زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۲:۱۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی اینترنتی به وسیله تولید محتوای بکر
۲۶-۲-۱۳۹۵, ۰۷:۳۴ عصر
ارسال: #1
Star بازاریابی اینترنتی به وسیله تولید محتوای بکر
مقاله های زیادی درباره نقش محتوا و مطلب ها در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نگارش یافته است. در واقع خیلی دارای اهمیت است که محتوای تولیدی طراحی سایت شما، عکس ها و ویدئو هایی که در آن استفاده می کنید بکر و دارای کیفیت ممتازی باشند. در واقع کمیت مقاله ها و محتواهای طراحی سایت چندان دارای اهمیت نیست بلکه تولید مطالب و محتوای مفید و به دردبخور برای کاربرها و بازدیدکنندگان از سایت شما بیش از اندازه اهمیت دارد. این محتوای با کیفیت شماست که کاربران را در ساایت شما ماندگار خواهد کرد و آنها را ترغیب خواهد نمود تا دوباره به طراحی سایت شما سر بزنند و از مطالب آن استفاده کنند. جذب کاربر و بازدیدکننده و به موازات آن بازاریابی اینترنتی رابطه مستقیمی با تولید محتوای طراحی سایت شما دارد.

[تصویر:  Internet-marketing-by-producing-original-content.png]

اگر بازاریابی محتوای طراحی سایت شما براساس مفید بودن و مورد پسند بودن کاربران و بازدیدکنندگان تولید شود شما خواهید توانست در زمینه کاری و کسب و کاری خود به موفقیت های بی نظیری دست یابید. هدف از تولید محتوا ماندگار کردن کاربران و بازدیدکنندگان در طراحی سایت است. کاربران غالبا بوسیله موتورهای جستجو به طراحی سایت شما کشیده می شوند و بعد از مطالبعه مطالب شما با کار و زمینه فعالیت شما آشنایی می یابند و در این شیوه بازاریابی شما کالاها و سرویس های خدمات دهی تان را می توانید به طور غیرمستقیم برای کاربران و مراجعان به طراحی سایت تان معرفی کنید. توجه داشته باشید که محتوا و مطالب تولیدی شما نبایست مسقیم به سر وقت تبلیغ محصولات و خدمات کسب و کارتان برود بلکه بایست این کار را به صورت غیرمستقیم انجام دهید و در متن های تولیدی تان سعی نکنید محصول تان را تبلیغ کنید.

به منظور تولید و پدید آوردن محتوا در جهت بازاریابی می توانید از مطلب و نوشته، عکس های مختلف مرتبط با مطلب و محتوا، فیلم و آهنگ و هر وسیله دیگری که در موازات مطلب باشد بهره بگیرید، چیزی که پراهمیت است چگونگی شناساندن خودتان و کالاها و خدمات تان در ادامه آشنایی کاربر با طراحی سایت شماست.

به منظور فروش کالاها و خدمات تان نخست باید در مشتری و بازدیدکننده اعتماد ایجاد کنید. به طوری که مشتری شما وارد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تان شود و مطلب های سودمند و به دردبخور را مربوط به عرصه شغلی مورد نظر و همینطور نیازمندی های اش پیدا نماید، در این صورت است که نخستین مرحله پدید آوردن راه ارتباطی طی شده است. در واقع با مراجعه کاربر به طراحی سایت و مشاهده و مطالعه محتوا و مطلب های با کبفبت، این احساس در بازدیدکننده به وجود خواهد آمد که این وب سایت این زمینه شغلی را به درستی درک کرده است.

تلاش کنید محتوای طراحی سایت تان همه نکته های کسب و کارتان را در بر گرفته باشد تا همه خواسته های  اطلاعاتی بازدیدکننده و مشتری را رفع نماید و حتما ضروری نمی باشد برای مشتری و بازدیدکننده برای رفع نمودن خواسته اطلاعاتی اش در باره کسب و کار شما از سایت بیرون برود. در واقع سایت را باید به محلی برای ارائه اطلاعات اساسی و پایه ای شغل تان بدل کنید و هر چه در این مسیر زیاد کوشش کنید موفقیت بیشتری نیز به دست خواهید آورد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت محتوای تولیدی طراحی سایت شما بالا باشد نه کمیت آن.  آنچه اهمیت دارد این است که مطلب مورد نظر را به صورت کامل پوشش بدهید و در عرضه محتواهای خود، برند تان را نیز لحاظ نمایید.



بازاریابی اینترنتی به وسیله ایجاد محتوا و مطالب با کیفیت را باید خیلی دقیق سامان بدهید. ایجاد محتوا باید بر پایه خواسته ها و نیاز های بازدیدکنندگان و کاربران تان و تنها درباره شغل و کسب و کارتان تولید شوند. از ارائه محتوای پر بازدید در سایت که ربطی به کسب و کارتان ندارد اجتناب کنید و تنها محتوای مورد پسند و نیاز بازدیدکنندگان را با توجه به زمینه فعالیتی طراحی سایت تان تولید و عرضه کنید. هر چه محتوای طراحی سایت تان کامل تر لحاظ شود اثرگذاری زیادی در موفق شدن مقاله تان در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت و در واقع زمانی که کاربر در سایت شما سپری می کند را بیشتر خواهد کرد که این کار اثر خیلی زیادی در موفقیت کسب و کارتان و طراحی سایت تان برای شما به ارمغان خواهد آورد. به منظور دارا بودن روش بازاریابی محتوای اصولی و استاندارد و هماهنگ با الگوریتم های موتورهای جستجو باید این سه نکته را در تولید محتوا لحاظ نمایید:



محتوا باید در ارتباط با زمینه فعالیت وب سایت به موازات کسب و کارتان باشد.

محتوا باید دارای کیفیت باشد و بتواند موضوع را به طور کامل تبیین کند و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرا نماید.

محتوا باید به صورت منظم و مرتب در زمان های معینی در طراحی سایت گذاشته شود.

فرآیند تولید محتوا باید همیشگی و بخشی از برنامه های طراحی سایت تان باشد. می توانید این فرآیند را دو و یا سه روز در هفته اجرایی کنید. همانگونه که گفته شد توجه کنید که از کیفیت محتوا و مطالب خود نکاهید و جای آن را با مطالب بی کیفیت و زیاد پر ننمایید و در حالتی که وقت مناسبی ندارید هفته ای یک مطلب تولید کنید ولی تن به مطالب کمی و بی کیفیت ندهید. در واقع با دنباله دار بودن این کار شما به نتیجه خوبی دست خواهید یافت. حتی هنگامی که شما مشتریان مناسبی دارید این کار را باید ادامه بدهید و توجه کنید که با همان زمان بندی سابق حتی با سرعت زیاد انجام دهید.

نکته ای که باید بدان دقت کنید این است که مراعات اصل ها و قاعده های بهینه سازی سایت و سئو سایت در عملیاتی کردن طراحی سایت، هزینه های مرتبط با بازاریابی اینترنتی تان را کاهش خواهد داد و در نتیجه در طراحی سایت تان خیلی دقت کنید تا سایت استانداردهای بهینه سازی سایت را دارا باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امضاء mona39
بیماری بواسیر با نام علمی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به صورت تورم و التهاب مویرگ‌های موجود در خروجی دستگاه گوارش یعنی مقعد بروز می‌کند.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط milad0098
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان