زمان کنونی: ۲۸-۱-۱۴۰۳, ۱۰:۱۳ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پورتال و ویژگی های آن
۲۸-۸-۱۳۹۲, ۱۰:۵۱ عصر
ارسال: #1
پورتال و ویژگی های آن
جدا از مفهوم طراحی وب سایت، پرتال همانطور که از نام آن پیداست ، به معنی درگاه است و در اینترنت به معنی یک صفحه وب است که این امکان را به کاربر می دهد که وارد دنیایی از اطلاعات شود و خواسته هایش را اعلام کند و به دست آوردن این اطلاعات را برای او آسان می کند . در گذشته فقط برای جستجو استفاده می شدند ولی به مرور زمان این سیستم ها نیز گسترش پیدا کردند تا اینکه امروزه همه کار می توان با آنها انجام داد .
در پورتال ها کاربران می توانند با هم در ارتباط باشند و اطلاعات همیشه در دسترس آنها خواهد بود ، این امکان را می دهد که کارهای روزمره خود را انجام دهید مثل کارهای اداری ، از امنیت و دقت بالایی برخوردار است ، قابلیت سفارشی سازی را دارا است و در آن یکپارچگی اطلاعات را مشاهده خواهید کرد . پورتال ها علاوه بر این ویژگی ها امکانات دیگری برای کاربران و حتی مدیران سایت دارند که عبارتند از : امکان جستجو ، نظرسنجی ، فرم ها و کنفرانس های الکترونیکی ، مدیریت محتوا ، ایمیل ، پرداخت الکترونیکی و ...
علاوه بر طراحی سایت، پورتال ها نیز برای اهداف خاصی طراحی می شوند و انواع متفاوتی دارند ، مثلا پورتال شهری همانطور که از نامش مشخص است اطلاعات مربوط به یک شهر در آن قرار خواهد گرفت و یا پورتال تخصصی که برای کارهای خاص طراحی می شوند و شما بنا به خواسته خود از انواع پورتال می توانید استفاده کنید .




منبع :دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان