كاربردي کامپوننت تیکت دهی پیشرفته جوملا Hoduma با امکان کد رهگیری
|
۱۴-۵-۱۳۹۱, ۱۱:۲۳ صبح
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۷-۸-۱۳۹۲ ۰۲:۲۲ صبح، توسط Reza Ganji.)
ارسال: #1
|
|||
|
|||
کامپوننت تیکت دهی پیشرفته جوملا Hoduma با امکان کد رهگیری
Hoduma is a helpdesk component for Joomla! Hoduma is a fork of HuruHelpDesk
درود امشب یک کامپوننت جالب و رابگان تیکت دهی به دوستان معرفی میکنم.البته دوست داشتم ابتدا ترجمه و سپس منتشر کنم که متاسفانه از زمان انتشار این افزونه تا کنون موفق به ترجمه نشدم و برای اینکه دوستان استفاده کنند و اگر کسی وقت داشت ترجمه کنه معرفی میکنم. توسط این کامپوننت میتوانید سیستم تیکت دهی (تیکتینگ) در سایت خود راه اندازی کنید این کامپوننت چیزی از افزونه های تجاری کم ندارد بلکه از بسیاری هم بهتر هست. میتوانید مجموعه های دلخواه ایجاد کنید و همچنین دپارتمان های مختلف برای مجموعه ها بسازید ! مهمترین نکته ایجاد آی دی یا کد رهگیری است که کاربر با وارد کردن ان میتوند تیکت خود را مشاهده کند. از مهمترین امکانات دیگر ارسال ایمیل به کاربر و مدیر در زمان ارسال تیکت یا پاسخ به تیکت است و همچنین اعلام بسته شدن تیکت و غیره.... کاربران میتوانند فایل نیز به پیوست تیکت اضافه و ارسال کند ! متن و عنوان ایمیل ها رو میتونید در تنظیمات به دلخواه تغییر دهید. اگر میخواهید فقط کاربران بتوانند تیکت ارسال کنند و منوپشتیبانی رو ببینید.یک منو جدید با لینک دادن به این کامپوننت ایجاد کنید و سطح دسترسی رو برای اعضا قرار دهید. اگر کسی این افزونه را ترجمه کرد برای من ارسل کند تا بعد از بررسی به نام او در سایت پارس جوم منتشر شود. این کامپوننت براساس HuruHelpDesk که قبلا در پارس جوم ترجمه و منتشر شده بود نوشته شده است دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. نسخه 1.0.13 این کامپوننت Hoduma به همراه پلاگین همسان سازی کاربران در یک فایل زیپ به پیوست اضافه شد !
|