زمان کنونی: ۵-۲-۱۴۰۳, ۰۱:۲۹ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
۵-۶-۱۳۹۳, ۰۹:۰۴ عصر
ارسال: #1
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
هدف از ایجاد این تاپیک ،انتشار مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی ، اعتماد سازی ، مشتری مداری و ... به صورت خلاصه و مفید میباشد .

از فردا به صورت روزانه دو مقاله در این تاپیک منشتر میکنیم انشالله
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، hamzeh12hh
صفحه 4 (<ارسال بالا اولین ارسال این موضوع است>)
۲۵-۱۱-۱۳۹۴, ۰۸:۲۹ عصر
ارسال: #31
عوامل موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
پس از کسب آگاهی کامل در رابطه با استراتژی های کسب و کار الکترونیک ، یک مدیر کارآمد میبایست در رابطه با عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و ار آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۶-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۲۳ عصر
ارسال: #32
نگاهی به عملکرد گوگل+
شبکه های اجتماعی به طور پیوسته در حال گسترش هستند و اهمیت آنها و بازاریابی شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر شده است. در طول چند سال گذشته موقعیت فیس بوک از تمامی شبکه های اجتماعی بالاتر بوده و خدمات آن بلامنازع می باشد. سپس گوگل+ وارد می شود!

گوگل تلاش می کند تا گامی در عرصه شبکه های اجتماعی گذاشته و تقریباً غیر قابل انکار است که با شکست مواجه شود. اما گوگل+ بدون شک تا به حال خود را قوی نشان داده و بهترین شانس برای موفقیت گوگل در این زمینه می باشد.

محبوبیت و عمومیت گوگل+ پیوسته در حال رشد است اما فکر می کنید چطور به این خوبی کار می
کند! آنچه مجموعهء گوگل+ را از رقبای دیگر جدا می کند چیست؟ برای اطلاع از دلایل آن متن زیر را مطالعه نمایید.

- شبکه های اجتماعی و سبک گوگل

گوگل سابقه طولانی، پر سر و صدا و عمدتاً ناشناخته و بدی با شبکه های اجتماعی دارد. در متن زیر مختصری از تلاش های قبلی گوگل در زمینه شبکه های اجتماعی ارائه شده است.

- Orkut

تا آنجایی که ما اطلاع دارم این اولین و تا به حال موفق ترین پلت فرم شبکه های اجتماعی می باشد. البته محبوبیت زیادی در ایالات متحده بدست نیاورد. اما در برزیل عمومیت بسیار زیادی تا به امروز داشته است. همچنین دارای طرفداران زیادی در هند و دیگر کشورها نیز بوده است.


- Open Social

در اوایل سال 2007 بوجود آمده که از لحاظ فنی یک شبکه اجتماعی به خودی خود محسوب نمی شد. Open Social تلاش مشترک گوگل و Myspace برای ایجاد یک برنامه نویسی و روابط کاری مشترک بود که می تواند در سراسر شبکه های اجتماعی کاربرد داشته باشد. به برنامه نویسان به راحتی اجازه می دهد این شبکه ها را به وب سایت ها با دیگر برنامه های کاربردی یکی کنند. این امر تا حد زیادی توسط فیس بوک Drowned out شده است.

- Friend Connect

در سال 2008 آغاز به کار نمود. Friend Connect تلاش بعدی به سبک شبکه های اجتماعی Myspace و یا فیس بوک بود. اما در آن زمان با استفاده از رویکردهای مختلف از استانداردهای مختلف از جمله Open Social برای ایجاد شبکه در میان انواع مختلف account ها و وب سایت ها بود. با این حال تا زمانی که شروع به تحقیق برای ارائه این مطالب نکرده بودیم درباره آن چیزی نشنیده بودیم.

- Google lively

این تلاش گوگل برای ایجاد محیط های "زندگی به سبک آرام و 3D " بود که می تواند بر روی هر وب سایت نصب شود که در آن کاربران می توانند به سیستم وارد شود و با افراد به تعامل بپردازد. البته فقط برای چند ماه کارکرد و قبل از پایان سال 2008 متوقف شد.

- Google wave



این مدل یک فرمت ارتباطات بود که برای ترکیب ویژگی های ایمیل، پیام رسانی، طرحهای شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شد که برای فعال کردن مکالمات به سبک تبادل اطلاعات بوده است که می تواند شامل انواع مختلفی از رسانه ها را توسط همکاران مختلف در شبکه های مختلف اضافه گرداند. گوگل اساساً این پروژه را رها کرد اما هنوز هم تحت عنوان Apache wave وجود دارد.

- Google Buzz

یک شبکه اجتماعی که با سرویس ایمیل گوگل (Gmail) از سال 2010 یکپارچه شده است. این شبکه اجتماعی به افراد اجازه می دهد تا اطلاعات خود را با یکدیگر در قالب شبکه های اجتماعی از طریق رابط کاری Gmail خود به اشتراک بگذارند. Google Buzz تا به حال به ندرت هر گونه Buzz ایجاد نموده است.

حال فکر می کنید تلاش بهتری در این زمینه شبکه های اجتماعی از طرف گوگل وجود دارد! برای کسب اطلاعات بیشتر متن زیر را مطالعه نمایید.

- Circles

Circle ها مفهوم اصلی گوگل+ هستند و از ویژگی های کلیدی است که آن مجموعه را از رقبای خود جدا می سازد.هر کسی که شما تمایل به برقراری ارتباط با آن را دارید و یا هر گروه یا فردی که می شناسید، جزء Circle های شما خواهد گردید.

می توانید دایره ای از دوستان داشته و یا گروهی از همکاران و یا اعضای خانواده و یا گروه هایی به هر نامی برای خود تشکیل دهید.

هیچ کس به غیر از خود شما قادر به دیدن Circle های شما و یا اشخاصی که در آن محافل هستند نخواهد بود. بنابراین هنگامی که یک به روز رسانی status update انجام می دهید، می توانید انتخاب کنید که کدامیک از Circle های شما اشتراک گذاری شود و برای افراد قابل مشاهده باشد.

این امر در واقع به نوعی حریم شخصی است، یک واقعیت است که در آن گوگل+به صورتی پایدار و منسجم بوده و مانند فیس بوک که مدیریت تنظیمات شخصی در آن کار بسیار پیچیده است، نبوده و به نظر می رسد که هر چند ماه یکبار نیز آن را تغییر می دهد.

حتی بهتر از این؛ هنگامی که در حال انجام تنظیمات اطلاعات شخصی خود در گوگل+ هستید، فضاهایی در هر بخش وجود دارد تا بتوانید هر بخش را برای Circle های مختلفی که تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات با آنها را دارید نیز تنظیم نمایید.

برای مثال می توانید شماره تلفن موبایل خود را برای دوستان و خانواده تان به اشتراک گذاشته اما شماره تماس شرکت را برای تمامی Circle ها قابل مشاهده تنظیم و به اشتراک گذارید. این روش یک متد کاملاً حرفه ای و قدرتمندانه است. هنگامی که در حال مشاهده به روزرسانی ها و نوشته های ارسالی افراد هستید (که در نگاه اولیه شبیه Interface فیس بوک می باشد) می توانید با یک کلیک آن اطلاعات را توسط Circle ها فیلتر نمایید. این روال به خوبی کار می کند و حتماً شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- Hangouts

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در گوگل+ مفهوم hangouts می باشد. Hangout اساساً یک چت روم تصویری می باشد. شما می توانید دوستان خود را دعوت کرده و آزادانه در آن با یکدیگر گفتگو نمایید. دارای Webcam بسیار پیشرفته ای است که حتی در لپ تاپ ها و نوت بوک ها نیز ایجاد می شود. صدا ها نیز در آن بسیار عالی است. اما حتماً باید نصب و تنظیمات آن انجام گردد.

حتی برای شروع استفاده از برنامهء Hangout از شما درخواست می شود تا به داونلود و نصب Google voice and video plugin"" بپردازید و سپس باید به پیدا کردن دوستانی که در گوگل+ هستند پرداخته و ببینید که کدامیک از آنها مایل به انجام مشابه این کار و گفتگو در چت روم (hangout) هستند.

با این حال هنگامی که تمامی کارها را انجام دادید، ویدئو (تصویر و صدا) به صورت بیوقفه تا زمانی که اتصال اینترنت شما قطع نشود، کار می کند.حتی از طریق منابع محدود مثل نوت بوک، هنگام اجرا کردن به وقفه نخواهید خورد و بار دیگر تحت تاثیر گوگل+ قرار خواهید گرفت.

- کمبود امکانات

باوجود این روال های دقیق و کارکرد روان در گوگل+، برخی از ویژگی هایی وجود دارد که کمبود آن کاملاً مشهود می باشد. یکی از برجسته ترین دلایل نوشتن این مقاله، فقدان برخی ویژگی ها در گوگل+ می باشد. مثلاً هیچ راهی برای راه اندازی یک حساب کاربری و یا سازمانی ( که در فیس بوک به نام صفحه معروف است) وجود ندارد.

در واقع گوگل فعالانه در حال حذف کردن حساب های کاربری استانداردی است که برای سازمان ها و کسب و کار ها راه اندازی شده است. گوگل ادعا می کند که در حال کار بر روی پلت فرم برای حساب های کاربری تجاری می باشد.

با وجود تقاضاهای بسیار بالا و طولانی شدن پروسهء راه اندازی پلت فرم جدید، آنها ریسک ورود کاربران جدید را قبول کرده اند. یکی دیگر از ویژگی هایی که آشکارا در گوگل+ غایب است، راهی برای راه اندازی یک Event می باشد. هر نوع تقویمی برای یادآوری اتفاقات وجود ندارد.

- خلاصه

گوگل+ در حال انجام تلاش های خود با کیفیت بالا توسط گوگل برای حضور در میان شبکه های اجتماعی و شکستن دیوار بین آنها می باشد. فقط گذشت زمان به ما نشان خواهد داد که آیا گوگل+ می تواند موجب سرنگونی جایگاه فعلی فیس بوک شود یا خیر!

هرچند فرصت خوبی برای گوگل+ وجود دارد و در عین حال بر روی تمامی ویژگی ها تا به حال به خوبی کار نکرده؛ اما دارای interface مرتب، ساده و همراه با حریم شخصی بالا و روش های تعاملی سرگرم کننده است که ما به شدت استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم.


منبع:شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Pourdaryaei
۲۷-۱۱-۱۳۹۴, ۰۶:۴۵ عصر
ارسال: #33
اشتباهات متداول طراحی سایت
نام و عکس. شرکت ها به جای آن باید بتواند به اطلاعات عملی در مورد کسب و کار خود را در حالی که اجتناب از اشتباهات رایج که اغلب طاعون وب سایت باشد.

کسب و کارهای کوچک باید به کسانی که در جستجوی مصرفی آنلاین نشان داده می شود، حتی اگر آنها در واقع نه فروش محصولات و یا خدمات آنلاین، گفت: "LogoGarden.com، وب و طراحی آرم شرکت. "با این حال، تنها با داشتن یک وب سایت کافی نیست. اگر یک وب سایت جذاب بوده اند و یا عملکرد ضعیف آن می تواند یک کسب و کار بیش از آن کمک به صدمه دیده است. "

: 7 چیز وب سایت جدید خود را باید (BusinessNewsDaily)

کسب و کار به دنبال برای جلوگیری از این مشکلات و بهترین استفاده را از وب سایت خود را می توانند انجام دهند با اجتناب از این چهار اشتباه رایج است.

1. اجتناب از طراحی وب سایت پیچیده

LogoGarden گفت: "آیا هر ترفند فنی و تمام زنگ ها و سوت های شما می توانید به وب سایت شما مناسب استفاده نمی کند،". اگر وب سایت خود را به بار نه به سرعت و با دقت در مرورگر وب بازدید کننده و یا دستگاه تلفن همراه، آنها را ترک کرده و ممکن است هرگز بازگشت. عناصر طراحی که موجب افزایش سایت خود را به جای صدمه تجربه کاربر را انتخاب کنید. کمتر بیشتر است که آن را به طراحی وب سایت می آید. "

2. جلوگیری از محتوای سرشار

LogoGarden گفت: "تحقیقات نشان می دهد که شما تنها سه ثانیه برای ارتباط پیام خود را بر روی یک صفحه وب را به بازدید کننده قبل از آنها را بر روی دور". در اغلب موارد اولین چیزی که شما می خواهید برای انجام این کار این است که پر کردن صفحه با متن ها، عکس ها و اطلاعات به عنوان های زیادی را که ممکن است. با انجام این کار شما مرتکب اشتباه مرگبار overkill و تا پایان فدا کردن کیفیت برای کمیت است. در عوض، آن را از طریق پیام های وب سایت خود را روشن کنید که شما در یک نوع از کسب و کار، محصول یا خدمات تخصص. تو رفتگی در دیوار خود را تعیین کرده و تبدیل شدن به کسب و کار به برو برای آن تو رفتگی در دیوار. تکمیل این پیام را با تصاویر پاک و مرتبط است. شما می خواهید وب سایت به عنوان یک راهنمای ساده و آسان است و مفید. "

3. آیا دوست دارید از رقبای شما به نظر نمی آید

LogoGarden گفت: "کپی کردن رقبای خود خطرناک است،". "شما برای پیدا کردن یک راه را به ایستادگی کردن از رقابت! خود را ایجاد کنید پیام ها، شهرت و راهبردها، و اجازه می دهد آن دسته از جنبه های منحصر به فرد کسب و کار شما را در طراحی وب سایت خود، تبلیغات و ارتباطات درخشید. شما نیاز به ایستادگی کردن از جمعیت، مخلوط نشده اید.

4. آیا نه فقط ساخت و منتظر

گرفتن ترافیک به وب سایت کسب و کار خود را به عنوان ساده به عنوان خط معروف نیست، اگر شما آن را ساخت، آنها خواهد آمد، "LogoGarden گفت. "به منظور به درایو ترافیک به وب سایت خود را به شما گزینه های مختلف، شما می توانید در سایت های مانند گوگل و فیس بوک تبلیغات، و یا شما می توانید مکالمات آنلاین اتفاق می افتد در وبلاگ، توییتر، فیس بوک و LinkedIn بپیوندند."

"با انتشار نظرات و به اشتراک گذاری تخصص خود را، شما می توانید لینک به مطلب مربوطه خود را ارسال کنید. این طول می کشد زمان برای ساخت اعتبار در نتایج جستجو کلید واژه موتور. این قطعا اتفاق نمی افتد یک شبه و برخی از اقدامات پیشگیرانه در بخشی خود را. شما همچنین می توانید برنامه های وابسته، پیوستن به ارسال ایمیل، خبرنامه ها و همکاری با سایت های دیگر و کسب و کار برای پیدا کردن فرصت های به اشتراک گذاری ترافیک است. "

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۸-۱۱-۱۳۹۴, ۰۵:۱۲ عصر
ارسال: #34
کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت
خب همانطور که در مقاله گام های افزایش سرعت سایت نوشتم . یکی از مهمتری فاکتور های افزایش سرعت لود سایت کم حجم کردن تصاویر است .

خب اولا یک توضیحی بدم که چرا باید حجم تصاویر کم بشه .

فرض کنید یک عکس معمولی با گوشی خودتون میگیرید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه .

یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه .

فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم .

ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .

بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید .

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .

همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱-۱۲-۱۳۹۴, ۰۵:۵۵ عصر
ارسال: #35
قوانین پایه برای طراحی سایت
1- تمامی عنصر موجود در صفحه باید دارای اهداف مشخصی باشند. اگر شما یک تصویر بر روی صفحه دارید و یا یک متن و یا یک خط قرار داده اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما به آن علاقه دارید پس این کار اشتباه است زیرا هدف باید چیزی غیر از علاقه شخصی شما باشد .
2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی ، و از سایت شما خارج شود .

3- استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از تصاویر برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار کاربردی است.

4- استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویر ضعیف کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت بارگذاری آن در مبحث سئو .


5- استفاده از وسایل بصری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و..عملکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.


6- استفاده از رنگ بندی مناسب در وب سایتتان باعث میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی چشم نواز تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .


7- طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگه پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲-۱۲-۱۳۹۴, ۰۷:۳۵ عصر
ارسال: #36
طراحی گرافیکی ایستا یا طراحی گرافیکی داینامیک
زمانی هستیم که اکثر افراد تفاوت بین طراحی های چاپی و طراحی وب سایت به رسمیت نمی شناسند. واضح است که صفحات وب چاپی صفحه صفحه نیست، و بسیاری از شرکت ها برای ایجاد ورق های چاپ ویژه و سبک به طوری که صفحات وب خود را به چاپ برسانند و به سادگی آنها را در مرورگر نمایش دهند تلاش میکنند اما هنوز بسیاری از طراحان گرافیک وجود دارند که می خواهند به زور صفحات وب را با ماهیت استاتیک طراحی و چاپ نمایند که این امر صراحتا غیر ممکن است.

یکی از سخت ترین کارها برای طراحان واگذاری کنترل است.



اعتدال در هر دو طرف باید وجود داشته باشد. کنترل هر جنبه ای از طراحی وب سایت به این معنا نیست که شما نباید در تلاش برای کنترل همه جنبه ها باشید.و کمتر استفاده کردن از وب سایت های قابل چاپ دلیل بر این نیست که شما از تکنیک های جدید بهره برده و در کنار آن قابلیت چاپ نیز داشته باشید .

آیا به شما در طراحی برای چاپ و یا طراحی وب سایت آموزش داده شده است ؟ مرورگرهای وب مکان های بسیار مهمی برای طراحی سایت هستند. ممکن است سایت شما در مانیتور شما و مرورگر شما بدون مشکل باشد اما در مرورگر همسایه شما اینگونه نباشد ، پس مهم است که در تمامی مرورگرها و در تمامی سیستم ها سایت شما با مانیتور ها همخوانی داشته و بدون مشکل لود شود .


طراحی برای چاپ ، اشتباهی بزرگ


افرادی که به دنبال طراحی برای چاپ طرح های خود هستند در سبک ایستا باقی می مانند و با توجه به اینکه جوامع مختلف به سمت سایت های داینامیک در حرکت هستند ، صاحبان سایت های ایستا از نظر تکنولوژی و جذب مشتری و افزایش فروش از رقیبان عقب میماند .


طراحان چاپ در تلاش هستند تا صفحات را از نظر نگاه کردن در سطح خوبی نگه دارند در حالی که در سایت های داینامیک نیز میتوان این موضوع را با استفاده از طراحی در فتوشاپ و... انجام دهید آن هم در شرایطی یکسان .




به هرحال رفتار مشتریان با سایت هایی که طراحی شده برای چاپ هستند در مقایسه با مشتریانی که به دنبال سایت های داینامیکهستند احساس "واقعی بودن" کمتری دارد.




منبع : شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۳-۱۲-۱۳۹۴, ۰۸:۳۴ عصر
ارسال: #37
تصاویر در وب سایت
لازم نیست حتما عکاسی حرفه ای باشید و دوربین های حرفه ای عکس بگیرید. میتوانید با یک دوربین ساده شروع کرده و عکس های زیبایی بگیرید در عین سادگی .


این مهم است که با اضافه کردن عکس به سایتتان به مشتریان انرژی داده و این انرژی در رابطه دو طرفه شما و مشتریان تاثیر بسیار خوبی دارد .

یکی از چیزهای خوبی که در مورد دوربین های مگاپیکسلی بزرگی که امروزه در دسترس هستند وجود

دارد این است که شما می توانید یک عکس از سگ خود را بگیرید و پس از آن متوجه پس زمینه گل های

زیبای پشت سر او بشوید. گل ممکن است مناسب برای وب سایت شما باشد، بنابراین اگر شما فقط عکس ها را برش داده و بهینه سازی کنید می توانید عکس سگ خود را در واقع بدون قرار دادن سگ خود

در وب سایتتان قرار دهید. بنابراین در وهله اول شما باید برای عکس ها خوب نگاه کنید و خوب انتخاب کنید .

مطمئن شوید که حجم تصویر کوچکتر از 10 مگا پیکسل باشد چرا که کسی نمیخواهد برای دانلود عکس زیاد صبر کند .

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۵-۱۲-۱۳۹۴, ۰۸:۴۹ عصر
ارسال: #38
عوامل موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
پس از کسب آگاهی کامل در رابطه با استراتژی های کسب و کار الکترونیک ، یک مدیر کارآمد میبایست در رابطه با عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و ار آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱۲-۱۲-۱۳۹۴, ۰۶:۲۳ عصر
ارسال: #39
مشکل آسیب پذیری خطرناک XSS در وردپرس
تعداد بسیار زیاد شاید میلیون ها سایت وردپرس در معرض خطر حملات اسکریپت بین سایتی قرار دارند.

این دسته حملات بخاطر وجود یک ایراد است که به طور پیش فرض در بخش نصب این سیستم مدیریت محتوا قرار دارد.

مشکل امنیتی در وردپرس
دیوید دد(David Dede) محقق و کارشناس امنیتی روز پنج شنبه اخطار داد که این آسیب پذیری یک نقص اسکرییت بین سایتی است که در پلاگین و تم و قالب هایی که به طور پیش فرض در سایت های وردپرس جدید نصب می شوند وجود دارد.

این کارشناس اضافه کرد : محاسبه حدودی تعداد سایت های آسیب پذیر دشوار است اما میلیون ها سایتی که از پلاگین ها و تم های آسیب پذیر استفاده کنند در معرض خطر قرار دارند و بنا به گزارشات در حال حاضر از این آسیب پذیری در حملات سایبری سوء استفاده می شود.

علاوه بر این پلاگین JetPack، نیز نسبت به آسیب پذیری XSS مبتنی بر DOM آسیب پذیر می باشد. این پلاگین، که ابزار سفارشی سازی، تجزیه و تحلیل ترافیک و widget های جدید را پیشنهاد می دهد به طور فعال بر روی بیش از میلیون های وب سایت در حال استفاده است.

در صورت سوء استفاده موفقیت آمیز از این آسیب پذیری، نقص XSS می تواند برای اجرای کد جاوا اسکریپت در مرورگر و ارتباط ربایی وب سایت وردپرس مورد سوء استفاده قرار بگیرد. در صورتی حمله با موفقیت انجام می شود که صاحب سایت به عنوان ادمین وارد سایت شده باشد.
حال راه حل این مشکل چیست ؟

Dede اظهار داشت سوء استفاده از این آسیب پذیری بسیار ساده است. هم چنین اصلاح این آسیب پذیری ساده است و به راحتی می توان با حذف فایل genericons/example.html این مشکل را برطرف کرد. به صاحبان سایت های وردپرس توصیه می شود تا سریعا این کار را انجام دهند.
موارد اعلام شده دلیل بر امنیت پایین نیست . در تمام سیستم های وب ممکن است این اتفاق بیفتد پس بدون قضاوت کردن اگر دارای این سیستم مدیریت محتوا هستید این مشکل را برطرف کنید.
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Pourdaryaei
۱۵-۱۲-۱۳۹۴, ۰۴:۴۹ عصر
ارسال: #40
آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟
اولین سوالی که بسیاری از افرادی که به دنبال سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ، قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت سایت های ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت یک سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

منبع : شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان