پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: رفع مشکلات تخصصی کامپوننت فرم ساز آر اس فرم RSform
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام جناب آقای گنجی
ضمن تشکر از اینکه به من جواب دادین، تا جایی که میدونم نسخه آخر آر اس فرم دارم استفاده میکنم که قابلیت ایجاد فیلدهای شرطی رو هم داره اما هرطور که از فیلدها استفاده میکنم یا هیچ اتفاقی نمیفته یا وقتی هم تغییری اتفاق میفته، یکی از این دوحالت هست که:
1ـ با انتخاب اولین گزینه یکی از دراپ داونها (لیستهای کشویی) کلاً مخفی میشه و از لیستی که مخفی شده هیچ چیزی نمایش داده نمیشه
2ـ یکی از لیستهای کشویی مخفی هست و با انتخاب اولین گزینه از اون یکی لیست تمام آیتمهای لیست دوم ظاهر میشه

و اینها توی شرایطی هست که هیچ تاثیری روی لیست سوم ندارن
من این رو نمیخوام، من میخوام با انتخاب هر آیتم از لیست اول، آیتمهای مرتبط با اون آیتم خاص، توی لیست دوم و سوم نمایش داده بشن.

ضمناً من برای شرطی کردن با توجه به قابیلتهایی که توی Conditional Fields دارم، همه حالتهای مختلف رو تست کردم، واقعیتش اگر تنظیمات برای شرطی کردن رو نادرست انجام میدم، با وجودی که تعداد قابلیتها زیاد نیست، نمیدونم کجا و چه چیزی رو اشتباه انجام میدم پیام دومم بیشتر به این دلیل بود که بنده رو بیشتر راهنمایی کنین که این تنظیمات رو چطور انجام بدم؟
فکر میکنم برای اینکه راهنمایی کنیم باید یک فیلم کوتاه آموزشی درست کنیم.قبلا من چندین بار فیلد شرطی ایجاد کردم و خیلی درست کار میکرد.
البته یک فیلم کوتاه هم در موردش در یوتیوپ منتشر شده که میتونید مشاهده کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


البته در بخش فیلم های مرتبط میتونید فیلم های بیشتری رو ببینید.
سلام به همه پارس جومی،من یه مشکلی دارم،تو ار اس فرم من یه مطلبی نوشتم و پایینش دکمه ی ثبت نام گذاشتم،میخوام وقتی دکمه ی ثبت نامو میزنه یه صفحه باز بشه بتونه فرم ها رو پر کنه و ثبت بشه.لطفا کمکم کنید.ممنون.
با سلام مجدد
جناب آقای گنجی، در وهله اول از شما تشکر میکنم به خاطر لینک فیلم آموزشی و بعد اینکه اگر فیلم آموزشی کوتاه در این زمینه بگذارید که خیلی عالی میشه، اما چند تا موضوع برای بوجود اومده که عرض میکنم و البته سوال اصلیم رو یکبار دیگه مطرح میکنم، شاید بهتر بتونید بنده رو راهنمایی کنید

1ـ با توجه به لینک فیلمی که گذاشتید و چند تا فیلم دیگه ای که پیدا کردم، اگر درست متوجه شده باشم، Conditional Fields بیشتر برای ایجاد فیلدهای مخفی بکار میره که با تایید هر گزینه فیلد جدید ظاهر میشه که من اصلاً چنین چیزی نمیخوام. من میخوام مثل حالتی که دو دراپ داون (لیست کشویی) رو به هم وابسته میکنیم و با انتخاب هر آیتم از لیست اول تعداد فیلتر شده مورد نظر از لیست دوم نمایش داده میشه، یک لیست کشویی سومی رو به لیست اول وابسته کنم. (تصویر یه جدول مربوط به چند تا از آیتمهای این سه لیست رو پیوست میکنم)
2ـ نمیدونم چه اتفاقی افتاده (یا من چیزی رو فراموش کردم یا موضوع دیگه) با وجودی که قبلاً وابسته کردن دراپ داون نامحدود رو تست کردم و جواب گرفتم، الان هرکار میکنم، لیست سوم به لیست دوم هم وابسته نمیشه (منظورم با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت هست)، من اطلاعات پنل جوملا رو بصورت خصوصی براتون میفرستم، اگر زحمتی نیست یه چک کوچیک بفرمایین و بگین اشکال کارم از کجا هست (واقعا گیجم کرده)
سلام
من میخوام فرم ثبت نام جوملا رو با rsform مچ کنم با استفاده از پلاگین plg_rsfpregistration
اما وقتی میخوام نصب کنم این پلاگین رو این پیغام میده : Please upgrade RSForm! Pro to at least R45 before continuing!
معنی شو متوجه میشم اما چیکار کنم
rsform جدید دانلود کنم نصب کنم ؟ (تجاریه؟)
یه سوال دیگه ار اس فرم قدیمیو چطور پاک کنم ؟
ببخشید زیاد سوال میپرسم لازم دارم.
مرسی راهنمایی کنید لطفا Quiet Inlove Smile
اساتید محترم کسی نیست به ما کمک کنه،تا حالا3نفر مشکل داشتن.
سلام
دوستان با توجه به اررور چیزی که نشون می ده ورژن RSform تون پایینه و باید نسخه جدیدتری نصب کنید، بله RSform تجاری هست و دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای فروش گذاشته شده است. البته نسخه نال شده هم در اینترنت هست که پیشنهاد می دم استفاده نکنید ممکنه به مشکل بخورید.
آقای حسابی به سوال ما هم جواب بدید ممنون میشم عزیز.
ممنون به خاطر جوابتون.
یه سوال اگه plg_rsfpregistration رو نصب کنم اون وقت اگه کسی توی این فرم ثبت نام کنه که با rsform ساخته شده ، کاربر در جوملا به صورت خودکار ثبت میشه ؟!
یه توضیح راجب این پلاگین بدین واقعا ممنون میشم مرسی
حالا من شاید بخواهم یه سری فیلد هایی رو اضافه کنم که جوملا نداره مثلا جنسیت ، خوب ، می نویسه مرد مثلا
من چجوری جواب این سوال ببینم که نوشته مرد؟
با استفاده از این پلاگین شما در فرم تعیین میکنید فیلد نام کاربر کدام هست و فیلد ایمیل و نام کاربری و پسورد و غیره را هم مشخص میکنید اما فیلدهای دیگری که ساختید به اطلاعات کاربران در مدیریت کاربران اضافه نمیشه و در فرم های ارسال شده کاربران میتونید ببینید.
برای اینکه در مدیریت کاربران هم دیده بشه باید فیلدهای دلخواه رو به فرم ثبت نام اضافه کنید که آموزشش قبلا منتشر شده هرچند بنظر میاد بسیاری از دوستان نتونستند با اون درست کار کنند.
لینک مرجع