درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
|
۵-۶-۱۳۹۰, ۰۵:۱۲ عصر
ارسال: #16
|
|||
|
|||
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
دوست عزیز در دمویی که قرار دادید باید ثبت نام کرد
شما یک یوزر تست درست کنید و پیام خصوصی کنید تا چک کنم مشکل از کجاست ولی قبلش مورد زیر را چک کنید آیا قبل از حذف کپی رایت همین مشکل بوده ؟ در قسمت ساخت منو روی "ارسال درخواست جدید " قرار دهید در قسمت تنظیمات >لیست درخواست ها>همه رو بر روی خیر تنظیم کنید در قسمت "مسئولان پشتيباني مي توانند درخواست اضافه کنند به" بر روی همه بخش ها تنظیم کنید یک بار کش مرورگر و جوملا را حذف کنید اگر با همه این توضیحات مشکل داشتید قالب رو تعویض کنید ببینید مشکل حل میشود در مورد سربرگ وقتی هر 3 تا نمایان میشود که یوزر ویژه وارد بخش شده باشد وقتی کاربر ثبت نام شده وارد میشود قبل از درخواست 1 سربرگ و بعد از درخواست 2 سربرگ فعال میشود یکی "درخواست جدید" یکی دیگه "درخواست های من" اگر مشکلی بود در خدمتیم موفق باشید |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان