زمان کنونی: ۲۵-۲-۱۴۰۳, ۰۵:۲۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
۸-۶-۱۳۹۳, ۱۱:۵۳ عصر
ارسال: #3
RE: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت چیست؟
اکثر صاحبان کسب و کارهای آنلاین پس از تکمیل فرآیند طراحی سایت و بهینه سازی سایت خود و در آغاز فعالیت در وب سایت به عنوان مدیر سایت میبایست درک کنند که زمانی که فردی از صفحات وب سایتشان بازدید به عمل می آورد به عنوان یک بازدید کننده به حساب آمده و میبایست شرایطی را مهیا نماید که در درجه اول این فرد مجددا از وب سایت دیدن نماید و پس از تبدیل شدن به مخاطب خاص ، آن را به مشتری تبدیل نمایید یعنی به عبارتی تبدیل بازدیدکننده به مشتری. اگر بخواهیم نسبت به تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان اقدام کنیم ، تفاوت های زیادی میان بازدید کننده معمولی و تخصصی وجود دارد ، به عنوان مثال اگر شما مقالاتی در رابطه با طراحی سایت ارزان و یا برندینگ در وب سایت خود دارید و بازدیدکنندگان مختلف آنها را مطالعه می نمایند باید بدانید که تفاوت های زیادی است میان افرادی که برای سرگرم شدن اقدام به خواندن این مطالب می نمایند و افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و به دنبال جدیدترین مقالات در زمینه شغلی خود میباشند و برای بروز رسانی اطلاعات خود به وب سایت شما سر میزنند. اگر جمعیت بازدیدکنندگان وب سایت خود را یک جریان در نظر بگیرید ، به عنوان مدیر سایت میبایست این جریان را هدایت کرده و آن را به سمتی حرکت دهید که در نهایت منجر به دستیابی شما به اهدافتان گردد. این حرکت دادن جریان باید به گونه ای باشد که هم کاربر احساس برنده شدن داشته باشد هم شما ، به قول معروف منجر به نتیجه ای برد برد شود . اگر به این فکر کنید که شرایط به گونه ای اداره شود که شما برنده شده و به اهدافتان برسید اما مشتریان شما به نوعی بازنده محسوب شوند ( به عبارتی ساده تر اگر بخواهید خودخواهانه رفتار کرده و حق حقوق مشتریان را در نظر نگیرید ) باید بدانید که در نهایت بازنده واقعی شما خواهید بود زیرا رفته رفته بازدیدکنندگان خود را از دست داده و این مسئله در نهایت منجر به کاهش تعداد مشتریان و میزان فروش شما خواهد شد و آنگاه خواهید دید که رودخانه ای که میتوانستید جریان بازدیدکنندگان خود را به آن تشبیه کنید ، خشک خواهد شد.
سعی کنید اطلاعات آماری دقیقی نسبت به ورودی های خود داشته باشید یعنی بدانید که بازدیدکنندگان شما از چه طریق وارد وب سایت شما میشوند ، آیا از طریق موتور های جستجو سایت شما را پیدا میکنند ؟ آیا از طریق لینک های تبلیغاتی شما در وب سایت های دیگر وارد سایت شما میشوند و ... ، در رابطه با موتورهای جستجو بسیار دقیق باشید و اطلاعات کاملی برای خود جمع آوری کنید به ویژه در رابطه با اینکه بازدیدکنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما میشوند از طریق چه کلمات کلیدی ای وارد سایتتان میشوند سپس میبایست برنامه ریزی دقیقی برای بهبود نقاط ضعف و قوت خود در این زمینه داشته باشید یعنی به عنوان مثال اگر میخواهید بازدیدکنندگان شما از طریق کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی وارد سایتتان شوند اما در این کلمه ورودی مناسبی ندارید ، برنامه ریزی های ویژه ای داشته باشید تا ورودی سایتتان از طریق این کلمه کلیدی را افزایش دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین هیچگونه اطلاعی در رابطه با بازدیدکنندگان صفحاتشان نداشته و به همین دلیل هرگز اقدامات لازم به جهت دستیابی به اهداف مد نظر خود را نمیتوانند آنطور که باید به سرانجام برسانند به عنوان مثال هنگامی که شما میخواهید از طریق کلمه کلیدی طراحی سایت بازدیدکننده جذب نمائید اما نسبت به میزان ورودی های سایتتان از طریق این کلمه هیچگونه اطلاعاتی ندارید طبیعتا نمیتوانید نسبت به رفع مشکلاتتان اقدام کرده و به هدف خود یعنی بدست آوردن بازدیدکننده از طریق این کلمه اقدام نمائید. جریان ترافیک وب سایتتان یک ابزار مفید برای دستیابی به اهدافتان است اما در صورتی که شما این مسئله را درک کرده و به درستی از این جریان استفاده نمائید . ترافیک وب سایتتان در اصل سرمایه شما به حساب می آید بنابراین هرچقدر سرمایه خود را دقیق تر و با برنامه تر هدایت نمائید قطعا به اهداف خود نزدیکتر خواهید شد. باید بدانید که برای بدست آوردن این سرمایه میبایست تلاش زیادی به خرج دهید پس در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید زیرا از دست رفتن سرمایه هایتان یعنی شکست شما در دنیای اینترنت...
منبع : شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت

اولویت بندی پروژه های طراحی سایت و توسعه آن
قطعا همانطور که میدانید طراحی ارزان سایت یک پروسه نسبتا زمان بر است و از مراحل مختلفی تشکیل شده که یکی پس از دیگری انجام و در نهایت شما صاحب یک وب سایت خواهید شد اما برای استفاده از ظرفیت ها و در واقع استفاده صحیح از توانایی ها و قابلیت های یک وب سایت ، پس از طراحی و بهینه سازی سایت ( در ابتدای امر بهینه سازی ساختار سایت و آماده نمودن بستر مناسب برای بهینه سازی کامل سایت در زمینه های مختلف من جمله محتوا ) خود نیازمند توسعه حرفه ای وب سایتتان میباشید. قطعا توسعه حرفه ای و صحیح یک وب سایت نیازمند زمان بسیار بیشتری نسبت به طراحی سایت میباشد زیرا طراحی سایت شما قاعدتا یک بار و برای همیشه یا مدتی طولانی انجام میشود اما توسعه یک وب سایت در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته انجام میپذیرد آن هم برای همیشه ، نه مدت زمانی محدود. در واقع توسعه یک وب سایت محدود به مدت زمان خاصی نبوده و نیازمند تلاش های شما به صورت پیوسته و مکرر است زیرا وب سایتی موفق خواهد بود که صاحبان آن به صورت پیوسته به سمت موفقیت در حرکت باشند. یکی از اساسی ترین نکات در زمینه توسعه وب سایت ، اولویت بندی پروژه ها و مسائل مختلف در وب سایت میباشد یعنی اینکه شما به عنوان صاحب وب سایت برنامه های مختلف سایتتان را اولویت بندی کرده و بدانید کدام بخش را ابتدا باید به اجرا در آورده و کدام بخش ها و برنامه ها را پس از آن. در اولین قدم این مهم است که بدانید چه کاری دارای بالاترین اولویت است چه کاری در اولویت دوم قرار داشته و غیره.... ، مشکل اصلی بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین این است که نمیتوانند میان کارها و برنامه های مختلف خود اولویت بندی صحیحی داشته باشند و به عبارتی تصور میکنند تمامی کارها به یک اندازه مهم است در حالی که قطعا میتوان میان کارهای مهم و مختلف ، اولویت بندی صحیحی داشت و سپس اقدام به انجام کارها نمود. اگر شما به عنوان مسئول توسعه دادن وب سایت یک شرکت تجاری در حال فعالیت میباشید ، بسیار مهم است که رابطه نزدیک و بسیار خوبی با مدیر عامل شرکت و اعضای هیئت مدیره شرکت داشته باشید . در نظر داشته باشید که ، اولا مدیران نیازمند این هستند که بدانند شما در حال حاضر چه فعالیتی را دنبال کرده و برنامه های شما در حال حاضر چیست ، دوما شما نیازمند این هستید که بدانید خط مشی شرکت نسبت به توسعه وب سایت چیست و به عبارتی از ایده ها و اهداف و نظرات مدیران شرکت مطلع شوید تا با استفاده از این نظرات و اهداف بتوانید به درستی اولویت بندی مناسبی برای توسعه وب سایت داشته و فعالیت های خود را به سمتی سوق دهید که به اهداف مدیران شرکت نزدیک شوید.
اکنون میتوانید لیست کاملی از تمامی پروژه های مد نظر شرکت فراهم کرده و تمامی این پروژه ها و برنامه ها را با دقت بررسی نمائید . در ابتدا ممکن است تصور کنید این کار شما اتلاف وقت است و هیچ فایده ای برای شرکت نخواهد داشت اما قطعا تعیین یک استراتژی مناسب برای توسعه وب سایت بسیار مهم و با ارزش است زیرا بدون داشتن یک استراتژی مناسب قطعا شما نمیتوانید به اهداف مد نظرتان برسید. اکنون در اولین گام میبایست اقدام به ارزیابی برنامه های مختلف کرده و ببینید مهمترین برنامه ها کدام است ؟ چه میزان زمان لازم است تا این برنامه اجرا شود ؟ آیا اساسا شرایط لازم برای اجرای کامل این برنامه وجود دارد یا خیر ؟ ( به عنوان مثال ممکن است قرار دادن متنی به عنوان متن اصلی شرکت در صفحه اول بیشترین اهمیت را داشته باشد اما این متن آماده نبوده و مشخص نباشد چه زمان این مطلب آماده خواهد شد ) . در دومین گام شما میبایست از در دسترس بودن منابع انسانی و ... کسب اطلاع نمائید ، برای مثال ممکن است شما نیازمند استفاده از یک فایل فلش در یکی از قسمت های سایت باشید و یا قصد استفاده از چند تصویر گرافیکی در بخش های مختلف داشته باشید ، حال اگر توسعه دهنده فلش و یا گرافیست در دسترس نباشند شما باید برای به تعویق افتادن این برنامه اقدام کرده و برنامه بعدی خود را طبق لیست شروع نمائید. انعطاف پذیر باشید و بدانید که اگر یک برنامه در حال حاضر قابل اجرا شدن نیست دنیا به آخر نرسیده و با جدیت به دنبال اجرای سایر برنامه ها باشید ، بسیاری از افراد تصور میکنند اگر به عنوان مثال برنامه شماره یک ، دو ، سه و چهار را به ترتیب اولویت پیش رو داشته باشند و پس از اتمام برنامه شماره یک ، برنامه شماره دو قابل اجرا شدن نبود میبایست دست از فعالیت بکشند و منتظر مهیا شدن شرایط برای اجرای این برنامه شوند اما توصیه ما به شما اجرای برنامه شماره سه میباشد زیرا بدین ترتیب شما هیچگونه زمانی را هدر نداده و از وقت خود به صورت بهینه استفاده نموده اید. اجازه ندهید که برنامه ریزی نامناسب در یک بخش ، سایر بخش ها و اولویت هایتان را دچار آسیب نماید.
منبع : شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایفانت
امضاء efanetco
شرکت ایفانت با خدمات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی - efanetco - ۸-۶-۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ عصر
گرافیک وب سایت های امروزی - efanetco - ۲۴-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۳۵ عصر
نگاهی به عملکرد گوگل+ - efanetco - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴, ۰۷:۲۳ عصر
اشتباهات متداول طراحی سایت - efanetco - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴, ۰۶:۴۵ عصر
قوانین پایه برای طراحی سایت - efanetco - ۱-۱۲-۱۳۹۴, ۰۵:۵۵ عصر
تصاویر در وب سایت - efanetco - ۳-۱۲-۱۳۹۴, ۰۸:۳۴ عصر
شروع پروژه طراحی سایت - efanetco - ۲۰-۱۲-۱۳۹۴, ۰۴:۰۲ عصر
فتوشاپ و تاثیر آن در وب سایت - efanetco - ۲۲-۱-۱۳۹۵, ۰۵:۰۳ عصر
شبکه های اجتماعی - efanetco - ۲۴-۱-۱۳۹۵, ۰۵:۱۵ عصر
چگونه نوشتن محتوای وب سایت - efanetco - ۲۸-۱-۱۳۹۵, ۰۷:۳۹ عصر
گرافیک وب در هزاره جدید - efanetco - ۱-۲-۱۳۹۵, ۰۸:۱۹ عصر
قابل استفاده بودن وب سایت - efanetco - ۸-۲-۱۳۹۵, ۰۷:۱۹ عصر
اشتباهاتی در سئو - efanetco - ۱۱-۲-۱۳۹۵, ۰۸:۱۰ عصر
HTML5 چیست؟ - efanetco - ۱۲-۲-۱۳۹۵, ۰۶:۵۴ عصر
مدیریت محتوا چیست ؟ - efanetco - ۱۳-۲-۱۳۹۵, ۰۷:۱۶ عصر
تغییر شکل اشاره گر ماوس - efanetco - ۱۵-۲-۱۳۹۵, ۰۴:۳۶ عصر
آموزش کار کردن با استایل ها - efanetco - ۱۸-۲-۱۳۹۵, ۰۴:۳۵ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان