زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۵:۰۷ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
۵-۶-۱۳۹۳, ۰۹:۰۴ عصر
ارسال: #1
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
هدف از ایجاد این تاپیک ،انتشار مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی ، اعتماد سازی ، مشتری مداری و ... به صورت خلاصه و مفید میباشد .

از فردا به صورت روزانه دو مقاله در این تاپیک منشتر میکنیم انشالله
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، hamzeh12hh
صفحه 6 (<ارسال بالا اولین ارسال این موضوع است>)
۱۱-۲-۱۳۹۵, ۰۸:۱۰ عصر
ارسال: #51
اشتباهاتی در سئو
در مرحله ارتقاء وب سایت خود که بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو(سئو)می باشد،باید از یکسری اشتباهات واضح که توسط موتور های جستجوی معتبر از جمله گوگل مورد جریمه قرار می گیرد،خودداری کرد .

کلمات کلیدی نامرتبط،متن پنهان و جاوا اسکریپت ایراداتی هستند که تقریبا هر طراح حرفه ای وب سایت از آن اجتناب می کند. اما دیگر ایرادات سئو که می تواند به سادگی نادیده گرفته شود ،چیست؟

فراموش نکنید هدف سئو جذب طبیعی مشتریان از طریق موتورهای جستجو است. در اینجا به چند فاکتور بهینه سازی اشاره می شود که به راحتی می تواند نادیده گرفته شود و یا تصادفا مورد توجه قرار نگیرد.

اشتباه 1: استفاده از منوهای فلش و جاوا بدون جایگزین Html

علی رغم اینکه وب سایت های فلش بسیار جذاب و دلربا به نظر می آید، اما عدم استفاده ازجایگزین Html ، می تواند به دو دلیل سبب حذف وب سایت شما از موتورهای جستجو گردد.

1. هر کاربر اینترنتی لزوما از مرورگر حرفه ای استفاده نمی کند.
2. خیلی از موتور های جستجو نمی توانند فایل های جاوا و فلش را بخوانند.

وب سایت شما باید طوری طراحی شود که توسط همه قابل رویت باشد. فلش و جاوا جذابیت به سایت شما می دهد، اما به قیمت از دست دادن بازدید کنندگان.
باید از جایگزین Html استفاده شود تا همه مرورگر ها(حتی آنهایی که توانایی ترجمه فایل های فلش و جاوا اسکریپت را ندارند) بتوانند به کاربران اجازه گشت در وب سایت را بدهند.
به علاوه، بخشی از بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو فاکتور لینک است. شما تصمیم دارید یک وب سایت ایجاد کنید که هر صفحه از طریق یک لینک به صفحات دیگر متصل شود. لینک ها این امکان را به روبات موتور جستجو می دهد که بفهمد یک وب سایت چقدر مورد توجه است. پس هرچه تعداد لینکها افزایش یابد، وب سایت بیشتر در معرض توجه موتور جستجو قرار می گیرد.
به همین دلیل شما به لینکهای داخلی و خارجی بیشتر در وب سایتتان نیاز دارید. اگر موتور جستجو به دلیل جاوا یا فلش بودن لینک ها نتواند آنها را از هم متمایز کند، نکته مفیدی در خصوص بهینه سازی را از دست داده اید.اطمینان حاصل نماییدکه از جایگزین Html در وب سایتتان استفاده کرده اید تا از اشتباهی بسیار بزرگ جلوگیری نمایید!

اشتباه 2: استفاده از تصاویر برای عناوین ، سرفصل ها و متون

بخشی از فرمول سئو ساخت کلمات کلیدی مشخص برای موتور جستجو می باشد. کلمات کلیدی می توانند در بدنه متن (Body) قرار گیرند، اما استفاده از آنها در بخش عناوین و سرفصل ها بیشتر مورد توجه روبات موتور جستجو قرار می گیرد.
هنگامی که شما سرفصل ها ، عناوین و حتی متن درون بدنه صفحه را با تصاویر گرافیگی جایگزین می کنید ، "امتیاز مثبت کلمات کلیدی" که موتورهای جستجو به شما می دهند را از دست خواهید داد.
در واقع شما می خواهید سایتی طراحی کنید که برای کاربرانتان جذاب باشد، انباشتگی بیش از حد متن در صفحات وب در عین جذابیت ممکن است برداشتی مبنی بر عدم حرفه ای بودن طراحان سایت در طراحی این صفحه به ذهن کاربران القا نماید، پس اگر می خواهید از تصاویر استفاده نمایید مخصوصا زمانی که به عنوان جایگزین کلمات کلیدی بکار می برید ، سعی بر آن داشته باشید به میزان متناسب آن را همیشه با تگ Alt بکار ببرید تا به موتور جستجو توضیحاتی در رابطه با عکس مورد نظر بدهید.

اشتباه 3: استفاده از URL های داینامیک با کاراکترهای ناامن:

خیلی از وب سایت ها مزیت ایجاد صفحات داینامیک بر اساس نتایج جستجوی پایگاه داده را انتخاب می کنند. بهرحال اگر می خواهید مورد توجه یک موتور جستجو قرار بگیرید باید بدانید که URL های داینامیکی که شامل کاراکترهایی مثل "&"،"="و"%" هستند می توانند برای یک وب سایت مضر باشد،. خیلی از موتورهای جستجو قادر به پردازش کاراکترهای خاص یا کاراکترهای Hexadecimal نیستند.

اشتباه 4: استفاده از PDF به جای Web Page

در بسیاری از موارد، یک طراح وب بجای طراحی صفحه وب به درج یک فایل PDF قناعت می کند. .این معمولا زمانی اتفاق می افتد که یک طراح وب سایت،طراحی یک صفحه و یا مجموعه ای ازصفحات وب را بااستفاده ازنرم افزار PowerPoint یا Word انجام می دهد. نهایتا بجای اینکه فایل ها را به Html ترجمه کنند، تبدیل به PDF کرده و جایی در وب سایت قرار می دهند تا کاربر بتواند آن را رویت کرده و دانلود کند.
اگر چه این تکنیک ممکن است در برخی موارد ، مانند دانلود گزارش سالانه قابل قبول باشد، اما یک طراح خوب وب همیشه بر این نکته اصرار خواهد ورزید که اطلاعات مهم وب سایت به صورت Html ترجمه شود. PDF یک ابزار خوب برای ایجاد سند می باشد، ولی ممکن است محتویات آن برای کاربر غیرمفید بوده و دانلود آن به هرحال زمان بر است و مهم تر از همه PDF ها کمترین فایده را در بهینه سازی وب سایت برای بیشتر موتور های جستجو خواهد داشت.

اشتباه 5: اجتناب از بروزرسانی های نامنظم و با تاخیر

وب سایت هایی که به صورت منظم بروز رسانی می شوند به مراتب بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند. بیشتر موتورهای جستجو درجستجو کردن، به دنبال سایتهایی هستند که اطلاعات صحیح تر با بروز رسانی بیشتر دارند. اگر می خواهید به بهینه سازی وب سایتتان کمک کنید، به گذاشتن مطلب یا ,به روز رسانی های رایج دیگر اهمیت دهید.
با هر بروز رسانی به شما فرصت نوشتن محتویات کلمات کلیدی سایت با استفاده از یک یا دو کلمه کلیدی خاص داده می شود که این خود تبدیل به یک روش جستجوی دیگر برای سایت می شود. با ساختن یک وب سایت سئو پسند عاری از اشتباهات، در کنار چک کردن منظم وب سایت، می توانید از لذت افزایش ترافیک برای وب سایتتان بهره مند شوید.


منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱۲-۲-۱۳۹۵, ۰۶:۵۴ عصر
ارسال: #52
HTML5 چیست؟
برای پاسخ دادن به این سوال، بهتر است اول به جواب این سوال برسیم که HTML چیست؟
اگر شما از کاربران قدیمی اینترنت باشید، حتما به خاطر دارید که در سال‌هایی نه چندان دور استفاده از صفحات وب به سادگی امروز نبود. (اشتباه نشود در مورد سرعت اینترنت حرف نمی‌زنیم!)

در واقع در دهه 1980 استفاده از قالب‌های گرافیکی، صوت و تصویر در فایل‌های متنی به سادگی امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل کاربران نمی‌توانستند از ابزارها و اطلاعات ارائه شده در سایت‌ها به راحتی استفاده کنند. اما ظهور استاندارد اینترنتی HTML این روند را تغییر داد.

HTML) Hyper Text Markup Language) به معنای زبان نشانه‌گذاری فرامتن است. البته باید توجه داشت که HTML یک زبان برنامه نویسی نیست، زبانی است برای نشانه گذاری که برای تدوین قالب و طراحی صفحه‌های وب به کار می‌رود.

این زبان به شما امكان مي دهد متن را قالب دهي كنید، تصاوير گرافيكي، صوت و ويديو را اضافه كنید و همه اينها را در يك فايل متني كه هر كامپيوتري مي تواند آن را بخواند ذخيره کنید و سپس در صورت تمايل آنرا از طريق شبكه جهاني اينترنت با همه نيا به اشتراك بگذاريد.

اچ تي ام ال متشكل شده از يك سري دستورالعمل است. به هر یک از این دستورالعمل ها، برچسب یا تگ (Tag) می‌گویند. هركدام از تگها وظيفه خاصی برعهده دارند. بعضي از تگ‌ها وظيفه نگهداري تگ‌هاي ديگر و بعضي تگها وظيفه دارند كه عنصري مشخص مانند متن يا تصوير را در صفحه به نمايش بگذارند.

همچنین برچسب‌هایی برای تغییر شکل ظاهری متن (فونت و رنگ و ...) یا برقراری پیوند (Link) به صفحات دیگر در اچ‌تی‌ام‌ال تعریف شده‌ است.

در واقع محتوای یک صفحهٔ وب، به وسیله تگ نشانه گذاری می شود و نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود. مرورگرهای وب که قادر به درک و تفسیر برچسبهای اچ‌تی‌ام‌ال هستند، تک‌تک آنها را از داخل سند اچ‌تی‌ام‌ال می خوانند و سپس محتوای آن صفحه را به صورتی که کاربر می‌بیند، نمایان‌سازی (Render) می‌کنند.

استاندارد اینترنتی HTML از نوع پنجم

بحث در مورد ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری HTML از سال 2004 آغاز شد و گفته می‌شود در فوریه 2010 نسخه‌های تقریبا نهایی از این استاندارد ایجاد شده است: استاندارد اینترنتی HTML5. یکی از فناوری های جدیدی که کارشناسان معتقدند دنیای وب را تغییر خواهد داد.

در HTML5 بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. به عبارت دیگر استانداردی که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای اینترنتی کاربران باشد. این استاندارد اینترنتی به گونه ای طراحی شده که می تواند نیازهای صوتی و تصویری کاربران در دنیای مجازی را برطرف کند و امکان استفاده از نسل جدید نرم افزارها و ابزارهای اینترنتی با سرعت بالا را در رایانه های رومیزی، لپ تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها، تلفن های همراه و ... فراهم کند.

به این ترتیب کاربران اینترنت می‌توانند به جای استفاده از چندین و چند نرم افزار بر روی رایانه خود به منظور دیدن فیلم و تصویر و شنیدن صدا و ...، از مرورگر اینترنتی که با استاندارد HTML5 سازگار است استفاده کنند و از طریق آن فایل های صوتی، تصاویر ویدئویی و فایل‌های گرافیکی دوبعدی را با کیفیت و سرعت بالا مشاهده کند.

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱۳-۲-۱۳۹۵, ۰۷:۱۶ عصر
ارسال: #53
مدیریت محتوا چیست ؟
مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا برنامه های مهمی هستند که مدیران سایت ها و وبلاگها با اونها درگیرند و همه متخصصین سایتها ناچارند حداقل با یکی از این برنامه ها کار کنند.


در نرم افزار جوملا توضیحی در این مورد هست که عینا اینجا منتقل می کنم:


CMS (سیستم مدیریت محتوا) Content Management System برنامه ایی است که می توان به وسیله آن سه عمل اصلی: ایجاد ، مدیریت و سطح بندی اطلاعات را انجام داد.

سیستم های مدیریت محتوا دارای قابلیتهای زیادی بوده و بسته به نوع محتوا کارایی آنها نیز فرق می کند به عنوان مثال اگر محتوای شما تصویر یا فیلم باشد برای مدیریت و سطح بندی آن نیاز های متفاوت تری نسبت به محتوای متنی دارید یا اگر محتوای شما صوتی باشد این امر نیز کاملا متفاوت خواهد شد.


کاربرد عمده سیستم های مدیریت محتوا به ترتیب کاربرد و اهمیت محتوا به سه بخش کلی زیر تقسیم میشود :

محتوای متنی(Text Content ) : این محتوا شامل اخبار ، مقالات ، کتب و سایر محتواهای متنی از این قبیل میباشد که خود حجم عظیمی از اطلاعات را بر روی وب تشکیل می دهند .

محتوای چند رسانه ای( Multi Media Content ) : این محتوا شامل صوت ، تصویر و فیلم میشود که برای مدیریت آن از استاندارهای خاصی استفاده میشود بهمین دلیل سیستم های مدیریتی در این بخش کاملا تخصصی بوده و عمدتا کاربرد عمومی ندارد .

محتوای فایلی ( File base Content): این محتوا شامل فایلهای فشرده ، فایلهای اجرایی و کتب الکترونیک میباشد که عمدتا برای نگهداری و مدیریت آن لازم است از استاندارد های خاصی استفاده شود، این نوع محتوا نیز به اندازه محتوای چند رسانه ای کاملا تخصصی بوده و برای مدیریت آن کمتر از سیستم های مرسوم استفاده میشود .


سیستم های مدیریت محتوای از جهات دیگری نیز قابل بررسی هستند و آن نوع مدیریت و سطح بندی اطلاعات میباشد ، که پر اهمیت ترین بخش در آشنایی و کار با سیتم های مدیریت محتوا میباشد ، سیستم های مدیریت محتوا عمدتا دسترسی به اطلاعات را در سه بخش کلی در نظر می گیرند که به ترتیب : ایجاد یا ورود اطلاعات ، ویرایش ، مدیریت و انتشار اطلاعات

البته هر چه سیستم مدیریت محتوا تخصصی تر باشد این سطح بندی ها جزئی تر میشود به عنوان مثال ایجاد یا ورود اطلاعات خود میتواند بر حسب نوع و دسته بندی محتوای دارای بخشهای متفاوتی باشد به عنوان مثال میتوان به سیستم گردش خبر در خبرگزاری ها اشاره کرد که در هر بخش اعم از ورود ، ویرایش و انتشار دارای دسترسی های متفاوتی می باشد .

نوع دیگر سطح بندی اطلاعات در سیتم های مدیریت محتوا سطح بندی اطلاعات براساس گروههای کاربری است که دارای 2 بخش کلی Fronted و Backend می باشد در این حالت هر کاربر در خصوص برخورد با محتوا در یکی از این دو دسته بندی قرار خواهد گرفت که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:


بخش Fronted :

کاربر به عنوان میهمان فرض شده و صرفا به اطلاعات و محتوای بدون سطح بندی یا اطلاعات عمومی (Public) دسترسی دارد کاربر باید دارای شناسه کاربری یا سطح اولیه دسترسی به اطلاعات باشد که در این حالت کاربر مجاز به دریافت اطلاعات براساس دسترسی بالاتر از میهمان است و میتواند اطلاعات دارای این سطح را با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود دریافت کند عمدتا این سطح از اطلاعات نیز دارای اهمیت زیادی از لحاظ نوع دسترسی نمی باشد .

کاربر دارای سطح دسترسی ویژه به اطلاعات بوده و قادر به دریافت اطلاعات با درصد اهمیت بالاتری را داراست که این اطلاعات پس از بررسی های خاص امنیتی به او نمایش داده میشود

هر کدام از این سطوح خود نیز دارای زیر بخش های جزئی تر برای دسته بندی اطلاعات بوده که براساس نیاز کاربران هر سیستم مدیریت محتوا متغیر میباشد .


بخش Backend :

کاربر با امکان ورود اطلاعات این کاربر قادر است تا به پشت صحنه سیستم مدیریت محتوا دسترسی داشته و نقش یک نویسنده تا تولید کننده محتوا را ایفا کند ، این کاربر تمامی دسترسی های بخش Fronted را ممکن است دارا باشد .
کاربر با امکان ویرایش مطالب این کاربر به عنوان ویراستار محتوای ورودی عمل کرده و تمامی دسترسی های کاربران قبلی را داراست .
کاربر با امکان انتشار مطالب که در واقع جزئی ترین بخش از مدیریت سیستم را داراست و از دسترسی تمامی کاربران قبلی بهره میبرد .

مدیران جزء مدیران ارشد، تعریف این دو سطح دسترسی به ساختار دسترسی ها در سیستم مدبریت محتوا بر میگردد معمولا دسترسی ها را براساس رنگ نشان می دهند که بالاترین دسترسی به Super Administrator و پایین ترین آن به Guest اختصاص دارد.

سیستم های مدیریت محتوای از جهاتی دیگری نیز قابل بررسی هستند که از آن جمله شیوه ذخیره سازی محتوا آنهاست ، شیوه های مرسوم در ذخیره سازی اطلاعات بشرح زیر میباشد :

شیوه ذخیره سازی خام اطلاعات : در این شیوه اطلاعات بدون هیچ گونه تغییری و با فرمت اصلی ذخیره میشود ، این شیوه از لحاظ امنیتی دارای اشکالات فراوانی می باشد که آن جمله به عدم کنترل دسترسی به محتوا میتوان اشاره کرد .

شیوه ذخیره سازی اطلاعات بصورت فایل های تغییر یافته یا کد شده : در این شیوه برای امنیت بیشتر اطلاعات تغییر شکل داده و از فرمت اصلی خود خارج میشود تا دسترسی به سورس اطلاعات تقریبا غیر ممکن شود ، عیب این شیوه عدم امکان پردازش های موازی بر روی اطلاعات میباشد .

شیوه ذخیره سازی در بانک اطلاعاتی : در این شیوه اطلاعات با فرمتی خاص در بانک های اطلاعاتی دخیره شده و قابلیت پردازش و تعیین سطح دسترسی را دارا هستند ، این شیوه جزء پرکاربردترین شیوه در ذخیره اطلاعات بوده و دارای ضریب امنیتی بالایی نیز میباشد .

در حال حاضر سیستم های مدیریت محتوا نسبت به نسل های اولیه خود کاملا تغییر یاقته اند و قادر شده اند تا بصورت همزمان و با استفاده از امکانات جدید انواع محتوا را بسادگی مدیریت و کنترل نمایند بدین ترتیب به جای استفاده از چندین سیستم مدیریت محتوا کافی است تا یک سیستم را با امکانات تکمیلی استفاده کرد

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱۵-۲-۱۳۹۵, ۰۴:۳۶ عصر
ارسال: #54
تغییر شکل اشاره گر ماوس
با استفاده از استایل این امکان وجود دارد که شکل نشانگر ماوس را وقتی روی قسمت مشخصی از صفحه قرار می گیرد تغییر دهیم. به این منظور می توانیم از ویژگی زیر در استایل مربوط به تگ مورد نظر استفاده کنیم:

cursor: نوع نشانگری که مورد نظر ماست

برای مثال فرض کنید می خواهیم وقتی نشانگر ماوس روی یک قسمت متن قرار می گیرد به شکل ساعت شنی در آید. می توانیم به صورت زیر عمل کنیم (ما برای مشخص شدن متن از رنگ قرمز در تگ span استفاده کرده ایم.):

ماوس خود را روی این متن قرار دهید.

نتیجه را می توانید اینجا مشاهده کنید:

ماوس خود را روی این متن قرار دهید.

اگر بخواهید وقتی ماوس کاربر روی یک قسمت مشخص از صفحه مثلاً جدولها قرار می گیرد شکل خاصی داشته باشد می توانید در بخش HEAD صفحه این ویژگی را برای جدول تعریف کنید تا در همه جدولهای صفحه به کار گرفته شود. از class و id هم می توانید استفاده کنید. روش ساده تر هم استفاده از شناسه style در تگهای HTML است.

در جدول زیر برخی از مقادیر مختلف این ویژگی که شکل نشانگر ماوس را عوض می کنند آورده شده است. می توانید ماوس خود را بر روی توضیحات این گزینه ها نگه دارید تا ببینید به چه شکلی در می آید.



مقدار قابل استفاده توضیحات
auto این گزینه نشانگر ماوس را با توجه به تنظیمات مرورگر کاربر تغییر می دهد.
crosshair نشانگر ماوس به صورت به علاوه در می آید.
default نشانگر ماوس به صورت همان فلش همیشگی در می آید.
move نشانگر به شکلی در می آید که در هنگام جا به جا کردن چیزی به خود می گیرد.
pointer نشانگر به شکل دست در می آید.
help یک علامت سؤال کنار پیکان نشانگر ماوس قرار می گیرد.
text به شکلی در می آید که بر روی متنها به خود می گیرد.
wait به شکل ساعت شنی در می آید.
n-resize یک فلش به سمت شمال
s-resize یک فلش به سمت جنوب
e-resize یک فلش به سمت مشرق
w-resize یک فلش به سمت مغرب
ne-resize یک فلش به سمت شمال شرقی
nw-resize یک فلش به سمت شمال غربی
se-resize یک فلش به سمت جنوب شرقی
sw-resize یک فلش به سمت جنوب غربی


منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۱۸-۲-۱۳۹۵, ۰۴:۳۵ عصر
ارسال: #55
آموزش کار کردن با استایل ها
آموزش کار کردن با استایل ها


CSS یا همان Cascading Style Sheet روشی است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. از طریق این استایل شیتها می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کد نویسی و همچنین کند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم. برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکرپت نیز استفاده کنیم و چون مشکلات جاوا اسکرپت مثلاً غیر فعال بودن جاوا اسکرپت در مرورگر را ندارد با خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم.

CSS هم مانند جاوا اسکرپت این امکان را به ما می دهد که از یک فایل استایل خارجی برای تعیین خواص بخشهای مختلف صفحه های یک سایت استفاده کنیم. در این صورت می توانیم ظاهر همه صفحه ها را با ایجاد یک تغییر کوچک در فایل استایل خارجی تغییر دهیم. مثلاً فرض کنید که رنگ متن همچنین نوع فونت متن صفحه هایمان را در یک فایل استایل تعیین کرده ایم و از آن در طراحی چندین صفحه استفاده کرده ایم، حالا اگر بخواهیم رنگ متن همه این صفحات را تغییر دهیم تنها کافی است تا رنگ متن را در همان فایل استایل تغییر دهیم و نیازی به تغییر دادن صفحات نداریم.




منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۰-۲-۱۳۹۵, ۰۸:۰۷ عصر
ارسال: #56
چرا کسب و کارهای آنلاین به فیس بوک نیاز دارند ؟
چرا کسب و کارهای آنلاین به فیس بوک نیاز دارند , فیس بوک در کسب و کار آنلاین

آیا شما می دانید برای یافتن مشتریان جدید و بالقوه میتوانید از فیس بوک استفاده کنید ؟ اگر برای یافتن مشتریان جدید برای کسب و کار خود از فیس بوک استفاده نکنید یک شانس خوب برای یافتن مشتری را از دست رفته خواهید دید. بسیاری از دلایل مختلف وجود دارد که ثابت کند کسب و کارهای آنلاین نیاز مبرمی به فیس بوک دارند به ویژه برای بازاریابی و رسیدن به مخاطبان جدید زیرا در فیس بوک روزانه میلیون ها نفر به دنبال مطالب دلخواهشان هستند.

دلایلی برای استفاده از فیس بوک :

• 55 دقیقه. بنا به آمار، این میزان به طور متوسط مدت زمانی است که یک کاربر معمولی فیس بوک روزانه صرف بازدید از فیس بوک میکند یعنی تقریبا یک ساعت در هر روز. که بسیاری از این زمان فرصتی مناسب برای جلب توجه مصرف کنندگان است.

• صفحات فیس بوک (نوع خاصی از مشخصات متفاوت از یک پروفایل و یا یک گروه ) اجازه می دهد تا کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرده و اقدام به ایجاد یک فضای تعامل برای ایجاد تعامل میان مردم و کسب و کارتان کرده باشید.

• افزایش رتبه در موتورهای جستجو. ایجاد یک صفحه فیس بوک به شما اجازه می دهد برای به دست آوردن رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو شانس بیشتری داشته باشید. اگر شما با استفاده از جستجوگرها و مطالب آموزنده در فیس بوک کسب و کار خود را گسترش دهید، به شدت در نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی شما بهتر خواهد شد .

• برای معروف کردن نام تجاری خود از فیس بوک استفاده کنید زیرا روزانه افراد زیادی از شهر و کشور شما و سایر شهرها و کشورهای جهان از فیس بوک بازدیدمیکنند.میتوانید با معروف کردن نام تجاری خود محبوبیت خوبی در نزد مشتریان خود ایجاد کرده و باعث افزایش فروشتان شوید.
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۱-۲-۱۳۹۵, ۰۸:۰۴ عصر
ارسال: #57
چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟
چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟



چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟ برای گذاشتن عکس در وبلاگ (یا به اصطلاح درج عکس در وبلاگ)، باید آن عکس در یك سایت موجود باشد و جزء فایل های متعلق به سایت خاصی باشد. به عبارت دیگر باید بتوان با Internet Explorer عکس را دید. بنابراین عكس های داخل كامپیوترتان را نمی توانید در وبلاگ ها قرار دهید، مگر اینکه آنها را قبلا به یك سایت فعال، منتقل کرده باشید.

در اینجا نحوه درج عکس در وبلاگ برای هر دو حالت آمده است. ابتدا حالتی که عکس متعلق به یک وب سایت خاصی است و حالت دوم مربوط به زمانی است که عکس در کامپیوتر خودتان است :
الف) عكس های موجود در یك سایت :

این گونه عكس ها را در هر زمان و از طریق اتصال به اینترنت می توان مشاهده کرد. مثل عکس هایی که در صفحات مختلف مشاهده می کنید. کافی است آدرس دقیق عکس را بدانید و آن آدرس را در Internet Explorer خودتان تایپ کنید تا بتوانید عکس مورد نظرتان را ببینید و یا اینکه از طریق جستجو و گشتن در سایت ها، آن را به دست آورید. البته در بعضی از سایت ها امکان قرار دادن عکس با پسورد وجود دارد. برای دیدن این گونه عکس ها باید پسورد یا رمز مورد نظر را هم وارد کنید.

حالا فرض کنید که می خواهید یک عکس خاصی را که در یک سایتی وجود دارد و شما از آن خوشتان آمده، در وبلاگ خود قرار دهید.



معروف ترین فرمت های عکس ها JPG و GIF و BMP است. در برنامه paint بعضی از فرمت های معروف را می توانید ببینید. چون حجم فایل های JPG کم است، عكس های اکثر سایت ها معمولا با فرمت (JPG) و یا بعضی وقت ها با فرمت (GIF) هستند. معمولا به دلیل حجم بالای عکس های BMP از این نوع، کمتر استفاده می شود؛ مگر آنکه عکس، نیاز به رزولوشن بالایی داشته باشد.

برای نشان دادن این عكس ها در وبلاگتان اول باید به سایتی که عکس در آن سایت قرار دارد رفته و بعد آدرس URL عكس را بردارید (یعنی مثلا یاداشت کنید!) یا بهترین راه این است كه:

به سایت مورد نظر رفته و عكس را آورده و روی عكس راست كلیك کنید و روی properties آن عكس رفته و آدرس URL آن را کامل كپی کنید. حالا اگر این آدرس (URL) را در Internet Explorer خودتان Paste کنید (همچنان در حال اتصال به اینترنت هستید) آدرس عكس در بالای Internet Explorer ظاهر خواهد شد كه با زدن كلید Enter باید فقط خود آن عكس را بدون بقیه مطالبش توی صفحه Internet Explorer مشاهده کنید. اگر موفق به این كار شدید یعنی آدرس عكس را درست برداشتید.

لازم به ذکر است که در بعضی از ادیتورهای وبلاگها (سرویس دهنده های وبلاگ ها) می توان صرفا با راست کلیک کردن روی تصویر و عمل copy و سپس paste، عمل انتقال عکس به وبلاگ را به راحتی انجام داد و نیازی به کپی نمودن آدرس URL نیست.


وقتی برای بار اول این کار را انجام می دهید حتما قبل از پست «پیش نمایش» را بزنید و عكسی را که در وبلاگتان گذاشته اید ببینید و از انتقال درست آن مطمئن شوید.

در اینجا ذكر این نكته هم ضروری است كه ممكن است بعضی عكس ها خیلی بزرگ باشد و احیانا در وبلاگتان نشان داده نشود كه البته در همان پیش نمایش معلوم خواهد شد، در سایر مقالات سایت میکرو رایانه به صورت مفصل در این مورد بحث شده است. در این حالت به نظر من بهترین کار این است که عکس را ابتدا در داخل کامپیوتر خودتان ذخیره نموده و بعد با برنامه های ویرایش تصویر آن را کوچک کرده (در این مورد هم مقالاتی در تالار گفتگوی سایت میکرو رایانه وجود دارد) و بعد آن را به یک سایت میزبان منتقل نموده (به شرحی که در زیر می آید) و بعد استفاده کنید.
ب) عكس های داخل كامپیوتر خودتان:

در مورد عكس های شخصی خودتان كه می خواهید آنها را در وبلاگ قرار بدهید، بایستی ابتدا آنها را به داخل یك سایت منتقل کنید. (اصطلاحا Upload كردن تصویر می گویند) و بعد از اینکه عکس مورد نظرتان به سایت منتقل گردید آن سایت میزبان عکس شما می شود! و حالا شما می توانید عکس تان را در سایت میزبان مشاهده نمایید و لذا می توانید آدرس آن را (بعد از انتقال به سایت میزبان) به شرحی که در بند الف ذکر شد به دست آورده و آن را در وبلاگتان استفلاده کنید و یا آن را با Internet Explorer ببینید و یا آدرسش را به دوستانتان بدهید.

سایت هایی که عکس و فایل را میزبانی می کنند خیلی زیاد هستند که از جمله آنها سایت یاهو و سایت گوگل می باشد. یکی از سایت هایی که وبلاگ نویسان ایرانی در حال حاضر از آن بیشتر استفاده می کنند سایت:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


است که گذاشتن عکس در آن رایگان بوده و نیازی به ثبت نام هم ندارد و به راحتی می توانید عکس های داخل کامپیوترتان را در آن Upload کنید.

یکی دیگر از سایت های معروف که می توان برای عکس ها در آن رمز هم قرار داد تا هر کسی قادر به مشاهده عکس ها نباشد سایت :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


است.
برای استفاده از این سایت باید در آن ثبت نام کنید. توجه کنید که در این سایت و سایت های مشابه که برای دیدن عکس ها لازم به ثبت نام و دادن پسورد است، بعد از انتقال عکستان به سایت مذکور (Upload)، باید عکس تان را share هم بکنید که در این صورت به فرمت shared to evreyone در می آید.

این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که همواره عکس هایی را که می خواهید در وبلاگ قرار دهید، باید بتوانید در Internet Explorerتان ببینید. در سایت هایی که گذاشتن عکس در آنها نیاز به دادن رمز و شناسه ورودی است (مثل sharemation.com) بعد از log out هم باید بتوانید با Refresh ، مجددا عکستان را ببینید.


منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۲-۲-۱۳۹۵, ۰۶:۲۲ عصر
ارسال: #58
رنگ های مناسب برای طراحی سایت
آیا شما بهترین رنگ را در طراحی سایت خود بکار برده اید؟ هنگام انتخاب رنگ در طراحی سایت نکات زیر قابل توجه هستند:
1- اثر روانشناسی رنگ در طراحی سایت
2- قابلیت خواندن متون صفحات سایت
3- رنگ متمم رنگهای انتخابی برای بک گراند، گرافیک ها، لینکها و متون

لیست زیر مشخصه هائی از رنگها را که در هنگاه طراحی سایت باید مد نظر داشته باشید بیان می کند

1- رنگها اثر زیادی روی احساسات ما در 90 ثانیه اول مشاهده می گذارند
2- اثر رنگ می تواند یک بیننده را ترغیب به خرید یک جنس از شما کند
3- رنگها رفتار ما را در برابر یک موضوع فقط تشدید نمی کنند، بلکه این اثر را در رفتار ما کاملا نشان می دهند
4- اثر گذاری رنگ در فرهنگ های مختلف متفاوت است. باید ببینید طراحی سایت برای چه ملیتی با چه سلیقه رنگی انجام می شود
5- هر رنگ به تنهائی یک پیام مخصوص به چشم بیننده می فرستد

اغلب رنگهای زیر, در طراحی سایت و عموما، احساسات را به صورت زیر القاء می کنند

سفید : اشاره دارد به صداقت، پاکیزگی، صمیمیت، ملایمت و معاصر بودن چیزی. سفید بهترین رنگ برای طراحی بک گراند سایت است. در تجارت سفید رنگ خستگی گیر و انرژی بخش است

سیاه : اشاره به ظرافت، قدرت، دلیری، شیطان و مهارت و باستان دارد.مشکی رنگ ایده ال متن برای پس زمینه روشن است.مشکی به عنوان رنگ بک گراند چشم را خسته می کند

قرمز : توانائی، هیجان و احساسات شدید و سرعت. این رنگ بلافاصله توجه بیننده سایت را به خود جلب می کند. قرمز شدیدترین رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسریع می کند

آبی : امنیت، اعتماد، مسئولیت پذیری سرما و جاه و جلال
آبی دومین رنگ عوام پسند است و در تجارت به معنای ضمانت مالی است

سبز: تندرستی، فراوانی، حاصلخیزی، آزادی و طبیعت و پیشرفت. در تجارت به معنی مقام و ثروت است. سبز در چشم ها راحت تر دیده میشود

قهوه ای : تاثیرگذاری، متانت، توانگری مالی و کمک کننده بودن. قهوه ای رنگ کره خاکی ماست و در طبیعت بسیار فراوان است

خاکستری : صمیمیت زیاد، اعتبار و نفوذ و عملی بودن. در تجارت به معنی سنت گرائی است

صورتی : ملایمت، شیرینی، ظرافت و زنانگی. خوب بودن بی گناهی و پرورش کودک و گل

بنفش : وقار، معنویت، شاهانه بودن، عیش و نعمت، دارائی و اعتبار و نفوذ. در تجارت نشانه بزرگی است و طرفدار سبکهای هنرمندانه

نارنجی : سرزندگی و شوخی، لذت و خوش گذرانی، علم ، چالاکی و نیرو، تحمل و بلند همتی

زرد : نور خورشید، گرمی، خوشی، نامردی، ترسوئی و حسادت. در تجارت درخواست از نوع روشنفکرانه استو برای تاکید نیز خوب است. زرد باعث افزایش تمرکز شده و سوخت و ساز را نیز زیاد می کند و سخت ترین رنگ برای چشمهاست

طلائی : نشانگر گران بودن و پرستیژ است

نقره ای : سرما ، علمی بودن و اعتبار و پرستیژ

پس در هنگام طراحی سایت یا سفارش سایتتان به یک تیم طراحی، باید ابتدا در باره بازار نهائی کار خود بیاندیشید. چه احساساتی را می خواهید برانگیخته کنید؟ اول کمی در باره چشم انداز احساسی هدفتان و نیز پیامی را که از راه بصری می خواهید انتقال دهید فکر کنید ، بعد رنگ خود را انتخاب کنید

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۶-۲-۱۳۹۵, ۰۷:۴۵ عصر
ارسال: #59
رنگ های مناسب برای طراحی سایت
آیا شما بهترین رنگ را در طراحی سایت خود بکار برده اید؟ هنگام انتخاب رنگ در طراحی سایت نکات زیر قابل توجه هستند:
1- اثر روانشناسی رنگ در طراحی سایت
2- قابلیت خواندن متون صفحات سایت
3- رنگ متمم رنگهای انتخابی برای بک گراند، گرافیک ها، لینکها و متون

لیست زیر مشخصه هائی از رنگها را که در هنگاه طراحی سایت باید مد نظر داشته باشید بیان می کند

1- رنگها اثر زیادی روی احساسات ما در 90 ثانیه اول مشاهده می گذارند
2- اثر رنگ می تواند یک بیننده را ترغیب به خرید یک جنس از شما کند
3- رنگها رفتار ما را در برابر یک موضوع فقط تشدید نمی کنند، بلکه این اثر را در رفتار ما کاملا نشان می دهند
4- اثر گذاری رنگ در فرهنگ های مختلف متفاوت است. باید ببینید طراحی سایت برای چه ملیتی با چه سلیقه رنگی انجام می شود
5- هر رنگ به تنهائی یک پیام مخصوص به چشم بیننده می فرستد

اغلب رنگهای زیر, در طراحی سایت و عموما، احساسات را به صورت زیر القاء می کنند

سفید : اشاره دارد به صداقت، پاکیزگی، صمیمیت، ملایمت و معاصر بودن چیزی. سفید بهترین رنگ برای طراحی بک گراند سایت است. در تجارت سفید رنگ خستگی گیر و انرژی بخش است

سیاه : اشاره به ظرافت، قدرت، دلیری، شیطان و مهارت و باستان دارد.مشکی رنگ ایده ال متن برای پس زمینه روشن است.مشکی به عنوان رنگ بک گراند چشم را خسته می کند

قرمز : توانائی، هیجان و احساسات شدید و سرعت. این رنگ بلافاصله توجه بیننده سایت را به خود جلب می کند. قرمز شدیدترین رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسریع می کند

آبی : امنیت، اعتماد، مسئولیت پذیری سرما و جاه و جلال
آبی دومین رنگ عوام پسند است و در تجارت به معنای ضمانت مالی است

سبز: تندرستی، فراوانی، حاصلخیزی، آزادی و طبیعت و پیشرفت. در تجارت به معنی مقام و ثروت است. سبز در چشم ها راحت تر دیده میشود

قهوه ای : تاثیرگذاری، متانت، توانگری مالی و کمک کننده بودن. قهوه ای رنگ کره خاکی ماست و در طبیعت بسیار فراوان است

خاکستری : صمیمیت زیاد، اعتبار و نفوذ و عملی بودن. در تجارت به معنی سنت گرائی است

صورتی : ملایمت، شیرینی، ظرافت و زنانگی. خوب بودن بی گناهی و پرورش کودک و گل

بنفش : وقار، معنویت، شاهانه بودن، عیش و نعمت، دارائی و اعتبار و نفوذ. در تجارت نشانه بزرگی است و طرفدار سبکهای هنرمندانه

نارنجی : سرزندگی و شوخی، لذت و خوش گذرانی، علم ، چالاکی و نیرو، تحمل و بلند همتی

زرد : نور خورشید، گرمی، خوشی، نامردی، ترسوئی و حسادت. در تجارت درخواست از نوع روشنفکرانه استو برای تاکید نیز خوب است. زرد باعث افزایش تمرکز شده و سوخت و ساز را نیز زیاد می کند و سخت ترین رنگ برای چشمهاست

طلائی : نشانگر گران بودن و پرستیژ است

نقره ای : سرما ، علمی بودن و اعتبار و پرستیژ

پس در هنگام طراحی سایت یا سفارش سایتتان به یک تیم طراحی، باید ابتدا در باره بازار نهائی کار خود بیاندیشید. چه احساساتی را می خواهید برانگیخته کنید؟ اول کمی در باره چشم انداز احساسی هدفتان و نیز پیامی را که از راه بصری می خواهید انتقال دهید فکر کنید ، بعد رنگ خود را انتخاب کنید

منبع: شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
۲۳-۸-۱۳۹۵, ۰۵:۴۳ عصر
ارسال: #60
RE: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
گوگل یا سئو پس از تیزر تلویزیونی حرف اول را در تبلیغات می زند

در 15سال پیش یا اوایل ورود موتورهای جستجو دردنیای مجازی محبوبترین موتور جستجو یاهوو سپس گوگل بود که حالا نیز برعکس بوده وگوگل ازجایگاه ویژه ای درنزد ایرانیان برخوردار است.به طوری که98% مردم ایران ازگوگل وبقیه ازموتورها ی جستجوی دیگر استفاده میکنند وجالب است که بدانید مردم ایران پنجمین کشوری هستند که بالاترین بازدید و استفاده از گوگل را دارند گوگل برای مشاغل ایران خیلی پرسود ومفیدبوده وصاحبان مشاغل میتوانند در بالا بردن رتبه سایت در گوگل خود درصفحه اول گوگل باسرچ کلمات کلیدی صنف خود توسط مشتزیان ازاین موتور مححبوب مشتریان خود را جذب کنند وبه سودهای اقتصادی بالایی برسند این نوع روش یک نوع تبلیغات حساب شده وهرروز محبوب ترشده وخواهان آموزش وجذب سئو به شدت افزایش یافته.

فرق این نوع تبلیغات سئو سایت با تبلیغات دیگر این است که امروزه کاربران همه جا اینترنت را درمحل کارومنزل مسافرت وهرجا وهرجا که موبایل کامپیوتر وتبلت باشد میتوانند نیاز خود را جستجو کنند بدون آنکه بخواهند در سایت های متفاوت یا بندهای متفاوت ویا حتی بدون آنکه خود رابه زحمت انداخته و به بیرون از محل منزل یا کار خود رفته وروزنامه یا نیازمندی خود را خریداری کند میتواند به صورت آنلاین سرچ کرده و نیاز خود را دربهترین سایت ها با دیدن عکس ها یا محصولات یا خدمات ارزیابی کرده و استعلام گرفته ومقایسه کند سپس خرید خود را انجام داده و درب منزل یا محل کار دریافت مینماید و یا با تماس با آن مرکز مشاوره یا پرسش سوالات خود دریابد.

مزیت این نوع تبلیغ آن است که ما میتوانیم کاربرانی که دنبال محصول یا خدمات هستند ودر گوگل سرچ میکنند را داشته باشیم که این بهترین نوع تبلیغات و بازاریابی میباشد که این تبلیغ را در مهرآرا میتوانید داشته باشید، پس از تیزر تبلیغاتی تلویزیون بسیار اقتصادی مقرون به صرفه است.منبع:بالا بردن رتبه سایت در گوگل مهرآرا
امضاء sevdasolat
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان