درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
|
۲۳-۱-۱۳۹۰, ۰۲:۱۴ صبح
ارسال: #8
|
|||
|
|||
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
با انتخاب گزينه درخواستها و مشاهده تيكتها كافيست تيكت مورد نظر را انتخاب كنيد.پس از انتخاب تيكت بايد دكمه "ارسال پاسخ" وجود داشته باشه
در تنظيمات اين كامپوننت موارد زير را انجام دهيد:(به عنوان مثال) در بخش Departments يك دپارتمان بنام "پشتيباني" ايجاد كنيد و ذخيره كنيد در بخش Groups يك گروه به نام "مسئولين" ايجاد كنيد و ذخيره كنيد در بخش Staff يك كارمند از ليست يوزها انتخاب كنيد - در اينجا ترجيحا همان Administrator را انتخاب كنيد و گروه را بر روي "مسئولين" قرار دهيد و بخش را بر روي بخش "پشتيباني" قرار دهيد و ذخيره كنيد حالا اگر با يوزر و پسورد ادمين در بخش كاربري سايت لوگين كنيد امكان پاسخگويي به تيكت ها را داريد |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان