عدم اتصال به سرور LADP
|
۱۳-۲-۱۳۹۳, ۰۷:۳۱ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
عدم اتصال به سرور LADP
سلام
آقا شرمنده من موقع ورود به ادمین سایتم وقتی یوزر و پسورد می زنم ارور عدم اتصال به سرور LADP میده... دلیلش چیه ؟ چی کار کنم؟ |
|||
۱۳-۲-۱۳۹۳, ۰۷:۳۷ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: عدم اتصال به سرور LADP
پسوردت رو از مديريت جوملا يا ديتابيس ريست كن
|
|||
|
۱۳-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۰۹ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: عدم اتصال به سرور LADP
نشد...
هر چی آموزش تو اینترنت بود خوندم نشد که نشد... منم سیستمم دوباره نصب کردم فقط برای اینکه دیگه به این مشکل نخورم چی کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین |
|||
۱۳-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۳۶ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: عدم اتصال به سرور LADP
دوست گرامی!
شما میتونید پلاگین LDAP رو از طریق phpMyAdmin در دیتابیس غیرفعال کنید. به این ترتیب که از طریق cPanel و phpMyAdmin به دیتابیس دسترسی پیدا کنید، سپس در جدول suffix_extensions چند سطر رو به ترتیبی که عرض می کنم ویرایش کنید. (*توجه داشته باشید که در دیتابیس شما عبارت suffix باید پیشوند نام جداول شما باشه*) در سطر مربوط به رکورد plg_authentication_ldap: enabled:0 در سطر مربوط به رکورد plg_user_joomla: client_id:0 enabled:1 access:1 protected:0 در سطر مربوط به رکورد plg_authentication_joomla: client_id:0 enabled:1 access:1 protected:1 |
|||
|
۱۳-۲-۱۳۹۳, ۰۸:۳۶ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: عدم اتصال به سرور LADP
من دلیلش رو نمیدونم ولی جستجویی که زدم جایی نوشته بود که فقط دوتا راه داری که تغییر پسوردت هست ، چرا اینجوری شده رو نمیدونم باید بیشتر سرچ کرد
|
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان