ويژه آموزش های کاربردی و کامل کامپوننت فرم ساز آر اس فرم RsForm
|
۲۰-۵-۱۳۹۱, ۰۱:۵۵ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
ایجاد کد رهگیری در RsForm
اموزش اول : ایجاد کد رهگیری
برای ایجاد کد رهگیری یا همون شماره تیکت، اینطوری عمل کنید: یه فیلد جدید از نوع Support Ticket ایجاد کنید. این فیلد گزینه های زیر رو داره: Name: که اسمشه Characters: که نوع شماره تیکتی هست که میخواین ایجاد بشه. که شامل سه نوع alphanumeric (کاراکتر و عدد)، alpha (کاراکتر) و numeric (فقط عدد) هست. یکی شو انتخاب کنید. Length: که تعداد کاراکترها رو تعیین میکنه. حالا وقتی که کاربر فرم رو تکمیل میکنه، در واقع این فیلد شماره تیکت ما رو نمیبینه، ولی براش ثبت میشه. یعنی فرم تکمیل میشه و در manage submissions شماره تیکت قابل رویته. برای اینکه شماره تیکت رو به کاربر هم بدیم، باید کاری کنیم که وقتی که فرم رو تکمیل کرد، یه ایمیل حاوی سابجکت شماره تیکت (و مابقی اطلاعات) به ایمیل کاربر بره. به این منظور، وقتی که فرمتون رو توی rsform باز کردید، به تب User Emails برید و در قسمت subject، یه کلیک کنید تا اسم فیلدهایی که ساختید نشون بده . بعد فیلد تیکت خودتون رو انتخاب کنید تا جلوی subject درج بشه. کنارش هم میتونید متن دلخواهتون رو بنویسید. (مثال: فیلدی که من ساختم اسمش ticket بود) کد: (انتخاب همه) شماره درخواست {ticket:value} |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان