پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: نحوه استفاده از کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی جوملا Huru Helpdesk
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
درود
در مورد کامپوننت تیکتینگ سوال داشتم.
تیکت به درستی ثبت میشود.
ایمیل به مدیر مربوطه ارسال میشود.
اما ایمیل به درخواست کننده تیکت ارسال نمیشود.

تیکت را از طریق لینک ارسالی به مدیر میتوان مشاهده کرد.
اما در پنل مدیریتی نمی توان تیکت های ثبت شده را مشاهده کرد !!!
در جستجو نمیتوان تیکت های ثبت شده را یافت

لطفا راهنمایی کنید.

جوملا Joomla 1.5
تو rs تیکت که من دارم باید برای پاسخ دادن به تیکت ها با نام کاربری خودم وارد بشم تو سایت به عنوان مدیر بعد از اونجا جواب تیکت ها رو بدم ...

مال شماهم فکر کنم شبیه همین باشه ..
(۱۷-۵-۱۳۹۱ ۰۵:۱۱ عصر)MARKO نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تو rs تیکت که من دارم باید برای پاسخ دادن به تیکت ها با نام کاربری خودم وارد بشم تو سایت به عنوان مدیر بعد از اونجا جواب تیکت ها رو بدم ...

مال شماهم فکر کنم شبیه همین باشه ..

ممنون از راهنمایی شما.
بله زمانی که در سایت لاگین میکنم - گزینه مشاهده تیکت نمایش داده میشود.

اما نمی دانم چرا در جستجو نمیتواند تیکت را نمایش دهد !!
شما از RS ticket استفاده کردید رازی هستید ؟
ممنون میشوم اگر لینک برنامه یا آموزشی دارید قرار دهید
با سپاس
تو همین انجمن سرچ کنین rs تیکت فکر کنم یکسری توضیحات باشه ..

موفق باشید
Rose
لینک مرجع