زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۱۲:۰۲ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی
۱۹-۶-۱۳۹۴, ۰۵:۲۶ صبح
ارسال: #1
درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی
امروزه در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک فروشگاه آنلاین ۲۴ ساعته یکی از پایه های کلیدی تجارتمان می باشد. برای رسیدن به این فروشگاه به سراغ طراحی سایت فروشگاهی می رویم. سایت فروشگاهی برای ما درست مانند یک فروشگاه فیزیکی می باشد. ما برای موفق بودن فروشگاه باید ویترین آن را با بهترین محصولات پر کنیم. پس نیاز به گرافیک زیبا در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داریم. حال که فروشگاه ما از لحاظ ظاهری بهتر شد ، به سراغ تبلیغات برای فروشگاهمان می رویم. سئو در طراحی سایت فروشگاهی می تواند تبلیغات فروشگاه اینترنتی ما باشد. اکنون تمام ویژگی های یک فروشگاه فیزیکی را وب سایت ما دارد بجز دریافت هزینه. برای دریافت هزینه از خریداران به سراغ درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی می رویم. درگاه پرداخت اینترنتی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به عنوان بستری برای تجارت الکترونیک جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. کلیه ی افراد حقیقی و حقوقی که کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت ارائه می کنند ، می توانند به وسیله ی اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی (payment gateway) به این سرویس دستیابی پیدا کنند. البته لازم به تذکر است که برای دریافت این سرویس (درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی) نیاز به دارا بودن شرایط زیر می باشیم.
شرایط مورد نیاز برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی

۱٫ داشتن نماد اعتماد الکترونیکی
۲٫ رعایت کردن قوانین معمول کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
۳٫ عدم منع فعالیت از نظر نظام بانک داری کشور
۴٫ داشتن وب سایت برای فروش اینترنتی
۵٫ مرتبط بودن شرح فعالیت های مذکور در مجوز های شغلی و زمینه ی فعالیت سایت
در صورتی که شرایط بالا را دارا باشیم می توانیم نسبت به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اقدام نماییم. البته بسته به شرکت یا بانکی که از آن درگاه را دریافت می کنید می توانید یکی از سرویس های یک مرحله ای ، دو مرحله ای و چند مرحله ای را انتخاب کنید. در ادامه به تفصیل هر کدام می پردازیم.
سرویس یک مرحله ای درگاه پرداخت الکترونیک
این سرویس ساده ترین و رایج ترین نوع پرداخت اینترنتی می باشد. در این روش خریدار بعد از این که محصول مورد نظرش را انتخاب نمود به درگاه اینترنتی فروشنده منتقل می شود و بعد از اتمام خرید به سایت فروشنده بازمی گردد. پس از بازگشت به سایت فروشنده پیغام موفق یا ناموفق بودن تراکنش به همراه صورت حساب خرید به خریدار نشان داده می شود.
سرویس دو مرحله ای درگاه پرداخت الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی

در این سرویس پس از پایان خرید ، سرور سایت منتظر رسیدن پیغام موفق یا ناموفق بودن تراکنش از سوی بانک می ماند. در صورت دریافت جواب موفق وارد مرحله ی بعدی می شود. در مرحله ی بعدی بانک منتظر رسیدن جواب از سوی سرور سایت می ماند. چناچنه سرور سایت جواب موفق را دریافت کند و در زمان مناسب پاسخ را به بانک بفرستد ، از نظر بانک تراکنش با موفقیت انجام شده است. و اگر چنین نشود (دریافت پاسخ ناموفق در مرحله اول یا عدم ارسال جواب به بانک) از نظر بانک تراکنش ناموفق می باشد. در این صورت پس از طی مدت زمانی مشخص پول به حساب خریدار عودت داده می شود. این سرویس را معمولا فروشگاه هایی که ارزش کالاها و محصولاتشان بالا می باشد ، دریافت می کنند.
سرویس چند پرداختی درگاه پرداخت الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی

از این سرویس معمولا فروشندگان کاتالوگی استفاده می کنند. روش عملکرد این سرویس به این گونه می باشد که بعد از پایان مراحل خرید ، مبلغ خرید به مقادیری که طی توافق فروشنده با تامین کنندگان محصول مشخص شده ، تقسیم می شود. در زمان های توافق شده مقادیر به حساب طرفین واریز می گردد. میزان پرداخت به طرفین و درصد هرکدام و همچنین زمان آن ها مقادیری توافقی هستند که خریدار هیچ کدام از آن ها را مشاهده نمی کند.
تا اینجا انواع سرویس های درگاه پرداخت اینترنتی را معرفی کردیم و شرایط اخذ آن را نیز ذکر کردیم. اکنون که با این سرویس ها و شرایط هر کدام آشنا شدید با توجه به نیازتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب سرویس مورد نظر و ایجاد شرایط مورد نیاز ، زمان ارائه ی مدارک می رسد. با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن باید مدارک زیر را دارا باشید:
مدارک مورد جهت استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروشگاهی
برای اشخاص حقوقی

۱٫ تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
۲٫ کپی برابر اصل دفترچه حساب بانکی (حساب بانکی به نام شرکت یا موسسه باشد ) نزد یکی از شعب بانک های کشور
۳٫ کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب امضا
۴٫ کپی برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه کسب یا جواز کسب
۵٫ آگهی تاسیس شرکت
۶٫ شماره اقتصادی گرته شده از سازمان امور مالیاتی
۷٫ کپی برابر اصل قرارداد پذیرندگی اینترنتی بعد از تکمیل فرم آنلاین ثبت نام
برای اشخاص حقیقی

۱٫ تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
۲٫ کپی صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شخص نزد یکی از شعب بانک‌های کشور
۳٫ کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه
۴٫ کپی برابر اصل اجاره‌ نامه یا سند مالکیت محل سکنت
۵٫ کپی دو نسخه از قرارداد پذیرندگی اینترنتی پس از تکمیل فرم آنلاین ثبت نام
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط پیام عمرانی
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان