پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: پلاگین کوچک کردن تصاویر با SP Thumbnail جوملا 2.5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
PluginJoomla 2.5:j17::j16:
[تصویر:  sp-thumbnail.png]
با استفاده از این پلاگین شما می توانید در سایت خودتون تصاویر رو به راحتی صورت کوچک نشان بدهید. این باعث می شود تا حجم سایت تون رو بتونید کم کنید. در ادامه شرح نصب و نحوه استفاده از این پلاگین رو برای دوستان آوردم.

بعد از نصب پلاگین به بخش پلاگین ها رفته و پلاگین رو فعال کنید و از قسمت Thumbnails for گزینه only class را انتخاب کنید. برای استفاده از این پلاگین شما در مطالب خودتون مثل قبل تصویر (Insert/edit image) خودتون رو اضافه می کنید فقط در کادر تصویر از تب دوم (Appearance) را زده و از قسمت Class گزینه my-class رو انتخاب می کنید.

با این کار عکس شما در مطلب مورد نظر شما به صورت کوچک شده نمایش داده می شه و وقتی کاربر بر روی تصویر کلیک بکنه تصویر عکس اصلی رو مشاهده می کنه

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایشگر عکس من تب Appearance رو نداره و فقط یه تب داره نوشته insert/edit image
چطور می تونم از این پلاگین استفاده کنم؟
ادیتورتون رو تغییر بدید و یک ادیتور پیشرفته نصب کنید.
ck ادیتور رو نصب کردم قابلیت های بیشتری اومد ولی بازم مثل چیزی که در سایت اصلی دیدم نشد. چه ادیتوری ویرایشگر عکس مو مثل عکس زیر میکنه؟

[تصویر:  sp-thumbnail-2.jpg]
عزیز شکلش چه فرقی میکنه شما روی آیکن تصویر کلیک کنید و بعد در پنجره باز شده ادونس رو انتخاب کنید و در فیلد کلاس مای کلاس رو بزارید.
جناب آقای گنجی گزینه ادونس نیومد برای همین خواستم افزونه ای معرفی کنید که این گزینه بیاد.
بعد از نصب ادیتور باید برید در تنظیمات کلی و ادیتور را تغییر دهید و اگر نیومد باید برید در مدیریت کاربران و کاربری مدیر را باز کنید و ادیتورش را تغییر دهید و ادیتور نصب شده را انتخاب کنید.
در آخر هم در نوار ابزار ادیتور روی آیکن اضافه کردن تصویر کلیک کنید.
لینک مرجع