زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۱۲:۰۱ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قابل توجه دارندگان سایت های محلی
۲۱-۸-۱۳۹۲, ۱۰:۰۸ عصر
ارسال: #1
قابل توجه دارندگان سایت های محلی
امروزه با توجه به افزایش روز به روز نیازهای بازدیدکنندگان ، آنها با توجه به محل اقامت خود شروع به جستجو در شهر و محله های نزدیک می کنند. آنها باید بدانند با چه کسانی معامله می کنند . کاربران به جز بازدید از وب سایت شما تمایل خواهند داشت از محل کسب و کار شما نیز دیدن کنند . برای سهولت کار یک نام تجاری انتخاب کنید و برای بهینه سازی سایت خود از کلمات کلیدی خاص محلی و محل جغرافیایی کسب و کار استفاده نمائید . چیزی که می تواند بازدید کنندگان وب سایت شما را در سطح جهانی بالا ببرد اطمینان بازدیدکنندگان محلی به نام تجاری شماست اگر سایت خود را به صورت محلی و جغرافیایی بهینه سازی کنید باعث افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش خریداران خواهد شد و این کار باعث می شود سود آوری شرکت شما بالا رود .
برای اینکه سایت خود را برای کسب و کار محلی بهینه سازی کنید ابتدا باید نام شهر را به کلمات کلیدی اصلی در تگ های عنوان مطالب و تگ توضیحات اضافه کنید با این کار ربات های موتور جستجو بر روی نام شهر و تفسیر آن تأکید می کنند و در نتیجه وب سایت شما را در نتایج جستجو نشان خواهند داد.
برای بهینه سازی می تواند از متا تگ های اطلاعات محلی دیگری نیز استفاده نمائید ، یکی از آنها متا از جمله «کشور» است که می توانید نام کشوری که هدف شماست را در تگ های اصلی قرار دهید و دیگری«موقعیت جغرافیایی» است و دیگر اینکه هر کشور دارای اطلاعات منحصر به فرد خود است که با استفاده از این اطلاعات باعث رتبه بندی محلی مطلوب تری برای وب سایت شما خواهد شد .
گوگل امکان ثبت وب سایت شما در لیست کسب و کار های محلی بدون هزینه داده است ، و شمامی توانید تمامی اطلاعات خود را به آن اضافه نمائید با این کار بازدید کنندگان به بازدید از سایت تجاری شما خواهند پرداخت و راه برای آنها باز خواهد شد . یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی ایجاد لینک می باشد . موتورهای جستجو برای لینک های دریافتی از هر وب سایت اهمیت زیادی قائل هستند و یکی از وسیله های اندازه گیری محبوبت وب سایت ها به شمار می رود و در آخر اینکه یک سرویس دهنده میزبان مناسب برای خود استفاده کنید.



منبع : -طراحی پرتالSite design-web design
طراحی سایت-طراحی وب سایت- شرکت طراحی سایت-طراحی سایت نونگار
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان