زمان کنونی: ۱۱-۱-۱۴۰۳, ۱۲:۴۷ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه می توان از طریق طراحی وب سایت کسب و کار خود را معرفی کرد
۳۰-۱-۱۳۹۵, ۱۲:۲۷ صبح
ارسال: #1
چگونه می توان از طریق طراحی وب سایت کسب و کار خود را معرفی کرد
فرق اصلی میان بازاریابی و تجارت الکترونیکی در آن است که تجارت یعنی فروش با کمک افراد ،اما بازاریابی الکترونیکی یعنی فروش با کمک اطلاعات. در تجارت رایج، انعطاف پذیری بالایی وجود دارد زیرا افراد درگیر کار هستند. مشتریان می توانند، سؤال کنند و متصدیان فروش می توانند آنان را هدایت و راهنمایی کنند. در بسیاری مواقع، مشتری اصلاً نمی داند که دقیقاً چه می خواهد. همیشه گفته می شود که یک فروش بزرگ یعنی این که مشتری برای خرید یک کالای صد دلاری وارد فروشگاهی شود و سپس با صرف پانصد دلار برای پنج کالا آن فروشگاه را ترک کند.

مشکل تجارت این است که بسیاری از روندهای زائد و پر هزینه را شامل می شود . روش تجارت قدیمی همان وجود فروشگاه های معمول در پیرامون ما است. اوج بازاریابی را می توان در همین فروشگاه ها شاهد بود. صاحبان فروشگاه اکثر مشتریان خود را می شناختند و آماده گفتگویی دوستانه با آنها بودند. این فروشگاه ها رواج داشتند، تا این که سوپرمارکت های بزرگ جایگزین آنها شدند و امکان انتخاب هایی بیشتر با قیمت هایی ارزان تر را برای مشتریان فراهم می کردند.

کسب و کاراینترنتی مانند آن است که ما ایده یک سوپرمارکت بزرگ را به نتیجه ای منطقی رسانده باشیم.طراحی وب سایت حرفه ای تجارت الکترونیک دارای اطلاعات لازم برای پاسخ دادن به پرسش های شما است. قیمت محصولات چه قدر است؟ اگر من تعداد بیشتری کالا بخرم آیا تخفیفی دریافت خواهم کرد؟ این محصولات چه سایزی دارند؟ ویژگی های اصلی آنها چه هستند؟ محصولات چه زمانی موجود و در دسترس هستند؟ زمان تحویل آنها چقدر است؟ دیگر مشتریان چه نظری درباره این محصولات دارند؟ عملی ساختن صحیح تجارت الکترونیک و ساخت و طراحی سایت برای آن کاری بسیار دشواری است. یک وب سایت تجارت الکترونیک باید هم ساده باشد و هم دقیق،واضح و مطمئن. اطلاعات موجود در چنین سایتی باید به تمامی سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد. اکنون مشخص شده که نوع طراحی سایت چندان مهم نیست زیرا بسیاری از مشتریان از این که کالاهای گران قیمت را از طریق شبکه بخرند، هراس دارند. آنان می خواهند با کسی حرف بزنند یا از طریق ایمیل با او ارتباط برقرار کنند تا بدانند، که واقعاً با فروشندگانی واقعی طرف هستند. تحقیقی که به تازگی صورت گرفته نشان می دهد که چهل درصد بازدیدکنندگان اظهار داشته اند که زمانی نسبت به یک وب سایت اعتماد می کنند که بتوانند از طریق پست الکترونیک با کسی ارتباط برقرار کنند.

- استراتژی های کسب و کار الکترونیک هنگامی کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود که:

۱) شرکت زیر پوشش یک نام تجاری (برند) معتبر وجود داشته باشد
۲) شرکت بتواند به شکلی اثربخش، کالاها و محصولات فیزیکی خود را با امکانات شبکه ای و الکترونیکی خویش مرتبط سازد
۳) محصولات به حمایت انسانی برای فروخته شدن نیاز داشته باشند
4 ) بتوان محصول را به صورت الکترونیکی تحویل داد (محصولاتی مانند نرم افزار، موسیقی)
5 ) بتوان محصول را به صورت کتبی و پیام هایی ساده تشریح کرد
6 ) محصول با کیفیتی مناسب و تاثیر گذارباشد و بر اساس شرایط جغرافیایی مشتری تحویل شود
7 ) هزینه تحویل محصول درصد اندکی از هزینه کلی آن باشد

• ترکیب دنیای واقعی و مجازی

طراحی وب سایت همانند ایجاد یک فروشگاه در یک جای دور افتاده مثل قطب شمال است. زیرا کسی نمی داند که شما در آنجا هستید. بسیاری از شرکت های الکترونیکی به این نتیجه می رسند که هزینه تبلیغاتشان برای این که خود را به مشتریان معرفی کنند، آن قدر بالا است که گاهی اوقات عملاً ادامه کار آنها را غیرممکن می سازد.

شرکت هایی که بتوانند امکانات فیزیکی خود را با امکانات شبکه ای و الکترونیکی در هم آمیزند، موفقیت بیشتری کسب می کنند.

americanonline وب سایتی است که با فن آوری ساده ای کار خود را آغاز کرد. این شرکت درک بسیار بالایی از اینترنت و کاربران آن دارد. طراح این وب سایت معتقد است که امروزه اینترنت مانند یک انتشاراتی بزرگ و جهانی است.

سایت یاهو نیز با این ذهنیت شکل گرفت مردم به جای انتخاب های نامحدود به دنبال انتخاب های محدود هستند. به همین دلیل است که یاهو از سردبیران مختلفی برای انتخاب بهترین وب سایت ها بهره می برد. یاهو به یک موتور جستجوی قوی در سطح جهان تبدیل شده است. یاهو به کمک سردبیران قوی خود، این امکان را فراهم کرده تا کاربران به بهترین وب سایت های ممکن دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت نیز با انتشار خبرنامه خود که تنها سه ستون داشت وارد دنیای شبکه شد. ستون سمت چپ آن امکان جستجو در شبکه را فراهم می کرد. بقیه صفحات نیز پر از اطلاعاتی در مورد آخرین پیشنهادها، محصولات و دستاوردهای شرکت مایکروسافت بود.
• کسب و کار الکترونیکی

اینترنت می تواند باعث کارآمدتر شدن فعالیت های کسب و کار شود. کسب و کار الکترونیکی اقدامی در همین زمینه است. آنچه مسلم است، این است که به کمک فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی می توان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد.اجرای فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی به این شرکت امکان داده تا به تمرکز بیشتری در قبال بانک های اطلاعاتی خود دست یابد.


مشتریان امروز افرادی آگاه و مطلع هستند. می توان گفت که دیگر مفاهیمی به نام زمان و بازار برای محصولات وجود ندارند و برای همیشه از میان رفته اند. این امر به معنای آن است که شرکت ها باید بیش از پیش با مشتریان خود در تعامل باشند تا بتوانند به بازخوردهای اطلاعاتی آنها دست یابند و با سرعت بالا نیازها و تقاضاهای آنان را برآورده سازند. اینترنت می تواند این نوع تعامل و ارتباط نزدیک میان مشتریان و شرکت ها را تسهیل کند.

یک روند کلیدی امکان دستیابی به نرم افزارهای مختلف از طریق اینترنت است. اگر این کار به درستی صورت گیرد می تواند باعث صرفه جویی هنگفت و نیز افزایش کارآیی و اثربخشی شرکت ها شود.
• خلاصه

طراحی وب سایت،مانند ایجاد یک نشریه است. شما باید از آن برای برقراری ارتباط با افراد درون ارگان، عرضه کنندگان بیرون از ارگان، مشتریان و غیره استفاده کنید. کیفیت وب سایت، به مشتریان، کارکنان و تمامی سهامداران شرکت این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت و دقت بالا دریافت کنند.

می توان اطلاعات مناسب را در یک وب سایت مناسب و با هزینه ای مناسب به دست آورد. این امر باعث می شود که مشتریان به اطلاعات بهتری در مورد سازمان و محصولات و خدمات آن دست یابند و بنابراین احتمال خرید آنان از چنین سازمانی افزایش می یابد.

بهترین طراحی وب سایت، وب سایتی است که ساده بودن خود را حفظ کند. بهترین استراتژی های استفاده از وب سایت باید با استراتژی کلی آن شرکت تلفیق شوند.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان