زمان کنونی: ۱-۲-۱۴۰۳, ۰۲:۲۹ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه
۳۰-۹-۱۳۹۲, ۰۶:۵۰ عصر
ارسال: #1
بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه
در سالهای اخیر بازاریابی تلفن همراه به یک بخش اساسی از بازاریابی اینترنتی تبدیل شده . در بحث طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه بسیار مورد توجه قرار گرفته و یک نیاز ضروری برای کسب و کارها به حساب می آید زیرا اکثر کاربران مایل هستند از طریق این دستگاه به اینترنت دستیابی داشته باشند . برای بهینه سازی سایت خود برای تلفن های همراه باید نکاتی را در نظر بگیرید :
سایت خود را برای دسترسی کاربران با موبایل بهینه سازی کنید ظاهر سایت شما در دسترسی به شیوه های متفاوت و در دتسگاههای مختلف نباید ظاهر متفاوتی داشته باشد .
از فونت های ساده که در تلفن ها همراه قابل دسترسی باشد استفاده نمائید در عین حال از مطالب ساده و روان و پاراگراف بندی و فضاهای خالی متناسب استفاده کنید تا برای کاربران خوانا و حرکت در صفحات به راحتی انجام شود .
از دکمه های" بازگشت " و "برای تماس کلیک کنید" حتما در صفحات استفاده کنید ، برای جستجوی راحت در وب سایت حتما باکس جستجو را در نظر بگیرید و مهم اینکه کاربران باید حداکثر با سه کلیک به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .
بهتر است از تصاویر بزرگ استفاده نشود چون زمان بارگذاری آنها زیاد است ، تلفن های همراهی که امروزه برای دسترسی به اینترنت استفاده می شوند لمسی هستند پس دکمه ها باید با سایز مناسب برای انگشت دست طراحی شوند (تقریبا 44p*2) و صفحات سایت باید با اندازه 320*240 طراحی شوند ، بهتر است از جداول و اشیایی که سایز ثابتی دارند استفاده نکنید . طراحی سایت خود را ساده انجام دهید تا با امکانات تلفن های همراه سازگار باشد پس از ساختاری استفاده کنید که با هر صفحه نمایش قابل تنظیم باشد .
برای پیاده سازی سایت خود از CSS3 و HTML استفاده کنید زیرا آنها تکنولوژی های بهتری هستند در حالیکه جاوا و فلش راه حل خوبی برای این کار نبوده و گوشی های موبایل نمی توانند آنها را نمایش دهند . دقت کنید که بیشتر کاربران موبایل امکان بارگذاری تصاویر را حذف می کنند پس بهتر است که تصاویر شما دارای توضیح Alt باشد .
برای انجام Call To Ation از یک پیام کوتاه هدفمند که بر روی یک دکمه قرار گرفته استفاده کنید . برای اینکار استفاده از بنر تبلیغاتی راه خوبی نیست زیرا هم صفحه نمایش را پر می کند و هم سرعت بارگذاری را پایین می آورد .
سایت خود را حتما با گوشی های متفاوت تست کنید چون ممکن است سایت در گوشی های قدیمی و تکنولوژی های متفاوت استفاده شود ، برای تست سایت خود می توانید به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه کنید که به صورت رایگان است . در آخر اینکه از یک URl برای نسخه موبایل و دستکتاپ سایت خود استفاده نکنید و از یک ساب دامین برای نسخه تلفن همراه استفاده کنید ، بهینه سازی وب سایت برای تلفن های همراه باید هدفمند و خلاقانه باشد و با توجه به گذر زمان و تغییر نیاز کاربران در هر زمان رضایت کاربران را جلب کند .






Site design - web design
منبع : طراحی سایت - طراحی وب سایت – طراحی پرتال - شرکت طراحی سایت - طراحی سایت نونگار
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط azari59
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان