زمان کنونی: ۱۰-۱-۱۴۰۳, ۰۹:۰۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cms چيست؟
۲۶-۵-۱۳۹۲, ۰۶:۱۹ عصر
ارسال: #1
cms چيست؟
cms مخفف عبارت content management system است که به معنای سیستم مدیریت محتوا می باشد و به نرم افزارهایی گفته می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت ,بروزرسانی و بازیابی اطلاعات فراهم می آورند. این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت های اینترنتی , صرفا یک نمونه از این گونه سیستمها می باشد.
cms ها چرخه زندگی صفحات وب را از لحظه ایجاد تا زمان انقراض در بر می‌گیرند و به صاحبان سایت های اینترنتی , که لزوما آشنایی با مباحث تخصصی اینترنت , وب و برنامه نویسی ندارند اجازه می دهند بتوانند سایت های خود را به صورت حرفه ای مدیریت و به روز رسانی کنند.
سیستم مدیریت محتوا تحولی شگرف در زمینه طراحی و مدیریت سایت‌های اینترنتی به‌شمار می‌آید. امروزه توقع بینندگان سایت‌ها بسیار بالا رفته و دیگر مرور سایت‌هایی با صفحات ثابت و راكد(static) هیجانی در آنها ایجاد نمی‌كند. امروزه كاربران به‌‌دنبال سایت‌هایی می‌گردند كه بتوانند به نوعی در گوشه‌ای از آن سهمی داشته باشند و ارائه مطالب و اطلاعات جدید در هر بار رجوع كاربران به سایت می‌تواند آنها را پایبند سایت نماید.
امضاء mmmonire
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط solitary
۲۳-۱۲-۱۳۹۶, ۱۲:۰۷ صبح
ارسال: #2
RE: cms چيست؟
مقاله خوبی بود ولی کاش انواع سی ام اس هارو هم معرفی میکردید و مقایسه میکردید. من میخوام سایتم رو ببرم رو جوملا و یا وردپرس ولی نمیدونم کدومو انتخاب کنم!!! خودم نظرم با جوملاس ولی انگار وردپرس از نظر سئو خیلی بهتره
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان