زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۲:۲۵ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند
۲۷-۲-۱۳۹۵, ۰۵:۰۹ عصر
ارسال: #1
چگونه درکمترین زمان رتبه بندی وب سایت افزایش پیدا می کند
به طور مثال در مقایسه با تبلیغات کلیکی، ترافیک وب سایتی که بازاریابان اینترنتی از طریق سئو ایجاد می کنند، برخلاف ترافیک ایجاد شده از طریق تبلیغات کلیکی مداوم بوده و به محض توقف تبلیغات توسط بازاریابان، ترافیک تبلیغات کلیکی عملاً متوقف خواهد شد. این موضوع باعث می شود که بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو (سئو) مورد پسند اکثر بازاریابان اینترنتی و به معنی ایجاد ترافیک و افزایش آن باشد.
با این حال بهینه سازی وب سایت یا همان سئو روش بسیار پر زحمت و نسبتاً طولانی برای ایجاد و افزایش ترافیک وب سایت می باشد.به طور خلاصه بهینه سازی وب سایت (سئو) شامل صفحات داخلی on page و off page می باشد. موتورهای جستجو در جستجوی محتوای صفحات و کیفیت آنها هستند و به همان اندازه ایجاد بک لینک در بهینه سازی موتورهای جستجو پر اهمیت می باشد.
رعایت تمامی این موارد حتی در یک وب سایت تجاری کوچک هم باعث بالا رفتن رتبه وب سایت (رنکینگ) خواهد شد. حال سوالی در اینجا ایجاد می شود که چگونه بازاریابان اینترنتی با استفاده از بهترین روش برای بازاریابی موثر یعنی بهینه سازی وب سایت (سئو) را به صورتی انجام دهند که موجب حجم مناسبی از ترافیک وب سایت ایجاد نموده که باعث فروش و سود در کمترین زمان ممکن شود؟
بسیاری از بازاریابان اینترنتی می گویند هر چه محتوای بیشتر و بیشتری در وب سایت یا وبلاگ آپلود نمایید، به هدف خود نزدیکتر می شوید. برخی دیگر معتقدند و بر روی این مسئله تاکید دارند که باید تا حد ممکن تعداد بیشتری بک لینک ایجاد کرد. اجازه دهید روش های عملی تر را برای شما توضیح دهیم.
آیا هر کسب و کار اینترنتی کوچکی می تواند، امید داشته باشد که به طور موثر با سئو و از طریق ایجاد مطالب و محتوای مرتبط، به شرکت بزرگتری تبدیل شود؟ این شرکت ها باید توان مالی برای استخدام نویسندگان مستقل برای نوشتن مطالب منحصر به فرد و مقالات به صورت دائم و منظم در وب سایت را داشته باشند.برخی از این شرکت ها از ربات های تولید مقاله نیز برای وب سایت و یا وبلاگ خود استفاده می کنند.

جایگزین مناسب برای تولید و ایجاد محتوای مناسب و مرتبط برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک، تکرار مطالب نیست؛ مطالب تکراری در نهایت منجر به این می شود که گوگل و دیگر موتورهای جستجو آن وب سایت را ایندکس نمی کنند.
رویکرد دیگر در ارتباط با سئو و افزایش رنکینگ، بدست آوردن بک لینک های معتبر می باشد. تاکنون این موارد در شرکت های بزرگ و روند رشد آنها تاثیر زیادی داشته است و با توجه به تامین اعتبار مالی می توانند لینک دهنده های معتبر زیادی بدست بیاورند.
در نهایت ترکیبی از این دو گزینه برای افزایش رنکینگ وب سایت مناسب می باشد. باید در نظر بگیرید که " این رودخانه(افزایش رنکینگ) بسیار گسترده است و قابل دسترس برای تمامی افراد برای شنا کردن" مدیران کسب و کار های اینترنتی کوچک می توانند کلمات کلیدی موثری را برای محتوای وب سایت خود استفاده کنند؛ البته کلمات کلیدی که کسب و کارهای اینترنتی بزرگتر کمتر از آن استفاده کرده اند، مناسب می باشد و در ادامه برای بهینه سازی وب سایت باید شروع به گسترش link building نمایید.
بازاریابان اینترنتی برای کسب و کار های اینترنتی کوچک گاهی اقدام به گرفتن تعداد بسیار اندکی مطالب با کیفیت بسیار بالا و منحصر به فرد در قالب (link bait) کرده که موجب جلب نظر لینک دهندگان در همان زمینه کاری می شود.
به طور خلاصه بهترین رویکرد برای بازاریابان اینترنتی برای بهبود و افزایش رتبه رنکینگ و دستیابی به بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو(سئو) و دریافت ترافیک هدفمند در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق تمرکز بر روی ایجاد لینک (link building) و احتمالاً self-generating در link baiting به عنوان گسترش محتوای مرتبط واصلی وب سایت می باشد.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان