زمان کنونی: ۲۳-۲-۱۴۰۳, ۰۶:۳۴ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
۵-۶-۱۳۹۰, ۰۵:۱۲ عصر
ارسال: #16
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
دوست عزیز در دمویی که قرار دادید باید ثبت نام کرد
شما یک یوزر تست درست کنید و پیام خصوصی کنید تا چک کنم مشکل از کجاست
ولی قبلش مورد زیر را چک کنید
آیا قبل از حذف کپی رایت همین مشکل بوده ؟
در قسمت ساخت منو روی "ارسال درخواست جدید " قرار دهید
در قسمت تنظیمات >لیست درخواست ها>همه رو بر روی خیر تنظیم کنید
در قسمت "مسئولان پشتيباني مي توانند درخواست اضافه کنند به" بر روی همه بخش ها تنظیم کنید

یک بار کش مرورگر و جوملا را حذف کنید
اگر با همه این توضیحات مشکل داشتید قالب رو تعویض کنید ببینید مشکل حل میشود
در مورد سربرگ وقتی هر 3 تا نمایان میشود که یوزر ویژه وارد بخش شده باشد
وقتی کاربر ثبت نام شده وارد میشود قبل از درخواست 1 سربرگ و بعد از درخواست 2 سربرگ فعال میشود
یکی "درخواست جدید" یکی دیگه "درخواست های من"
اگر مشکلی بود در خدمتیم
موفق باشیدRose
امضاء مرتضی محمدجانی
ما چنان زندگي مي كنيم كه گويي همواره در انتظار چيزي بهتر هستيم، حال آنكه اغلب آرزو مي كنيم كه اي كاش گذشته باز گردد و بر آن حسرت مي خوريم
در پیام خصوصی سوال نفرمایید
اگر در اولين قدم، موفقيت نصيب ما مي‌شد ، سعي و عمل ديگر معني نداشت. موريس مترلينگ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط bety ، Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت. - مرتضی محمدجانی - ۵-۶-۱۳۹۰ ۰۵:۱۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان