زمان کنونی: ۵-۲-۱۴۰۳, ۰۵:۲۳ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی تهیه محتوای سایت و ترافیک وب سایت
۱۲-۹-۱۳۹۲, ۱۰:۰۴ عصر
ارسال: #1
چگونگی تهیه محتوای سایت و ترافیک وب سایت
بعد از طراحی سایت و راه اندازی آن اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت است تا نتیجه دلخواه را داشته باشد.برای اینکه ترافیک سایت شما بالا رفته و بازدیدکنندگان دلیلی برای حضور در وب سایت شما داشته باشند باید محتوای وب سایت خود را گسترش دهید .
قبل از اینکه به بازاریابی سایت تان بپردازید ، ابتدا سعی کنید بر روی تهیه محتوای سایت تان کار کنید که باعث جذب خوانندگان شود ، برای این کار می توانید یک وبلاگ استفاده کنید که در وب سایت شما قرار بگیرد که می توانید با قرار دادن محتواهای جدید و مفید خوانندگان را ترغیب به بازگشت و بازدید از وب سایت تان کنید ، بروز رسانی مرتب و روزانه محتوا باعث بالا رفتن رنکینگ سایت درموتورهای جستجو خواهد شد ، این کار را می توانید به راحتی با راه اندازی یک بلاگ WordPress انجام دهید .
کاری که باعث صرفه جویی در وقت می شود و مشتریان می توانند پاسخ خود را فوری پیدا کرده و شما نیازی به پاسخگویی به سوالات مشابه نداشته باشید این است که یک صفحه در وب سایت خود به نام سوالات متداول داشته باشید که دارای اطلاعات مفیدی برای ارائه به کاربران باشد .کار دیگری که می توانید برای ارائه اطلاعات به خوانندگان انجام دهید ایجاد پیوند با وب سایت های دیگر است زیرا وب سایت هایی هستند که به ارائه خدمات مکمل به افراد اقدام می کنند با انجام این کار منابع را برای خوانندگان خود تکمیل کرده و یک وب سایت با ارزش برای آنها ایجاد کرده اید .
دقت داشته باشید که بسیاری از افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند با اهداف و آنچه سایت شما ارائه می دهد اطلاعات بسیار کمی دارند ، برای دادن اطلاعات کافی به بازدید کنندگان یک صفحه وب به عنوان مقدمه و زمینه فعالیت های خود اختصاص دهید .
و آخرین مورد ، برای اینکه خوانندگان بتوانند به راحتی به اطلاعاتی که مورد نیازشان است دسترسی داشته باشند آنها را دسته بندی و از هم جدا کرده و برای مقالاتی که ارائه می دهید یک فهرست تهیه کنید . یعنی در واقع یک کتابخانه برای مقالات خود تهیه کنید که یک صفحه وب دارای عنوان مقاله و یک شرح کوتاه از آن و دارای یک لینک باشد که به اصل مقاله پیوند داده می شود .
در واقع گوگل می خواهد مشتریان خود را به سمت وب سایت هایی راهنمایی کند که اطلاعات مورد نیاز آنها را ارائه می دهند ، اگر می خواهید یک وب سایت مورد علاقه کاربران داشته باشید باید نیاز های آنها را بشناسید و سایت خود را طوری طراحی کنید که پر از اطلاعات مفید و مناسب باشد.



منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان