زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۴:۳۱ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
8 پیش بینی در رابطه با طراحی وب سایت در 2016 – شماره 1
۱۰-۱۱-۱۳۹۴, ۱۰:۵۰ عصر
ارسال: #1
Thumbs Up 8 پیش بینی در رابطه با طراحی وب سایت در 2016 – شماره 1
8 پیش بینی در رابطه با طراحی وب سایت در 2016 – شماره 1



در سال 2015 شاهد تغییرات و نوآوری های بسیاری در افزایش کاربری فناوری و اینترنت و همه گیرشدن دستگاه های هوشمندی نظیر موبایل و نیز تغییرات مفاهیم کاربردی سئو وب سایت بوده ایم و این روند در سال 2016 رشد صعودی تری خواهد داشت، بنابراین کاربران وب بی صبرانه منتظر تغییرات مهم و اساسی در جهت بهبود طراحی سایت در این حوزه هستند.

در صورت فعالیت در زمینه طراحی وب سایت، پیگیری این روند تغییر که در زیر لیست نموده ایم توصیه می گردد.
1-طراحی کاربر محور:

بر اساس تحقیقات ارائه شده میانگین زمان ماندن کاربر در سایت 10 الی 20 ثانیه است. یکی از نکات راهنمایی های رتبه بندی گوگل و بهینه سازی سایت، اقدام مهم قرارگیری محتوا در جلو و مرکز دید کاربران است. اساسا، محتوایی که در بالا قرار می گیرد، رتبه و امتیاز بالاتری نسبت به محتوایی که در زیر تبلیغات، فرم ها یا عناصر دیگر مخفی شده دارد. با توجه به اصطلاح پاسخگویی کاربران در مباحث سئو سایت و الگوریتم های موتورهای جستجو، اهمیت طراحی کاربرمحور واضح تر شده و قطعا در سال 2016 سایت هایی با طراحی کاربرمحور رشد خواهند کرد.
2-مشاهده بیش از پیش طراحی MATERIAL:

طراحی متریال برای اولین بار در سال 2014 توسط گوگل معرفی شد. این زبان طراحی شامل جلوه های سایه، انیمیشن های ریسپانسیو و لایه های شطرنجی برای ایجاد طراحی واقع گرایانه با تمرکز بر روی UX می باشد. تا زمان معرفی آرشیو طراحی متریال سال 2015 توسط گوگل، تطبیق این نوع طراحی به طراحی نرم افزارها محدود می گردد و هدف از این ارائه، تسهیل اضافه کردن نگاه و منظر و حس این نوع طراحی برای وب سایت ها و مباحث سئو می باشد.
3-افزایش طراحی تک صفحه ای:

امروزه آشفتگی آنلاین زیادی وجود دارد که به این زودی ها نیز به اتمام نخواهد رسید و این موضوع طراحان مینی مالیست و نیز طراحی مینی مالیست(ساده گرایی) را محبوب تر نموده است. این نوع طراحی بر روی هر دو بخش UX و conversion کار می کند و بنابراین ساخت سایت تک صفحه ای در سال 2016 بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.



ادامه دارد
امضاء seo.nonegar1
طراحی سایت، سئو، طراحی وب سایت،سئو سایت،بهینه سازی سایت، ساخت سایت،سئو وب سایت،بهینه سازی وب سایت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان