زمان کنونی: ۲-۲-۱۴۰۳, ۱۲:۰۳ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دلایل تهیه لیست ایمیل مخاطبین
۲۱-۹-۱۳۹۲, ۰۶:۱۵ عصر
ارسال: #1
دلایل تهیه لیست ایمیل مخاطبین
در طراحی سایت، اگر شما یک وب سایت با اهداف کسب و کار اینترنتی دارید برای رشد درآمد خود نیاز به ساخت یک لیست از ایمیل مخاطبین خواهید داشت . تهیه این لیست مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد که از جمله آن این است که می توانید با مخاطبین خود در ارتباط بوده و اعتماد آنها را برای خرید محصولات و خدمات وب سایت تان جلب کنید ، داشتن این ارتباط باعث می شود که شما مخاطبین هدفمند خود را پیدا کنید و از آنها بپرسید که با چه مشکلاتی مواجه و به چه مواردی علاقمند هستند و از آنها در وب سایت خود استفاده کنید .
با داشتن لیست ایمیل مخاطبین می توانید آنها را به سایت خود هدایت کنید و محتوا و مطالبی که دارای بلک لینک به سایت شما هست را برای آنها ارسال کنید و این کار باعث بازگشت مخاطبین به وب سایت شما خواهد شد و در بهینه سازی سایت تاثیر زیادی دارد.
با ارسال مداوم توصیه های بزرگ با موضوعاتی خاص به ایمیل مخاطبین شما می توانید نام تجاری خود را بعنوان یک متخصص ارائه کنید و این مستلزم محتوا و مطالب مناسب و عالی در وب سایت شماست و این کار باعث ایجاد اطمینان به کسب و کار اینترنتی شما خواهد شد .
چیزی که در مورد تهیه این لیست وجود دارد این است که به آسانی و به طور خودکار به دست می آید . برای این کار یک بار لیست ایمیل را نتظیم کرده و ترافیک به صفحه ای از سایت که کادر Opt-in در آن می باشد راهنمایی می شود و شروع به اضافه کردن پیام های ایمیل به پاسخگوی خودکار می شویم . تمام این مراحل فقط برای یکبار انجام می شود و بعد از آن برای ماهها و سالها بصورت خودکار انجام می شود . توجه داشته باشید که ایجاد این لیست به درآمد زایی شما کمک بسیاری خواهد کرد.
یکی دیگر از مزیت های تهیه این لیست این است که می توانید پیشنهادات متعددی به مخاطبین خود داده و محصولات و خدمات خود را به آنها ارائه کنید و دیگر اینکه یک درآمد اضافی با فشردن یک دکمه خواهید داشت حتی اگر یک لیست پاسخگوی کوچک داشته باشید با ارسال پیشنهادات ویژه از این طریق کسب درآمد خواهید کرد .






منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان