پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: نحوه استفاده از صفحات اینترو در جوملا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
من یه صفحه اینترو طراحی کردم .میخوام صفحه ایندکس با این صفحه شروع بشه.اما چیکار باید کنم صفحات بعدی با قالب های دیگه بیاد بالا.سیستم مورد نطر جوملا می باشد.

لطفا مشکلات رو در فروم بپرسید تا دوستان راهنمایی کنند. پیام خصوصی فقط جهت سفارش انجام کار هست
بزارش تو روت کار اول اونو میخونه !
بعدش توش میتونی لینک بدی به سایت اصلیت!
در نظر داشته باشید با این کار با کلیک بر روی منوی صفحه اصلی سایت، مجددا وارد صفحه اینترو خواهید شد!Rose
صفحه اینترو چون با پسوند html هست و اولویت برای نمایش این پسوند هست اگر در روت سایت یا همون پوشه پابلیک اچ تی ام ال قرار دهید ابتدا این صفحه باز میشه.
در اینترو طراحی شده هم شما لینک های دلخواه رو قرار میدهید ولی برای اینکه به صفحه اصلی جوملا بروید میتونید آدرس سایت خود را با اضافه کردن index.php وارد کنید و همچنین منو صفحه اصلی رو هم در جوملا ویرایش و به همین صورت قرار دهید.
راه بهتری هم وجود داره و ساخت قالبی هست که اینترو هم داشته باشه تا راحت بتونید در اون اینترو هم موقعیت داشته باشید و از بوسیله جوملا بتونید اون مدیریت کنید.
سلام
چطور jquery.easing.1.3.js رو در جوملا قرار بدم
و کجا آپلود کنم
مشکل خود را در انجمن مباحث و مشکلات عمومی و در تاپیک جدید مطرح کنید و لینک دانلود و معرفی افزونه مورد نظر رو هم قرار دهید.
سلام
مشکل برگشتن از صفحه اصلی به اینترو رو چطور باید حل کرد ؟
و تا حالا ندیدم قالبی رو که صفحه اینترو داره
لطفا به صورت کلی بفرمائید.
توضح داده شده در ارسال های قبلی.برای اینکه به اینترو برنگردید در منو اصلی فحه خانگی رو آدرس لینک خارجی انتخاب کنید و آدرس سایت رو همراه با index.php قرار دهید.
قالب هایی که اینترو دارند زیاد نیستند ولی امکانش هست برای اینمنظور میتونید مستندات طراحی قالب جوملا رو در ویکی سایت جوملای جهانی چک کنید.
لینک مرجع