زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۳:۲۸ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه کارهایی به سئو فرندلی طراحی سایت شما کمک می کند
۱۴-۷-۱۳۹۴, ۱۲:۲۳ صبح
ارسال: #1
چه کارهایی به سئو فرندلی طراحی سایت شما کمک می کند
طراحی سایت سئو فرندلی کلمه ای می باشد که با استفاده از اصل های بهینه سازی سایت در حیطه طراحی سایت تحقق پیدا می کند. برای اینکه بتوانید طراحی سایت سئو فرندلی تان را راه اندازی کنید باید کارهایی را انجام دهید از جمله: آماده سازی محتواهای منظم ، ساختاردهی لینک ها، لینک بیلدینگ، نشانی اینترنتی، تنظیمات نقشه سایت، فایل .htaccess و موردهایی اینچنینی که در به وجود آمدن طراحی سایت موبایل فرندلی اثرگذار می باشد.



به کارگیری دامین www و غیرهwww در طراحی سایت

دامین شما قادر است از دو نشانی اینترنتی در فرمت www و غیره www به طراحی سایت تان دسترسی داشته باشد که در این صورت شما از طریق دو نشانی اینترنتی قادر خواهید بود به یک صفحه از طراحی سایت تان دسترسی پیدا کنید که این کار تاثیر منفی بر روی بهینه سازی سایت شما خواهد گذاشت. برای حل این مشکل باید یکی از دو فرمت را برای طراحی سایت تان به کار ببرید و در فایل .htaccess تنطیمات ضروری را به وجود آورید.

به وجود آوردن فایل نقشه سایت

فایل نقشه سایت فایل متنی است که نشانی اینترنتی صفحه های طراحی سایت شما در آن نوشته می شود و پیدا کردن آدرس اینترنتی شما برای موتورهای جستجوگر راحت تر می شود .



به کارگیری برچسب canonical

فرض کنید صفحه هایی از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تان که به هر علتی دارای محتوای شبیه به هم است در این وضعیت برچسب و تگ canonical به شما کمک می کند تا به موتورهای جستجو بفهمانید که نخستین نشانی اینترنتی را ایندکس کند و نشانی اینترنتی دوم را در نتیجه های جستجو نشان ندهد.



سئو محتوای طراحی سایت

سئو محتوای طراحی سایت قادر است عواملی نظیر منتشر کردن مرتب و منظم محتوا، نبود نوشته کپی، به کارگیری واژه های کلیدی در محتوا، به وجود آوردن محتوا در عرصه های دارای ارتباط با واژه های کلیدی سایت، به کارگیری متاتگ توضیحات، متاتگ عنوان و تگ های h را شامل می شود که همه این عوامل برای منتشر کردن محتواها و مطالب سودمند از منظر بهینه سازی سایت برای طراحی سایت می باشند.
امضاء nazano
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط سعید حمزه زاده
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان