درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
|
۱-۶-۱۳۹۰, ۰۸:۴۷ عصر
ارسال: #12
|
|||
|
|||
RE: درخواست کامپوننت پشتیبانی و ارسال تیکت.
در مورد دمو باید بگم که معمولا باید ثبت نام کنید و دمو این افزونه با ثبت نام فعال میشه
کار این افزونه به این صورت است که ابتدا شما ثبت نام میکنید (البته میشه برای عموم هم قرار داد ) یک منو با نام پشتیبانی قرار می دهید در تنظیمات این کامپوننت می توانید برای هر بخش یک مدیر مسئول انتخاب کنید مثلا بخش هاست بخش دامین بخش فروش و ... حال در محیط کاربری (سایت) کاربر بر روی منو کلیک می کند وارد محیط پشتیبانی میشود چند سربرگ در این افزونه وجود دارد 1- ارسال درخواست 2-درخواست های من 3- جواب درخواست( البته برای مدیران قابل نمایش هست ) خوب کاربر وارد تیکت شده و با انتخاب عنوان ارسال درخواست یک درخواست ایجاد میکند و با انتخاب بخش مثلا هاست دکمه ارسال رو میزند خوب بعد از ارسال درخواست یک ایمیل برای کاربر ارسال می شود که درباره ارسال درخواست و یک درخواست هم به مسئولی که کاربر انتخاب کرده (هاست) برای مسئول یک لیک فرستاده میشه با انتخاب این لینک وارد کامپوننت شده و جواب تیکت کاربر را میده بعد از ارسال یک ایمیل برای کاربر با محتوا جواب درخوات ارسال شده و کاربر علاوه بر خواندن جواب در ایمیل خود در خود برنامه در قسمت نام کاربری می تواند درخواست خود را ملاحظه کنید البته امکانات دیگه ای هم داره که بهتر بعد از نصب مشاهده نمایید اگر سوالی بود در خدمتیم موفق باشید |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان