده و در کادرهای مربوطه وارد نمایید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط ابوذر مرادی
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان